יום חמישי, 10 באוקטובר 2013

סוף עונת התצוגות

עונת התצוגות ככל הנראה הגיעה לקיצה ונחתמה עם האירוע השנתי הגדול שעורכת בכל שנה חברת GOLBARY.
אותו אירוע נערך בכל שנה באמפיתאטרון בקיסריה וחוץ מתצוגות אופנה מושקעות ביותר, המוזמנים זוכים לראות הופעה של אחד מהאומנים הכי גדולים בארץ. השנה היה זה משה פרץ, שהוא קצת פחות כוס התה שלי אבל הרגשתי שאני חייבת לתת לזה צ'אנס (ואם אתם תוהים, למרות שהתאמצתי מאוד... זה לא עובד בינינו).
תצוגת האופנה לעומת זאת, הייתה נפלאה וסיפקה לי כמה רגעי נחת. המסלול התמלא בהרבה סטייל ושיק, עם מבחר גדול של שמלות ערב נהדרות, ג'קטים ומעילים בגזרות וצבעים קלאסיים ואקססוריז חביבים ביותר.
יש משהו מעניין במותג GOLBARY הכה חביב על נשות ארצנו. המותג המקומי שמונה 26 סניפים החולשים לאורכה ולרוחבה של המדינה מצליח "לעשות את זה" למרות התחרות הקשה עם רשתות הקונפקציה הזרות שחדרו לארצנו. ההצלחה נובעת ככל הנראה, מבגדים באיכות טובה יותר מאלה של הרשתות הזרות וניסיון לספק טרנדים עונתיים מול פריטים קלאסיים יותר.
אבל חדל קשקשת וברברת, התמונות מתצוגות האופנה כבר יעשו את העבודה...


טווח המחירים רחב, ונע בין חולצות במחיר של 99 שקלים ומעלה, למעילים שמחירים מתחיל מ 399 שקלים. 
ובשורה משמחת למי שמחפשת שמלות ערב במידות גדולות: בקולקציה החדשה תוכלו למצוא שמלות שמגיעות עד מידה 46. 

תתחדשו ותהנו!

3 תגובות:

BeautyBitch אמר/ה...

אישית, תמיד מצאתי את גולברי מעט "זקנה" אבל האימג'ים בהחלט חביבים ומרעננים.

EFRAT ITAH אמר/ה...

את מאלצת אותי לצאת מהארון - מעולם לק קניתי בגד של גולברי, ולא שלא רציתי. כקוראת מגזינים מושבעת נחשפתי רבות לפרסומות שלהם ובמיוחד בלטה איילת זורר בשנים האחרוות שאינה ילדונת אלא כבת 40 מה שמחבר את המוצג לנשים הגילאים שונים. איכשהו תמיד כשנכנסתי לחנות של גולברי - את מה שאהבתי בפרסום אף פעם לא היה בחנות, הבדים סינתטיים ונאלצתי לצאת וחצי תאוותי בידי.
התמונות והתיאורים שלך כמו תמיד מפתים, מבטיחה לת צאנס חוזר והפעם עם יותר פתיחות ותקוה לבדים נעימים וקורצים יותר

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

BeautyBitch - רכשתי משם שני פריטים בעבר שעד היום מאוד חרושים אצלי בארון. אני זוכרת שביום שנכנסתי לשם לקנות את אותם פריטים, היו הרבה דברים שלא אהבתי בגלל הסיבה שציינת - זה הרגיש לי זקן מידי.

אפרת - כפי שכתבתי בתגובה מעל, יש לי שני פריטים שלהם שאני ממש אוהבת אבל מודה שלא הכל בחנות בדיוק לטעמי. אני מאוד מקווה שמה שנראה על מסלול התצוגה יגיע לחנויות כי היו שם כמה שמלות שמאוד התחשק לי למדוד.