יום שבת, 6 ביולי 2013

חמישה פריטים מנצחים

אלה הם החמישייה הפותחת שלי לסוף השבוע הנוכחי:


 1. לק בצבע תכלת מבית סאלי הנסן – גוון מספר 672 Jaded
בקבוק גדול (14.7 מ"ל) שמכיל כמות יפה מהנוזל המהמם, המברשת בדיוק בגודל הנכון והסיבים מעט קשיחים מה שאפשר מריחה מאוד מדויקת ואחידה. שתי שכבות זו מעל זו וצבע הגלידה ישלוט גם על הציפורנים שלכן. 59.90 ₪ אבל לרוב תמצאו עליו הנחות כך שהוא יעלה לכם פחות.

2. תחליב Protect & Bronze מבית ניוואה עם מקדם הגנה 30SPF
התחליב מעניק הגנה ומראה שזוף טבעי והיתרון שלו הוא שמדובר בכלל במקדם הגנה שמעניק הגנה יעילה ושיזוף טבעי הנשאר לאורך זמן. הנ"ל מתאפשר בזכות נוסחה ייחודית המכילה תמצית צמחים המעודדת את היווצרות המלנין ובכך מסייעת למראה שזוף באופן טבעי.
99 ₪ ל 200 מ"ל ויש לכם הגנה מלאה.

3. לק שפתיים Apocalips Wow מבית רימל לונדון
השם כבר נשמע טוב "לק שפתיים", לי זה עושה קונוטציה למשהו שמתחשק ללקק אך לא לשם כך התכנסנו. המוצר החדש מכיל פיגמנט טהור של צבע עשיר עם הרבה ברק ועמידות על השפתיים.
המרקם שלו קטיפתי ומספיקה משיחה קלה במקלון הספוגית כדי לקבל מראה שפתיים חושני ועדכני.
גם הבקבוק יפה לא פחות מתוכנו והוא מעוצב כמעין אבן כהה משוננת בקצותיה כאשר בקצה השני הגוון חשוף לעיניי כל ככה שאפשר לראות גם את תוכן הבקבוק ואת הצבע המדויק של המוצר.
עכשיו במחיר השקה מעולה של 50 ₪, ממש שווה!

4. מדבקות לציפורניים מבית סאלי הנסן
המדבקות עשויות לק אמיתי והן מגיעות בשלל דוגמאות וצבעים. אני התנסיתי במדבקות הפרחוניות והתוצאה הייתה נפלאה. נכון שההתעסקות מעט מסורבלת מהרגיל (ממריחת לק פשוטה, יענו) אבל התוצאה שווה את זה שכן על הציפורן נוצר מעין ציור או טפט וזה מסוג הדברים שגם המניקוריסטית הטובה ביותר לא באמת תדע לעשות. מה שכן, היתרון שלהם על לק רגיל זה שכאן לא צריך לחכות לזמן ייבוש ושזה הרבה יותר עמיד מלק (רצוי להניח מעל טופ שקוף, הוא מגן ומאריך את חיי המדבקה). מחיר מארז של 16 מדבקות בגדלים שונים, פצירה קטנה ומקלון עץ לעיצוב הציפורן – 59 ₪.

את הדובדבן שבקצפת השארתי לסוף –

5. הבושם החדש Pink Friday מבית Nicki Minaj
אתחיל מזה שלדעתי ניקי מינאז' היא אחת הזמרות הכי מגניבות של השנים האחרונות ואני נהנית לעקוב אחרי הדמות הססגונית שלה. אמשיך בזה שהבושם החדש שרקחה יחד עם אליזבת ארדן הוא בושם בריח מתקתק עם תו עליון של פרי הכוכב, מנדרינה ובויזן. לב הבושם מורכב מפרח הלוטוס והיסמין, והבסיס מורכב מוניל ואגס, תענוג.
יותר מהניחוח הכובש, בקבוק הבושם שעוצב כדמותה של מינאז' הוא יצירת אומנות בפני עצמה. אני מחכה כבר לסיים את הבקבוק כדי שאוכל להניח אותו לראווה כפסל לראווה בסלון ביתי.
מחיר ההשקה 199 ₪ ל 50 מ"ל ו 249 ₪ ל 100 מ"ל.

את כל המוצרים תוכלו למצוא בפארמים השונים ברחבי הארץ.

שבת שלום,
שרונה.   

אין תגובות: