יום שלישי, 19 במרץ 2013

הלילה הזה כולו SABON



פסח, חג המתנות, והאריזות היפיפיות האלה עושות לי חשק לקנות למלא אנשים שאני אוהבת מתנות לחג.
ומה בקופסאות?
A Tribal Journey - מסע שבטי, היא קולקציית המארזים לפסח של רשת SABON, או במילים אחרות: כל הטוב שאתם רק יכולים לדמיין לעצמכם.
בין הדברים המשובחים שתמצאו במארזים השבטיים למשל: סבון נוזלי על בסיס שמנים, קרם ידיים, קרם גוף, פילינג גוף (כולל כף העץ), מגבוני רענון ועוד. המוצרים במארז מגיעים בניחוחות האהובים והמוֹכְרים יותר של הרשת: פטשולי-לבנדר-וניל. 


כפי שעיניכם רואות, המארזים מגיעים במגוון רחב של מחירים, כאשר הלקוח הממוצע קונה מארז בסדר גודל של 120 שקלים. יש מי שירצו לפרגן ולפנק עד הסוף וישקיעו גם 270 שקלים, אבל מדובר בקומץ קטן יחסית.
בכל מקרה, אותי תמיד מספקת גם מתנה קטנה, כל עוד היא מ SABON, מה יכול להיות רע?

מה שכיף במארזים של החג השנה הם המארזים לגבר. קולקציית Blue 533 לגבר בניחוחות עדינים ומעולים שבכיף הייתי מאמצת גם לעצמי. מארזים לגבר הם בגדר חידוש וזה הזמן לצאת בקול צעקה אל כל גברי ישראל: ת-ת-פ-נ-ק-ו (ותתמרחו) גם אתם, כי גם לכם מותר!


הזכרתי למעלה את המחירים אז רק אחדד ואספר שמארז בסיסי המכיל קרם ידיים וקרם גוף עולה 55 שקלים ואחריו תוכלו למצוא מארזים במחירי שנעים באזור ה- 69 שקלים, 89 שקלים ועוד למעלה לאט לאט.


והתמונות האחרונות לא קשורות למארזים אבל הייתי חייבת להעלות אותן מאחר ושקיות הריח הן מוצר קבוע אצלי בארון והכדורים המתמוססים לאמבטיה שעומדים לחזור להיות החברים הכי טובים שלי. סוף סוף תהיה לי אמבטיה (אחרי 4 וחצי שנים של דירה עם מקלחת בלבד) ואוכל להחזיר לחיי את הכדורים היפים והמענגים האלה. יותר מזה אני לא צריכה, אני מאושרת. 

פסח שמח וריחני!
שרונה.

7 תגובות:

Nitzan אמר/ה...

אני רק מחכה לרגע שאני אחזור לגור בדירה עם אמבטיה! קיבלתי מתנה כדור סבון מתפוצץ באמבטיה לפני 4 שנים ומאז לא מצאתי את המקום להשתמש בו!

ציפי לוין אמר/ה...

יו, איזה כיף, אמבטיה! לנו יש מקלחון, ואמבטיה אצל הילדים, וכמובן שאנילא מגיעה לזה...בסוף אני קונה רק בנסיעות לחול, שם תמיד יש אמבטיה וזמן ! יפות החבילות של סבון, אני אוהבת דברים כאלה. חג שמח ומעבר דירה מאושר!!

EFRAT ITAH אמר/ה...

להיכנס לחנות סבון זה עילפון חושים, מדהים!
יש להם מארז חגיגי שעולה מעל לאלף שקל, חמדתי אותו. אבל נראה לי שיגמרו כל המים במקלחת כדי להשמש בו :)
חג שמח

Unknown אמר/ה...

כל כך אהבתי הת האריזות של tribal journey!
גם אני כתבתי לא מזמן beauty review על מוצרים שאני אוהבת,כולל מוצרים של סבון..פה ->http://www.tlvbirdie.com/2013/03/rub-rub-rub-or-best-body-treatments-so.html

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

BlogsConnection - יכולה לספר לך שהאמבטיה הראשונה הוכתרה כתענוג ואושר עילאי. מאחלת לך לגור בדירה עם אמבטיה במהרה! כמה שזה עושה את זה ההבדל...

ציפי - כולם אומרים לי שכשיגיעו הילדים לא יהיה לי זמן לאמבטיה, אבל אני חוששת שלא אצליח לעמוד בפיתוי. אני פשוט מכורה!

אפרת - מעל לאלף שקל?! מה יש בו? את חייבת לספר לי!

TLV Bidie - אכן אריזות מושקעות ויפות.

אנונימי אמר/ה...

תודה על העדכון. בזכותך זו החנות הראשונה שביקרתי היום בקניון וישר בלי לחשוב רכשתי מארז חגיגי. חג שמח ואביבי שרונה היקרה!

Nination אמר/ה...

האמת שרק לפני חודש בערך נכנסתי לחנות שלהם בפעם הראשונה והריחות היו משכרים ונעימים, והקרמים קלילים ונספגים מהר. הרבה יותר טובים מללין ומהרשתות האחרות בתחום.
נינה