יום שני, 1 ביולי 2013

שבוע טיפוחים

השבוע האחרון היה השיא שלי מבחינת טיפוחים. מצד שני זה גם היה השיא שלי ביציאות ובילויים לילה אחרי לילה. ונעזוב את זה שזה היה גם השבוע האחרון לעבודה לפני היציאה לחופש הגדול ועוד הרבה דברים שאני יכולה לכתוב עליהם שהיו לי השבוע אבל עליהם נדון אולי בפעם אחרת.
לעניינינו,
כמה מוצרים חדשים הגיעו לידיי, חלקם נקנו בכספי וחלקם נשלחו להתנסות והגיע זמן סקירה!

אתחיל משני מוצרים של חברה אחת שאני מאוד אוהבת ויש לי רומן איתה שנים ארוכות – קליניק.
לפני שבועיים החלטתי להחזיר עטרה ליושנה ולחזור לפודרה בצורת אבקה. שיטוט מהיר במשביר לצרכן הביא אותי אל הפודרה המצוינת של קליניק, שמגיעה בכמות יפה (35 מ"ל) ועלתה לי רק 148 ₪ (מחיר מבצע ברשת המשביר במקום 216 ₪). כשחזרתי הביתה ופתחתי את האריזה הופתעתי לגלות בתוכה מברשת מוכספת שמצורפת לפודרה, המיועדת להנחה של המוצר על עור הפנים. לזה לא ציפיתי! ונכון שיש לי מברשת מעולה של MAC להנחה של פודרה, אבל תמיד כיף לקבל עוד אחת ועוד בהפתעה גמורה שכזאת. הפודרה מתיישבת היטב מעל המייקאפ ואינה מורגשת כלל.


המוצר השני הוא הקרם הצהוב (מתה על צהוב, כפי שאתם יודעים!) והותיק של קליניק +DDML שקיבל שדרוג ומרכיבים חדשים הוכנסו לתוכו כמו Phytofix (זרעי חמניה, תמצית שעורה ותמצית מלפפון), גליצרין (מדלל המושך לחות אל העור) ו - Urea (החיוני לתפקוד עור בריא).
גם הוא מוצר שאהבתי להשתמש בו בעבר יחד עם שני מוצרים נוספים מסדרת שלושת השלבים. איכשהו קצת זנחתי אותו בשנים האחרונות לטובת מוצרים אחרים, אבל כיף שקיבלתי אותו עוד פעם עכשיו כי הוא מעולה לי לעור (יתאים לבעלי סוג עור רגיל ומעורב) והוא 100% נטול בושם.
מחיר ההשקה שלו עד סוף חודש אוגוסט הוא 249 ₪ ל 125 מ"ל ו – 126 ₪ ל 50 מ"ל.


ונעבור לטיפוח הציפורניים כי הרבה זמן לא כתבתי על הנושא!
לפני שבוע נשלח אליי לבדיקה מחזק הציפורניים מבית OPI. את המוצרים של OPI אני מעריצה, רכשתי מהם בשבועות הראשונים שהגיעו לארץ והמברשת שלהם רחבה ונוחה מכל הבחינות כך שאני תמיד שמחה לקבל עוד מוצר של החברה. הפעם, מחזק הציפורניים הגיע אליי בדיוק בזמן קריטי, מספר ימים אחרי שניקיתי את הבית ללא כפפות וקלטתי שהציפורניים שלי אכולות, סדוקות ושבורות. זה היה אסון מבחינתי, קצצתי אותם עד הקצה והתפללתי לצמיחה מחודשת ובריאה שלהם. אז מרחתי את המחזק בשתי שכבות (ככתוב בהוראות המצורפות למוצר), לאחר יומיים מרחתי שכבה נוספת ואחרי ארבעה ימים כבר הרשתי לעצמי למרוח לק מעל.

ימין: מחזק ציפורנים של OPI, שמאל: לק של המותג Seche

הלק אותו מרחתי הוא של חברת SECHE, שחקנית חדשה לגמרי בתחום הלקים בארץ והגוון שקיבלתי להתנסות בו נקרא: Casually Cool וכשמו כן הוא. גוון לא בוהק מידי, עדין ויפה שמתקבל כך גם על הציפורניים. היתרון של הלקים של החברה הוא ייבוש מהיר של 60 שניות בלבד. ניסיתי וזה אשכרה עובד. הלק התייבש לי תוך דקה על השעון! תענוג אמיתי... מחיר כל לק הוא 49 ₪ וניתן להשיג אותו במרכזי הטיפוח השונים ברחבי הארץ. יש כמובן עוד גוונים רבים יפים ואני זוממת על אחד בגוון צהוב-תפוח.
המחזק אגב, מתפקד מעולה והוא מומלץ לכל בעלות הציפורניים השבירות שבינינו. גם אותו אפשר להשיג במרכזי הטיפוח השונים ברחבי הארץ.


עוד שני מוצרים חדשים שקיבלתי להתנסות הם השמפו נגד קשקשים Innova Specialists וקרם פילינג (מעולה!) שניהם מבית אינדולה.
השמפו ניקה לי בצ'יק צ'אק את הקרקפת המקשוקשת שהייתה לי לאחרונה ואחרי 2 שימושים בה הבנתי שאני יכולה לחזור לשמפו הרגיל שלי שכן אין כל זכר לאותם קשקשים. מספר שבועות אחרי שהם החליטו לצוץ שוב, חפיפה אחת בשמפו והכל נעלם בשנית. הריח שלו הוא ריח של מספרות שאני מאוד אוהבת והמחיר שלו 85 ₪ ל 300 מ"ל.
קרם הפילינג מאותה הסדרה (63 ₪ ל 200 מ"ל), הוא אחד המוצרים הכי גאוניים שנתקלתי בהם. אני חושבת שהוא יעבוד טוב יותר אצל גברים (שכן, אצלם הרבה יותר קל לעסות את הקרקפת מאשר אצל נשים עטורות השיער) אבל גם אני נהנית ממנו מאוד ובעיקר מהתחושה שהוא מעניק אחרי השימוש בו. הוא מעולה לקיץ כי כשיוצאים מהמקלחת מרגישים את הקרקפת רעננה וקרירה וזה אפקט שתמיד כיף לקבל בימי הקיץ החמים.
הגרגרים עשויים פניני חוחובה עדינים ואת התחושה הקרירה מעניקה תמצית למון גראס אשר יחדיו ממריצים את זרימת הדם ומרעננים את עור הקרקפת.
את המוצרים של אינדולה מבית גדעון קוסמטיקס ניתן להשיג במספרות המורשות שאת כולן ניתן לראות באתר החברה.

פילינג ממריץ לעור הקרקפת

גלוסיבוקס חודש יוני –
הקופסא הורודה החודשית הגיעה והגלויה שבתוכה סימנה לי רשמית שאנחנו כבר בקיץ. התמונה עם האבטיח העסיסי כבשה את ליבי וכך גם חלק מהמוצרים שהיו בתוך הקופסא.
אז מה היה לנו החודש?


1. שמן בושם בגודל מלא של חברת Sharon's (10 מ"ל, 40 ₪) שמגיע בבקבוקון רול און בשישה ריחות ואני קיבלתי את הריח וניל צרפתי. בגדול, שמנים הם הצורה הפחות חביבה עליי להתבשם בהם, במיוחד לא בקיץ כשחם לי ואני גם ככה מרגישה כמו מחבת שמן לוהטת, אז המוצר הזה יהיה לי פחות שימושי עכשיו, אבל בחורף הוא יכול להיות נהדר, עם ריח וניל סמיך ובקבוקון שכיף ונוח לשים בתיק ולקחת איתי לכל מקום.
2. FLOWERS חמאת גוף (150 מ"ל, 59 ₪) בריח וניל-קוקוס. גם כאן מדובר במוצר כבד העשוי מחמאת שיאה שיכול לתפקד נהדר כקרם רגליים או קרם למרפקי הידיים בקיץ ותו לא. בחורף לעומת זאת, הוא יהיה נפלא.
3. שמן לשיער מיטיק אויל מבית L'oreal Professioneel (125 מ"ל, 129 ₪ והתקבלה דוגמית). מוצר נהדר מתוך סדרה נהדרת שאני מאוד אוהבת להשתמש בה וכיף שהגיע בקופסא החודש.
4. VG4U בושם אינטימי (5 מ"ל, 59 ₪) לאזור שמתחת לקו הביקיני המיועד לנשים מגיל העשרה ואילך. יש לו ריח נעים מאוד אבל אני באמת תוהה מי יהיה קהל היעד שלו, שכן לי ברור שאני לא הייתי קונה מיוזמתי מוצר כזה. אולי על נערות זה עובד... גימיק חביב בסה"כ, אבל אני לא בטוחה האם יש בו צורך.
5. קרם יום ויטל לייט של CLARINS (50 מ"ל, 553 ₪) והדאבל סרום החדש של CLARINS, הם שני מוצרים מעולים של חברה מעולה שהזכרתי אותה באחד מהפוסטים האחרונים ועוד אכתוב עליהם בהמשך. מתקבלים נהדר על הפנים ומהווים בסיס מושלם לאיפור.
6. מייקאפ CLINIQUE (205 ₪ לגודל מלא) שהגוון אומנם לא קלע בול אבל יש בו 15SPF שזה תמיד טוב והכיסוי שלו בינוני ולא מסכתי. וכמובן שקליניק זה תמיד מבורך!


לסיכום, הקופסא תתאים יותר לחורף מאשר לקיץ, אבל המוצרים נחמדים, בעיקר כשהם של מותגים לא מוכרים אז תמיד נחמד ונעים להכיר משהו חדש.
לרכישת מנוי לגלוסיבוקס לחצו כאן.

ערב נפלא שיהיה!
שרונה.

תגובה 1:

The Funny Bunny אמר/ה...

הרבה מוצרים מסקרנים לקיץ המהביל. נראה מוצלח מאוד!