יום שני, 20 במאי 2013

מעשה בעץ

כמה פעמים קרה לכם בחיים שהתאהבתם בפריט מסוים במבט ראשון? לי זה קורה מידי פעם וכך קרה גם עם שלושת הדברים הבאים שהמשותף להם הוא החומר ממנו הם עשויים – עץ.
כולם מתקופות שונות בחיי אבל הם אהובים וחרושים באותה מידה!



את משקפי ה-Go Panda שלי קיבלתי כבר לפני חודש ואני לא מורידה אותן מהעיניים מאז הגיעו אליי. ונראה שלא רק אני מתלהבת, אלא גם אחרים שרואים אותי מיד פוצחים בשאלות כמו: "מאיפה?" או "בכמה?". משקפי ה-Go Panda עשויות במבוק בעבודת יד, הן אקולוגיות לחלוטין וקלות משקל. יש למותג 8 דגמי יוניסקס ואפשר להשיג אותן עכשיו במחיר השקה של 499 שקלים באמצעות אתר האינטנרט: www.gopanda.co.il


השרשרת היפה הזאת הגיעה אליי דרך אחותי הגדולה. היא בת 20 שנה והעץ נשמר בצורתו המקורית ובצבעו המקורי מאז. לא להאמין כמה שהחומר הזה עמיד וחזק! קיבלתי אותה לידיי לפני הרבה שנים ואני תמיד מתגאה לחשוף את גילה ואת מקורה של השרשרת הזאת.
אני אוהבת לשלב אותה עם חולצת טי לבנה או שמלת פשתן בגוון אוף-וויט ויחד עם הנעליים שתכף נגיע אליהן, האאוטפיט שאני יוצרת מאוד הומוגני ומרגיש נכון.


אחרונות חביבות הן זוג הנעליים האלה שנרכשו לפני כ-4 שנים בחנות הנעליים Max Moretti. סוליית העץ היא זו שכבשה אותי, בליווי צבע תכול משולב זהב, והן הפכו להיות אחד מהזוגות הפייבוריטים שלי.


ואיך אתם עם עץ?
שתפו אותי כאן למטה בכפתור התגובות!
שרונה.

8 תגובות:

Unknown אמר/ה...

I love wooden accessories, sunglasses are simply stunning!

Mirelle אמר/ה...

המשקפיים מאוד יפים, תתחדשי!

EFRAT ITAH אמר/ה...

ראתי את המשקפיים בלייב ובם יפות כשלעמן ומאוד הולמות אותך
איך אני עם עץ? מייד חושבת על קוקוס ודקלים וים וחופש :)

אנונימי אמר/ה...

שרונה קניתי השרשרת בשוק בצלאל. אחותך האוהבת רות

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה, אני מאד בעד. מה שהראית מאד יפה, וגם מאגיד לי מאד נכון. הטבעיות של החומר ומה שהוא משדר-יציבות, חוזק, תמיד כאן, חום, נעימות. המון סיבות טובות לרצות שיהיו סביבי מוצרים מעץ. אז גם לי יש צמידים, נעליים עם סוליה מעץ, קופסאות, רהיטים-זה קל, שרשראות, אפילו היתה לי טבעת מקסימה שכבר נעלמה. תתחדשי עם החדשים ותבלי עם הישנים!

טל אמר/ה...

ואוו משקפיים מדהימות!!!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

היי בנות, תודה רבה על התגובות!
אני שמחה שאהבתן את הפוסט ואת הפריטים שהעלתי.
סופ"ש מקסים,
שרונה.

כוכב הגינה אמר/ה...

איזה יופי של דברים, במילה אחת אומנות, לייק ענקי