יום שני, 7 ביולי 2014

מה בתיק - גרסת החופש הגדול

יצאנו לחופש הגדול וכבר אין צורך לסחוב את כל הבית על הגב. בחופש הגדול היציאות שלי הן לרוב קצרות, ענייניות ועם שאיפה לחזור כמה שיותר מהר הביתה, כי למי יש כח לשרוד את החום בחוץ.
יש כמה דברים שאני מקפידה לקחת איתי בתיק ואין מצב שתמצאו אותי בלעדיהם מחוץ לבית.
התכולה של התיק שלי משתנה בין יציאה ביום לבין יציאה בערב כאשר הבסיס לשתי היציאות פחות או יותר מורכב מהנ"ל:



האריזות הורודות של מגיני התחתון של קרפרי שבו את ליבי בעיקר בגלל האריזה המגיבה והנוחה. אני אוהבת מארזי TO GO למיניהם ורוב הנשים שאני מכירה נושאות בתיק שלהן מגיני תחתון. אם אפשר לקבל אותם ארוזים הרמטית ועשויים כותנה – מה טוב. יש לי באופן קבוע בכל אחד מהתיקים שלי, לפחות כמה מהם, כאשר גם ביום יום כשאני בבית אני אוהבת להשתמש באלה הספציפיים. 



ואם כבר באריזות TO GO למיניהן, מי שמכיר אותי יודע שעוד משהו שיש לי קבוע בתיק זה מגבונים לחים. כבר שנים שאני אוהבת ומשתמשת באלה של ד"ר פישר המיועדים לילדים, אבל מי אמר שאני לא כזאת? :)
יש להם ריח פירותי שאני מחבבת והם מעולים כי הם נכנסים בכל תיק, גם זה הקטן ביותר והם פריט חובה אצלי בתיק.



שלושה פריטים נוספים שכיף לי שיש לי אותם בתיק הם הגלוס החדש של נטאשה דנונה בצבע חום טבעי, הבושם החדש של ל'אוקסיטן בניחוח נרולי וקרם הידיים הקלאסי מסדרת החמאת שיאה של ל'אוקסיטן.



אחרונים חביבים הם משקפי השמש של VOGUE שיש לי אותם כבר עונה שלישית ולמרות שיש לי הרבה זוגות משקפי שמש בבית, אני איכשהו מוצאת את עצמי חוזרת אליהם.



מחזיק המפתחות המתקתק הזה הוא מתנה שקיבלתי יחד עם נעלי המליסה האדומות החדשות שלי, והוא פשוט יפה יפה יפה. 



שני דברים נוספים שרואים בתמונה הגדולה הם מקדם ההגנה של לה רוש פוזה בסטיק - נכנס לי בקלות בתיק והכי כיף להשתמש בו כי לא צריך ללכלך את הידיים.
התיק הוא של TOP TEN רשת האקססוריז הישראלית, והצבע שלו שנע בין ניוד לורוד, מתאים ממש למזג האויר הלוהט.
כמובן שחסרים בתמונה גם הטלפון הנייד שלי (אייפון, לכל מי שתהה), הארנק שלי שלא נכנס בתיק הזה ולכן לרוב בקיץ אני יוצאת בלעדיו ותעודת הזהות שלי, שתהיה לכל מקרה שהוא...


הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 

יום מהמם לכולם,
שרונה.

אין תגובות: