יום שבת, 23 בנובמבר 2013

מלקלקת

השבוע שאלה אותי אחת הבנות שעובדת איתי כל כמה זמן אני מחליפה לק. התשובה שלי לא הייתה חד משמעית שכן אני נוטה להחליף לק לרוב כשהצבע מתחיל להתקלף, אבל לפעמים גם נותנת לציפורנים שלי להדהד בצבעים ניטרליים מאחר ולא תמיד אני במוד המתאים לצביעת הציפורניים.
על כל פנים, בשבועות האחרונים אני דווקא במוד הנכון, זה שגורם לי להחליף לק אחת לשלושה ימים בממוצע, ועם כמויות הלקים שהגיעו אליי, בכלל יש לי חשק להחליף גוון בכל יום.
תראו למשל את הסט היפיפה הזה מבית SoftTouch ובו שישיית לקים מהסדרה החדשה שלהם:


הנוסחה הייחודית עמידה לאורך זמן, עם ברק מיוחד, מחליקה בקלות על הציפורן ומגנה על הלק מפני שריטות וסדקים. מאחר וקצרה סבלנותי להמתין מספר ימים כדי לבדוק את נושא העמידות, אין לי תשובה חד משמעית בעניין. ומדוע קצרה סבלנותי? מיותר לציין שמאוד השתוקקתי לנסות את כל הגוונים העשירים שקלעו בדיוק לטעם שלי.
מחיר כל לק: 40 שקלים אולם על הלקים של סופט טאץ' ניתנות הנחות משמעותיות במסגרת מבצעים המשתנים מידי חודש, ככה ששווה לחפש את אותם המבצעים.

גם ב CARELINE הציגו קולקציית לקים חדשה לחורף 2014, ואליי הגיע לק מספר 376 בצבע: "שחור אמיתי" (45 שקלים לבקבוק). אני אוהבת שחור, ובמיוחד בחורף כשמתחשק לי להתלקלק בצבעים כהים במיוחד.
שעות ספורות אחרי שמשחתי בקלות את הציפורניים בלק הנהדר הגיע בדואר המוצר החדש והמעניין של OPI שנקרא: Matte Top Coat. היה לי קשה להתאפק ועל כן החלטתי לנסות משהו שמעולם לא ניסיתי, מניקור פרנץ' שחור מבריק-שחור מאט.


כל שהייתי צריכה זה את הלק בגוון הרצוי, את הטופ של OPI ונייר דבק.
אחרי שהלק השחור התייבש היטב, גזרתי פיסות נייר דבק קטנות, והדבקתי אותן כ – 1 ס"מ מתחת לקצה הציפורן. בחלק העליון (והחשוף) של הציפורן מרחתי את לק המאט של OPI (שגם התייבש חיש מהר) וזאת התוצאה:


קצת קשה לראות בתמונה את הניגודים, אבל תאמינו לי שהציפורניים שלי השבוע היו מוקד עליה לרגל וכולן מאוד התלהבו מהמראה שיצרתי לעצמי לבד.
ראיתי באינטרנט רעיונות נוספים למניקור מדליק לציפורניים, ועם כמות כזאת של לקים, אני הולכת לנסות אותם ובגדול! 

המשך שבת נהדרת ונעימה,
שרונה.

3 תגובות:

Unknown אמר/ה...

אומנם כמו שאמרת בתמונה שכאן קצת קשה לראות את הניגודים בין המאט למבריק, אבל יצא לי לראות דברים בסגנון וזה לגמרי מוצלח, במיוחד בשחור ועם לוק חורפי קשוח.
חייבת להגיד שמתמונת הלקים שלמעלה הכי הסתקרנתי מהלק הירוק.
בקיצור עשית לי חשק למרוח לק אז הלכתי לעשות בדיוק את זה :)
שבוע טוב!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אודליה - אני מקווה בקרוב לעשות ולצלם עוד עיצובים חמודים עם הלק המגניב הזה ואז תצליחי לראות טוב יותר. אבל בכל מקרה תנסי לעשות גוגל על הלק הזה ותראי כמה אופציות מגניבות אפשר לעשות איתו.
איזה צבע מרחת בסוף? :)

Unknown אמר/ה...

Oh this actually looks easy to try! Need one like this, really cute!

Olya
http://www.tlvbirdie.com