יום חמישי, 24 ביולי 2014

מלקלקת

כבר כמה חודשים שלא כתבתי את מדור "המלקלקת" וזה בגלל שנפל עליי מצב רוח לצבעים בהירים בלבד. אבל אז נחתו אצלי כמה לקים חדשים בגוונים קיציים ומשמחים שהצליחו לא רק לרומם את רוחי אלא גם לגרום לי להחליף גוון בציפורניים כל יום כמעט!



ANNY
סוף סוף הזדמן לי להתנסות בלקים של המותג הגרמני החדש שהגיע לא מזמן לארץ – ANNY. המותג הושק לראשונה רק לפני 3 שנים אבל הצליח לכבוש במהרה את לבבות נשות העולם בכ – 40 מדינות על פני הגלובוס.
הקולקציה החדשה שלהם – ANNY Goes Route 66 בהשראת דרך 66 המפורסמת בארה"ב נחנכה גם כאן ותמצאו בה 5 גוונים חדשים עם אפקט תלת מימד מנצנץ במרקם חול. קיבלתי לנסות את הצבעים הבאים: Highway To Heaven (מספר 696) ו – Get Your Kicks (מספר 617). הפורמולה שלהם מאוד סמיכה ועשירה ומספיקה שכבה אחת על ציפורן נקייה כדי לקבל תוצאה אחידה וטובה. אני בכל מקרה אוהבת לשים 2 שכבות וזאת התוצאה:



מחיר הלקים מקולקציית Route 66 – 45 שקלים ל – 15 מ"ל, להשיג ברשת המשביר לצרכן וברשת מכוני היופי Adi Beauty Studio.


OPI
המותג שאחראי לכמה טרנדים על קצות האצבעות שלנו השיק קולקציה חדשה שכולה צבעי נאון – Neon Revolutaion בצבעים חזקים ומסנוורים שקשה לעמוד בפניהם.
הצבעים של הקולקציה נבחרו בצמוד לבחירת הטרנדים האופנתיים של הקיץ והם מוצעים ב – 7 גוונים מדליקים.
אני קיבלתי להתנסות בלק בגוון ירוק ליים העונה לשם המדליק: You are so outta lime! וחוץ ממנו יש צבעים מגניבים נוספים כמו: קרם קלמנטינה (Juice Bar Hopping), סגול (Push & Pur-Pull) ועוד.
הפורמולה דלילה יחסית וצריך לפחות 2 שכבות על הציפורן כדי לקבל צבע חזק ואחיד, אבל התוצאה צבעונית וכייפית וללא ספק מושכת מבטים לציפורניים.
אגב, לכל צבע מהקולקציה הזו, יש כפיל בצורת לק ג'ל, למי שרוצה ליהנות מהגוון ולשמור על ציפורניים חזקות יותר.



מחיר הלקים של OPI – 65 שקלים ל – 15 מ"ל, להשיג ברשת אפריל ובמכוני הטיפוח ברחבי הארץ.


ORLY
יצרנית הלק האמריקאית השיקה את קולקציית MegaPixel FX החדשה שלה שכשמה כן היא – מפוקסלת.
ומה הכוונה? מרקם הלקים בה אינו אחיד ובעל נפח היוצר אפקט תלת מימד. הקולקציה בנויה ממיליוני גריסים מנצנצים בעלי טקסטורה מטאלית ותוכלו למצוא בה 5 גוונים חדשים, כאשר 4 מתוכם במרקם גליטרי גבישי, ולק אקסטרים מיוחד הכולל שבבי קונפטי זוהרים ונוצצים במיוחד.
אני קיבלתי להתנסות בגוון שנקרא: You are not alone בורוד מנצנץ ויש לו מברשת נוחה למריחה על הציפורן. הפורמולה עשירה ומאפשרת מריחה של הלק גם רק בשכבה אחת (אם כי אני כאמור, אוהבת תמיד למרוח 2 שכבות על הציפורן).



מחיר הלקים של ORLY – 29 שקלים ל – 18 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם ובמכוני הציפורניים והטיפוח.


CHIC
מותג הלקים הותיק התחדש העונה בפלטת גווני לק חדשה המאגדת 6 גוונים נעימים העונים לשם: Innocente. מקור השם איטלקי ופירושו – תמימות.
הגוונים בקולקציה בגוונים פסטלים רכים ובהירים שנוצרו בהשראת בדי טקסטיל אווריריים, שקופים וקלים לצד גווני צדפים ומים.
הלקים אינם מכילים פורמלדהיד DBP וטולואן.
אני קיבלתי לנסות את הגוון שנקרא True Blue (מספר 250) בגוון תכול-לילך עדין שהספיקה ממנו שכבה אחת בלבד (וכאן דווקא לא מרחתי את השכבה השניה שאני תמיד אוהבת) כדי לקבל מראה צבע אחיד על הציפורן.



מחיר הלקים של CHIC – 19 שקלים ל – 17 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם, המשביר לצרכן, H&O ובפרפומריות. 


וזאת הנבחרת גם יחד:



יום שקט ורגוע,
שרונה. 

אין תגובות: