יום חמישי, 13 בפברואר 2014

הפוסט הזה מיועד בשבילךָ, י'גבר!

גברים יקרים, זה קורה מחר (ליתר דיוק, היום בערב), ואם עדיין לא רכשתם לאישה היקרה שלכם מתנה – רוצו לעשות זאת.
אספתי לכם כמה המלצות שוות במיוחד, בשביל שלא יהיו לכם תירוצים.

הכי ריחני:
בושם הוא מתנה קלאסית, ובמיוחד זה החדש של קייטי פרי – Killer Queen, עם ניחוח מתקתק וחושני.
הבקבוק היפיפה נוצר בהשראת שרביט מלכותי בגווני אדום וזהב וגם אריזת הקרטון של הבושם מעניקה לבושם את המלכותיות המתבקשת. הניחוח מורכב מפירות יער, שזיף כהה, ברגמוט, פרח קטיפה אדום, יסמין טבעי ועוד, ותזכור שהבטחתי שהריח הזה עוד יכבוש אותך.
מחיר השקה ל – 50 מ"ל, 199 שקלים ומחיר השקה ל – 100 מ"ל, 249 שקלים, ברשתות הפארם השונות.



הכי מעוצב:
כל אישה חולמת על פריט מעוצב אחד לפחות של מארק ג'ייקובס בארון, אז עכשיו האישה שלך יכולה להפסיק לחלום. ברשת אירוקה השיקו קולקציית קפסולה מהממת של משקפי שמש בעיצובו, לליין: מארק ביי מארק, שימכרו במחיר מצחיק של 399 שקלים. הדגם הייחודי מגיע עם מסגרת מלאת נוכחות וגם הנרתיק שבו מונחות המשקפיים, מקושט בלבבות שיגרמו לה לחייך.
אגב, באירוקה תוכל גם למצוא משקפי ראייה של אותו המעצב (וגם של המותגים:Ray Ban ו – Jello) כולל עדשות, במחיר מצחיק של 399 שקלים, ואילו אלה של המותג Jello יעלו אפילו פחות – 199 שקלים.



הכי נערי:
מתחת לגיל 18? הגעת למקום הנכון. אל תדאג, היא לא תחשוב שאתה רומז לה משהו, אלא רק שאתה אוהב אוהב אוהב...
הדאודורנטים החדשים של קרליין נטולי אלומיניום ועושים עבודה פשוט מעולה! אני משתמשת בהם כבר שנים רבות וארוכות. הרומן איתם התחיל עוד כשהייתי נערה, והמשיך למעשה, עד עצם היום הזה.
הדאודורנט מגיע ב – 3 גרסאות שונות: ספריי, סטיק ורול (אני אגב, מעדיפה את הרול) והאריזות היפות מקושטות בהמון המון לבבות. עד סוף החודש יעלו הדאודורנטים רק 13.90 שקלים, כך שאתה יכול להשקיע ולפנק אותה בכל הסדרה. 


ועוד כמה רעיונות אם עד עכשיו לא השתכנעת....

מימין לשמאל: צמיד לבבות - תכשיטי רביד (540 ש"ח), עגילי לבבות - מיכל בן עמי (180 ש"ח), תליון לב זהב שמונה עשרה קארט - TOUS (2339 ש"ח) 

 מימין לשמאל: נעלי עקב אדומות - שני בר (426 ש"ח), כפכפי דונלד דאק מאוהב - הוואינס (89 ש"ח), סנדל על עקב - MIU MIU בוטיק לה בוטגה (1000 ש"ח)

מימין לשמאל: גרביוני לבבות - זוהרה (70 ש"ח), תיק מעור - לונגשאמפ (1005 ש"ח), שמלה עם מחשוף וי - רנואר (299 ש"ח). 


ועכשיו י'גבר, נראה אותך מתרץ ש:"לא היה לך רעיון מה לקנות לה..."
:)
יום אהבה שמח לכולם!
נשיקות וחיבוקים,
XOXO
שרונה. 

אין תגובות: