יום רביעי, 27 באוגוסט 2014

חדשים מבית קרליין

קרליין השיקו בתקופה האחרונה מספר מוצרים חדשים ומסקרנים.
הראשון שבהם הוא הבושם החדש לנשים UNCOVER שמשלב בתוכו ניחוח עדין של וורדים ופאטצ'ולי. תחילה, מתקבל ריח מתקתק של פירות יער, אליו מצטרפים עלי וורדים וסיגליות המעניקים לבושם את אופיו הנשי והמעודן.
הריח עמיד מאוד ומההיכרות שלי עם הנשים הישראליות הן מאוד יאהבו ויתחברו לריח העדין והמתקתק-פרחוני.
הבקבוק בעיצוב קלאסי ומגיע בתכולה של 100 מ"ל – EDP במחיר של 250 שקלים בלבד.



מוצר נוסף וחשוב על מדף באיפור הוא הפריימר לפנים, לעיניים ולשפתיים – All in one שמגיע אלינו כ"שלושה מוצרים" באריזה אחת.
מדובר בפריימר רב תכליתי לאיפור שלושת האזורים החשובים, שמחליק ומאחד את כל שטח הפנים ומעניק לו מראה קטיפתי. המייקאפ, הצלליות והשפתון מעליו מעולם לא נראו טוב יותר ואין ספק שבחום הנוכחי, הם גם יהיו עמידים הרבה יותר.
הפורמולה שלו מועשרת בויטמינים ואנטי אוקסידנטים למניעת נזקי חמצון ושמנים טבעיים המעניקים לחות והרגעה ויוצרים תחושה נינוחה לשעות ארוכות.
נדרשת כמות מאוד קטנה לשימוש בשלושת האזורים והמיכל שכמותו 30 מ"ל יכול להספיק לזמן רב בשל כך.
המחיר הרגיל שלו הוא 189 שקלים אך כעת נמכר במחיר השקה של 89 שקלים.



ואם כבר בתחום האיפור עסקינן, אז קרליין השיקה לפני מספר חודשים את המסקרה BOLD שהיא בעלת מברשת סיליקון קטנת מימדים המעניקה אפקט מרשים לריסים גדולים וארוכים. המברשת מסרקת, מפרידה וצובעת כל ריס בנפרד תוך כדי יצירת ציפוי חלק וגמיש.
הפורמולה הייחודית בגוון שחור עמוק, עוטפת את הריסים מהשורה ועד הקצה. שילוב של חומרי ציפוי יוצרים אפקט מעבה של הריסים ועמידות בפני תנאי לחות ורטיבות.
המוצר נמכר במחיר היכרות של 60 שקלים בלבד, שווה שווה שווה!



אחרונים חביבים הם הלקים בצבעים הקיציים המדליקים עם שמות כייפים ביותר כמו: Icy Mint, Purple Rain, Baby Blue ועוד. ללקים יש מברשת רחבה למריחה מדויקת ומהירה וכן פקק בגודל אופטימלי לנוחיות השימוש.
מחיר לק: 44 שקלים לתכולה של 15 מ"ל.



את כל מוצרי קרליין ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות. 

נשיקות,
שרונה. 

תגובה 1:

The Fashion Kitty אמר/ה...

בגדול אין לי בעיה עם הלקים של קרליין אבל העובדה שהם מתעקשים לשנות את האריזה, והמברשת על הדרך - פעם בשנה, פשוט מוציאה אותי מדעתי. :-/

מירי