יום שבת, 26 באוקטובר 2013

החמישייה שעשתה לי את השבוע

קצת קשה לי להתחיל כי אני לא ממש יודעת מאיפה. היה לי שבוע פורה ונהדר, מלא בחוויות טובות, הפתעות ופינוקים. יום השבתון שניתן לנו ברמת השרון לרגל הבחירות המקומיות בא לי טוב. זה קיצר לי משמעותית את השבוע והעניק לי עוד כמה רגעי מנוחה.
למעט העובדה שהתעצבתי מאוד על כך ש"מחוברים +" הגיעה לסיומה (הייתי מהמכורים), אני נהנית מהאוויר הקריר בשעות הערב, ומהשקיעה היפה שאני רואה מחלון ביתי.
באחד מימות השבוע קפצתי לקניון רמת אביב וקניתי כריות צהובות ומקסימות לסלון ביתי, שתיתי מיץ תפוח-ג'ינג'ר סחוט טרי ותיקתקתי שם עוד כמה סידורים זריזים. כבר הרבה זמן שלא חשתי אנרגטית כל כך ומלאת מרץ ושמחה. כן ירבו.
אבל היו עוד כמה דברים שקרו השבוע ומאוד ריגשו אותי, ועליהם רציתי לספר לכם יותר מהכל.

  • אתחיל מקולקציית הסתיו/חורף הנפלאה של המותג הספרדי Bershka שמביאה העונה ניחוחות משנות ה-90' עם צבעוניות שנעה על סקאלת השחור-לבן-אפור-חרדל ועשירה בחולצות משובצות, הדפסי גרפיטי, פריטים דמויי עור, ניטים ועוד. מצד אחד אין כאן הרבה חידוש שכן כבר ראינו מותגים דומים מציגים פרשנות דומה ומצד שני, הפריטים בחנויות הרשת מאוד מפתיעים. ההפתעה הגדולה הגיעה מקולקציית הגברים, המוצלחת אף יותר לטעמי מזו של הנשים. טווח המחירים נמוך ונגיש יחסית כאשר קולקציית הנשים מתחילה מ-25.90 ₪ לפריט ומגיעה עד 589 ₪. לרשת יש רק שישה סניפים בארץ ותוכלו למצוא אותם בגרנד קניון בחיפה, קניון רמת אביב, קניון רחובות, קניון שבעת הכוכבים, קניון הזהב וקניון אבנת בפתח תקוה.



  • הקולקציה החדשה של רשת Comme il faut הרטיטה לי כמה מיתרים בלב. אסופת החורף של המותג עוסקת ביהדות ועוצבה כולה על ידי שתי מעצבות הבית החדשות והצעירות שרון דאובה (32) וקרין לייקוביץ' (27). האחת מגיעה מבצלאל והשנייה משנקר ויחדיו הן יצרו קולקציה עם מסר מובהק הקורא לשוויון מגדרי בין נשים לגברים בהשראת נשות הכותל. הפריטים שעוצבו על ידיהן מזכירים מאוד את אביזרי התפילה היהודיים כמו טלית, ציצית, רצועות תפילין ועוד. הקולקציה עושה שימוש בבדים עם אריגת דגרדה משתנה, סריגי צמר, כותנה, סריגים קטיפתיים, קרפ ודמוי עור. מספר מצומצם של פריטים נעשו בשיתוף עם נולה – אריגים בעבודת יד כאשר האריגה נעשית ע"י נשים דרוזיות בדליית אל כרמל בשיטה מסורתית עתיקה. טיפ ממני: בנוסף לבגדים המושקעים, שווה לתת הצצה לקטלוג היפיפה שצולם על ידי האמנית אנה ים.



  • אחרי כל הבגדים היפים הייתי חייבת לעשות אתנחתא קלה עם משהו נוח, מעין מחווה קטנה לכפות הרגליים, אז הלכתי למדוד נעליים בחנות Beautifeel. לפני 3 שנים, כשחיפשתי נעליים לחתונה, החנות הזאת הייתה המקום הראשון אליו הלכתי לחפש בו נעליים. ידעתי שמדובר בנעליים כאלה שאפשר לנעול אותם מצאת החמה עד צאת הנשמה ועדיין להישאר בחיים. לצערי הרב, לא הייתה במלאי המידה המתאימה לנעל שביקשתי ולבסוף נאלצתי להתפשר על משהו נוח פחות. העונה, הקולקציה שלהם עשירה וצבעונית מתמיד, וכל כולה (למעט העורות האיכותיים) מיוצרת במפעל בראשון לציון, משמע – כחול לבן. החברה משווקת את הנעליים שלה ל כ – 1000 חנויות ברחבי העולם ועל זה נאמר: שאפו! טווח המחירים: 900-1900 ₪.

  • ההופעה של ריהאנה בשלישי האחרון - מה לא נאמר ומה לא נכתב עליה... ולמרות הביקורות הקשות חייבת להודות שאני נהניתי, אבל מאוד. האווירה הייתה נפלאה, מופע החימום הקפיץ ולמרות שעלתה באיחור של שעה, לא החליפה תלבושות והשתמשה בפלייבק ברוב ההופעה, היה לי ממש כיף. לא כל יום מגיעה הופעה של כוכבת על בינלאומית כך שאני מודה על ההזדמנות שניתנה לי לראות אמנית בסדר גודל כזה בהופעה בארץ. כן ירבו.


צילום: ענבל צח ל"מאקו"

  • ומשהו אחרון חביב, שלחלוטין סגר לי את השבוע עם חיוך - המקומון של רמת השרון, העיר בה אני גרה, בחר להקדיש לי אייטם קטן עם תמונה שלי ומיותר לציין כמה התרגשתי מהמחווה, האייטם לפניכם:

שבוע טוב ומבורך,
שרונה.


5 תגובות:

blossom button אמר/ה...

אני מאוד אוהבת את הקולקציות של ברשקה,אבל אין לי אפילו פריט אחד שלהם מהחנויות בארץ-היצע המידות נורא מבאס וגם לא ממש יוצא לי להגיע לקניונים בהם קיים סניף שלהם. זה מוזר בהתחשב בעובדה שאחת החולצות האהובות עליי נרכשה בברשקה-אבל בברלין...
לגבי ריהאנה אני חושבת שהכל תלוי בגישה שבאים להופעה,למרות שלפי מה שהבנתי מחברותיי לא היה שווה להשיג שחרור מהצבא ולנסוע הלוך-חזור ממצפה רמון למען הגברת. אני עדיין מחכה לביונסה...
שגם שבוע הבא יהיה מוצלח ופורה כמו קודמו! (דרך אגב-חזרתי לכתוב בבלוג :)מוזמנת להציץ)

ddd אמר/ה...

check 1... 2... ;)
מקווה שאכן הגעתי למקום הנכון!

שרונה, תענוג לקרוא אותך, ויש לי הרגשה שהפוסט הזה עוד יגרור אחריו תגובות שרשרת ארוכות ביותר :D

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

Blossom - לא ידעתי שחזרת לכתוב בבלוג, כמובן שנכנסת להגיד שלום, איזה כיף!
מאמינה לי שגם אני חולמת על ביונסה בלילות? אחת המוסיקאיות שאני הכי אוהבת בעולם. אפילו שיר שלה התנגן לי אצלי בחופה כשאסף שבר את הכוס. יאללה אינשאללה בקרוב!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

דנה - הצלחת בובה! ברכות!
מוזמנת תמיד להשאר. נשיקות

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה. שמחה שהיה לך כזה שבוע מקסים. לפעמים חייבים חייבים שיהיו כאלה ימים שנותנים אנרגיה להמון זמן אחכ. אני תמיד נכנסת לברשקה וקונה בסוף רק פרטים ספורטיבים, חולצות פשוטות וכו. לקום איל פו אני נכנסת, לצערי, רק להסתכל. יקר לי מדי, ולא מצליחה לקנות כלום. אולי פעם.... אני התמכרתי למליסה, והיום קניתי מגפון-נעל מהמם, ורציתי שחור אז אקבל השבוע. מצאתי שבגבהים האימום שלהם מעולה ומאד נוח.
ושאפו על הסלביות הרמת שרונית, יש מה להראות לדור הבא! נשיקות!