יום ראשון, 3 באוגוסט 2014

חדש על המדף – מוצרים חדשים לחודש אוגוסט

בימים האחרונים והקשים, הדברים היחידים שמשאירים אותי שפויה הם הפינוקים הקטנים וזמן האיכות שיש לי עם עצמי בבית. אני מבשלת ואופה הרבה, נחה, קוראת ספרים ומתפנקת ארוכות בחדר האמבטיה. שם אני גם מבצעת "ניסויים" בכל הקשור ליופי וטיפוח ואין ספק שהעיסוק בכל הדברים האלה, מצליח להרחיק ממני את הלך הרוח הכללי והקשה של התקופה הנוכחית.
אלה הם המוצרים החדשים שקיבלתי החודש להתנסות:


טיפוח ורחצה


סדרת הקיץ Red Sunset מבית BODY SHOP

הסדרה החדשה שקיבלתי היא אחת מבין שתיים (השנייה עונה לשם: Pink Nymphea) שהשיקה העונה הרשת. שתי הסדרות החדשות מכילות ג'לים במרקם חדשני, לרחצה ולחות, לצד תרסיס רענון קליל. ג'ל הרחצה מאוד נעים ומרענן, הוא במרקם קליל ואוורירי ויש לו ריח אקזוטי מתקתק. ג'ל הלחות הוא למעשה קרם גוף במרקם ג'ל והוא נספג במהירות ומשאיר את העור רווי בלחות אבל לא שומני מידי. לסיום, תרסיס הבודי מיסט בריח זהה למוצרים מהסדרה נותן את הטון האחרון ביציאה מהאמבטיה, ואין ספק שהמוצרים האלה אידיאליים לעונה חמה זו ומאוד נעים להשתמש בהם.


מחירים: ג'ל רחצה – 20 שקלים ל – 175 מ"ל, ג'ל לחות – 24 שקלים ל – 175 מ"ל, תרסיס רענון – 40 שקלים ל – 100 מ"ל. להשיג ברשת חנויותBODY SHOP  ברחבי הארץ.


ג'ל מטהר לפנים Soft Cleanser של דוקטור עור

התרגלתי לשני מוצרים מעולים של דוקטור עור (דאודורנט ללא אלומניום וקרם הלילה) ועכשיו צרפתי לחבורה גם את הג'ל המטהר ללא סבון לניקוי הפנים. הג'ל מתאים לכל סוגי העור, כולל עור רגיש, הוא מנקה את עור הפנים בעדינות ומסיר ביסודיות שאריות איפור ולכלוך מבלי לגרות את העור. הוא מורכב מנוסחה ייחודית השומרת על רמת הלחות הטבעית של האפידרמיס ומכיל תמצית שיבולת שועל. יש לו ריח עדין ו"סבוני" והוא לא מייבש את העור.


מחיר: 70 שקלים ל – 100 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת הפרטיים ובקופות חולים ברחבי הארץ.


שפתון לחות Lip Smacker בטעם קוקה קולה-וניל

כשהייתי בארה"ב לפני שנה, חיפשתי את המוצר הזה בנרות אך לא מצאתי אותו. לשמחתי, ניתן למצוא אותו עכשיו אצלנו, במגוון טעמים וריחות משובחים, כאלה שיגרמו לכם (כמו גם לי) לרוץ ולהכין משקה מוגז תוסס ומרענן.
Lip Smacker הוא מותג אמריקאי ותיק שפועל 45 שנים בגזרת שפתוני הלחות בטעמים, ומשווק בלמעלה מ – 60 מדינות ברחבי העולם. השפתון לחותי ומאוד נעים על השפתיים, הוא אינו דביק והטעם שהוא מותיר עליהם תואם את הציפיות הרשומות על האריזה.
עוד "טעמים" בסדרה: פנטה, ספרייט, סקיטלס, M&M's ועוד.


מחיר ליחידה: 15 שקלים, מארזים של 6-8 שפתונים – 30-80 שקלים. להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.


איפור


ארטליינר H24 של LANCOME

לנקום חוגגת 20 שנה לארטליינר האייקוני שלה ומשיקה את הארטליינר החדש העמיד ל – 24 שעות ובעל גוונים עזים ושיקים.
המוצר בעל פורמולה חדשה עם תרכובת Flex Polymer ומציע אפקט של ברק זוהר וצבע רווי, המוענק בזכות ריכוז גבוה של פיגמנטים. המוצר עמיד במים ואינו נוזל או נמרח. האפליקטור שלו דק וקטן, והוא מאפשר גם לבעלות ידיים שמאליות (כמוני) לשרטט קו ישר ומדויק לתוצאה מושלמת.
הצבעים בסדרה: כסוף, טורקיז, כרום, ספיר, יהלום שחור ואבן ג'ייד (ירקן) אותו גם קיבלתי להתנסות.
המוצר הוכנס לתיק האיפור שלי ונראה שהוא לא עומד לצאת משם בזמן הקרוב. אני משתמשת בו בימים שבהם אני מתעצלת למרוח צלליות, ככה שבמשיכת מכחול אחת העיניים נראות מאופרות ויפות.


מחיר: 238 שקלים, להשיג בנקודות המכירה של לנקום בסופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות.


פודרה מבית בועז שטיין

המאפר הידוע בועז שטיין השיק לאחרונה פודרה בשלושה גווני גיר חדשים בעלי תת גוון בז', המצטרפים לסדרת הפודרות האבקתיות שלו.
שטיין בחר להשיק את הגוונים האלה על מנת ליצור התאמה מקסימלית לעור הפנים של המתאפרות הישראליות שהן בעלות תת גוון עור בז'-צהבהב.
הפודרה בעלת פיגמנט מינראלי טבעי, היא מכילה רכיבי לחות ומסנן קרינה טבעי על בסיס מינרלים הגרוסים באופן דק במיוחד ליצירת גימור משיי.
שטיין מוסיף טיפ מקצועי: "זהירות עם כמות מוגזמת של פודרה, בעיקר על עור פנים בו ניכרים סימני הגיל. המראה המתקבל חייב להיות טבעי בגימור מאט".


מחיר: 59 שקלים ל – 5 גרם, 102 שקלים ל – 25 גרם, 163 שקלים ל – 50 גרם. להשיג אצל הקוסמטיקאיות ובמרכזים המקצועיים ברחבי הארץ.


שיער

סדרת עיצוב השיער TECNI.ART של לוריאל פרופסיונל

הסדרה החדשה מתכתבת עם מגמות האופנה המובילות ומחוברת באופן קבוע לטרנדים של מאחורי הקלעים בתצוגות האופנה.  Wild Stylers היא סדרת מוצרי העיצוב ליצירת מראות שיער שונים – מלוק שיקי "מרושל" ועד ללוק מתוחכם וזוהר. הסדרה כוללת 4 מוצרים: ג'ל, ספריי, אבקה וקרם, המאפשרים עיצובי שיער פראיים, מבלי שהשיער ירגיש מחוספס וקשה.
אני קיבלתי להתנסות ב – Scruff Me  שהוא ג'ל בעל עוצמה בדרגה 2 ומעניק אפקט של שיער פרוע במראה עכשווי, המחזיק מעמד לאורך זמן. הדרך הנכונה להשתמש במוצר היא למרוח כמות קטנה ממנו על שיער שיובש במגבת, מהשורשים ועד הקצוות, לכווץ את האורכים, לפרוע את הקצוות ואז להניח לשיער להתייבש באופן טבעי, או לייבש עם דפיוזר.


מחיר: 100 שקלים ל – 150 מ"ל. להשיג במספרות מורשות לוריאל פרופסיונל בלבד.


Phytodefrisant של מותג טיפוח השיער "פיטו-פריז"

מותג מוצרי השיער היוקרתי "פיטו-פריז" השיק לאחרונה ג'ל טבעי לשימוש ללא שטיפה, להגברת תוצאות העיצוב, להחלקת השיער בפן ולהגנתו ומניעת נזקים הנגרמים כתוצאה מחשיפה לחום ישיר.
הג'ל מורכב מנוסחה ייחודית המאגדת תרכובת צמחים, ללא כימיקלים ובעלת פעילות כפולה: סיוע בהחלקת שיער גלי ומתולתל בעזרת מייבש השיער, והגנה על השיער מנזקי חום הפן. הוא במרקם ג'לי על גבול הנוזלי והוא כמעט נטול ריח, משהו ששמחתי מאוד לגלות.
מנהלת ההדרכה ב"פיטו פריז" מייעצת: "המוצר בעל אפקט מצטבר ושימוש ממושך בו יעניק מראה חלק ומבריק יותר לשיער. בתום חפיפת השיער וכשהשיער עדיין רטוב, יש למרוח את הג'ל לאורך מסרק דק ולסרקו מהשורש ועד הקצה ולא לשטוף. יש לייבש ולעצב עם מייבש השיער המתאים לשימוש יום יומי.


מחיר: 90 שקלים לשפופרת של 100 מ"ל. להשיג ברשת סופר פארם, ניו פארם, בתי המרקחת ובתי הטבע ברחבי הארץ. 

שיהיה לכולנו שבוע טוב ושקט,
שרונה.

2 תגובות:

Mirelle אמר/ה...

אני ממש אהבתי את הקרם גוף במרקם ג'ל. הוא כל כך נעים בקיץ, עושה תחושת קירור כיפית.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

מיראל - נכון, הוא באמת ממש נעים והכנסתי אותו תיק הלידה שלי עכשיו :)