יום שישי, 17 במאי 2013

גטסבי, גטסבי הגדול

הרבה לפני שיצא לאקרנים כבר כולם דיברו עליו. "גסטבי הגדול", הסרט הנוצץ של הבמאי באז לורמן שיצא אתמול באופן רשמי לבתי הקולנוע.
העלילה מבוססת על הרומן של פ. סקוט פיצג'רלד, שעובד לסרט "מודרני" עם אסתטיקה מנקרת עיניים ואופנה במיטבה באווירת שנות ה-20' של ארה"ב טרום השפל הגדול של אותה התקופה.

כמי שנושמת אופנה, הסרט היה עבורי חגיגה לעיניים. התלבושות בסגנון הצ'רלסטון, עם כובעים מיוחדים, פרוות עשירות ותכשיטים נוצצים היו בגדר בונוס לעלילה שסופה טראגי וידוע מראש.
האחראית לתלבושות היא קתרין מרטין (אשתו של לורמן) שידעה כבר סטים רבים וטובים לפני זה הנוכחי (כמו מולאן רוז' למשל, שגם זיכה אותה בפרס האוסקר). יחד איתה עבדה מיוצ'ה פראדה שנוכחותה על הסט מאוד מורגשת ובולטת.


גם הגברים זכו ל"טיפול" מיוחד על הסט והחליפות הגנדרניות שלהם הולמות את אותן השנים של עושר גדול בארה"ב.


על התכשיטים המדהימים שתראו בסרט אחראית ענקית התכשיטים Tiffany&Co ותוכלו לרכוש אותם און ליין, אם חפצה נפשכם בנזר יהלומים (200,000$) או אפילו סתם בטבעת יפה מהסט.


אי אפשר שלא להתייחס גם לפסקול המשובח עליו הופקד ג'יי זי. למעשה, הפסקול היה הטריגר עבורי לכל הסרט - זכיתי להאזין לו לפני מספר שבועות (בתוכנית הרדיו של בעלי "מהניילונים" ב – 88FM) והבנתי שסרט עם מוסיקה כזאת אין סיכוי להחמיץ. גרסאות הכיסוי לשיריהם של גדולים וגדולות כמו איימי ווינהאוס, ו-U2 שמבוצעים על ידי גדולים אחרים כמו לנה דל ריי, פלורנס אנד דה משין וביונסה הם עוד הוכחה לכך שמדובר בסרט שעשוי בסטייל ועם הרבה טוב טעם.

צאו לראות אותו בסוף השבוע, זה זמן נהדר לבילוי מהנה!
נשיקות
שרונה.

3 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

שרונה-במילה אחת-וואוו. אנחנו הלכנו יום אחרייך, בשבת, להקרנה בתלת מיימד. מהגירסה הקודמת זכרתי את המסיבות המטורפות ורציתי להרגיש שאני בפנים. שווה שווה ללכת שוב ולראות את זה ככה, לדעתי. אני רציתי כל הסרט להכנס לשם, לקחת אלי את כל הבגדים, התכשיטים, הכובעים............והמוזיקה-נפלאה! עונג.
דרך אגב-שימלת החתונה שלי הוזמנה ממעצבת ניו יורקית שתופרת בסגנון הפלפר גירל, ואפילו ראיתי דומה לה בסרט!!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ציפי - איזה כיף שנהנתם ואהבתם! אני ממליצה לכל מי שרק שואל על הסרט הזה. ואפילו שהביקורות לא היללו או שיבחו, מבחינתי מדובר בסרט כייפי, מהנה וכמו שכתבת - לקחת את כל מהסט!

עכשיו אני סקרנתי לראות את שמלת החתונה שלך, תעלי תמונה בהזדמנות או שלחי לי למייל :)

Unknown אמר/ה...

מושלם :)