יום שבת, 22 בפברואר 2014

היום האדום

פעם בשנה הוא מגיע, היום שבו הסופר פארם מתקשט והופך כולו לחגיגה אדומה. לא, לא מדובר ביום האהבה (כי אותו כבר עברנו, תודה לאל) אלא ב – CLARINS Day, המאפשר ללקוחות ליהנות ממגוון הטבות, מתנות והנחות על מוצרי המותג.
השנה האירוע יתקיים ב – 24.2.2014, שזה אומר ביום שני הקרוב בעוד יומיים בדיוק.
CLARINS Day מתקיים בכל סניפי הסופר פארם ברחבי הארץ.



מבצעים לדוגמא מהם תוכלו להנות:
עד 20% הנחה על כל מוצרי המותג הנמצאים במגוון, 50 שקלים במתנה על כל קניה מעל 250 שקלים, בקניה מעל 349 שקלים תקבלו תיק קטן עם 4 מוצרים בגודל מיוחד במתנה ובקניה מעל 599 שקלים תקבלו תיק יד אופנתי במתנה.



בנוסף, מוצרים מסוימים יהיו כבר מראש בהנחה משמעותית, כמו: דאודורנטים (מעולים!) לאישה ולגבר ב – 79 שקלים (במקום 133 שקלים), קרם גוף ב – 129 שקלים (במקום 349 שקלים), מסיר איפור עיניים אינסטנט ב – 89 שקלים (במקום 152 שקלים) ועוד...

זה תיק המוצרים שאני קיבלתי לאחרונה במתנה מ – CLARINS וחוץ מזה שהתיק עצמו הוא תיק רחצה מעולה עם מגוון תאי איחסון נשלפים, המוצרים שהיו בתוכו שווים פי כמה! יש בו קרם מתקן למראה מושלם (גם הוא יהיה במבצע ביום שני אגב, ויעלה רק 119 שקלים), מסקרה אינסנט דפינישן בגוון שזיף, אודם רוז' אלקה בגימור סטן בגוון אדום מושלם, קרם ידיים מוקטן ומי פנים מוקטנים.



אני לא יודעת מה איתכן, אבל אני מאוד אוהבת קיטים ומארזי נסיעות מיוחדות שיוצאים במהדורות מוגבלות במיוחד לאירועים כאלה.

רוצות להגיע ל – CLARINS Day ולא יודעות מה לרכוש? קבלו את השלישייה הנבחרת שלי:

  • מסקרה Be Long Mascara בצבע שחור, קבועה אצלי בתיק האיפור ואחרי מספר שימושים התאהבתי בה לגמרי.
  • עט מתקן Brush On Prefector Instant Light שמציל אותי במיוחד בבקרים קשים נטולי שינה.
  •  קרם BB Skin Prefecting Cream, כי למרות ההיצע הגדול בשוק, מצאתי את הקרם הזה כאחד הטובים בשוק ויש בו הגנה משמעותית של 25SPF

לכו להנות!
נשיקות,
שרונה. 

2 תגובות:

ורד הורן אמר/ה...

אני פשוט מאוהבת במותג הזה ובמצורים שלו! אני לא מחליפה את מוצרי הטיפוח של קלרינס בשום מוצרי טיפוח אחרים (וניסיתי הרבה!). בהחלט יום מפנק וכייפי לחובבות המותג :-)
נשיקות יפתי <3

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ורד - אני סקרנית לדעת איזה מוצר שלהם את הכי אוהבת...