יום שבת, 25 במאי 2013

הרגע הגדול

הרגע הגדול הגיע - תקופת התיכון מגיעה לקיצה ואלפי נערות עטות על רשתות הביגוד והאופנה בחיפוש אחר שמלת הנשף המושלמת.
יש כאלה שיפנו למעצבים מקומיים וישכירו מהם שמלה לערב אחד, או במקרה ה"גרוע" יותר, ירכשו אותה במיטב כספם ויתקעו איתה בארון לנצח לשנים ארוכות. מיותר לציין ששמלה כזו לרוב מיועדת לערב אחד ולא יהיה בה שימוש יותר לעולם. בשני המקרים מדובר על שמלות בסכומים של אלפי שקלים, וזה עוד לפני הנעליים, התיק, התסרוקת והאיפור. למי שתלך על נשף למהדרין, תחכה לה גם מונית מחוץ לבית שתיקח אותה אל אולם האירועים ותחזיר אותה הביתה.
חגיגות נשף הסיום שלי לפני 9 שנים היו צנועות מדי. לא הייתה לימוזינה וגם לא שמלה יקרה. זאת אומרת, היא הייתה יקרה, אבל השאלתי אותה מאחותי כך שהיא לא עלתה לי מאום (והיא הייתה של המעצב הצרפתי כריסטיאן לקרואה, לכל השואלות).
אבל לא לכולן יש אחיות גדולות וגם לא לכולן יש הרבה כסף להוציא על ערב חד פעמי ולכן היה כיף לגלות את הקולקציה של רשת האופנה הישראלי Ice Cube ששואבת השראה מהמגמות המובילות באופנה העולמית.
הקולקציה עשירה בבגדי ערב חגיגיים, חליפות מחויטות, שמלות מיני ושמלות מקסי. כל אלה מגיעים בשילוב הדפסים גיאומטריים ופרחוניים, אבנים נוצצות ותחרות.
לקולקציית הבגדים מתווספת גם קולקציית אקססוריז עשירה ובתוכה תיקי קלאצ' ותיקי אוברסייז, נעליי פיפ-טואו, סטילטו ופלטפורמות.


מחירי השמלות נעים בין 299-1499 ₪ (אני גם מצאתי שם שמלה משגעת ב-250 ₪), תיקים: 199-499 ₪, נעליים: 349-549 ₪.

לבירור על הסניף הקרוב אליכן אפשר להיכנס לאתר: www.ice-cube.co.il או להתקשר לטלפון  03-6821695 או להיכנס לרשת לרשת "פקטורי 54" ולמצוא שם את מיטב הקולקציה.

שבת שלום!
שרונה

5 תגובות:

EFRAT ITAH אמר/ה...

לפי התמונות כל אחת יכולה למצוא שם את מבוקשה, בין אם סולידי ובין אם אקסרווגנטי.

אנונימי אמר/ה...

עכשיו שאני חושבת על זה .... עד היום לא החזרת לי את השמלה.... אחותך האוהבת

ציפי לוין אמר/ה...

ההבדל בין אז להיום הוא בלתי ניתן לגישור. אז תפרתי חולצה וחצאית מתחרה לבנה, שמעולם לא נלבשו שוב....היום-שמלות ערב, שלי אין אפילו בארון...לבריאות לכולם!

Lace and Chiffon - Fashion blog - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אפשר בבקשה את השמלה השניה מהסוף? :)
לצערי לא יכולתי להגיע להשקה...

שיהיה לך יום מקסים אהובתי!

יאנה

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אפרת - יפה כתבת, העלתי אומנם רק תמונות של שמלות ערב, אבל יש שם גם יופי פריטים יותר קז'ואלים ויפים גם כן.

אנונימי - אחותי היקרה, השמלה אצלי בארון, אם היא תעלה עלייך את מוזמנת לקחת אותה :) וחוץ מזה שלא לבשתי אותה מאז הנשף!

ציפי - באמת? אין לך שמלות ערב בארון?
חייבים אבל אחת או שתיים, זה באמת MUST מבחינתי. ולחלוטין האופנה והטרנדים השתנו. מה שהולך היום בלתי ניתן לתיאור! נראה מה יהיה כשניצן תגיע לגיל :)

יאנה - יפה שלי, כיף לי שאת כאן בבלוג. אני רוצה שיארזו לי את כללללל השמלות. גם הלכתי לחנות למדוד והיה מאוד מאוד קשה, הכל היה ממש יפה.