יום שלישי, 30 בספטמבר 2014

שיתוף הפעולה יוצא הדופן

אולי כבר שמעתם על אותו שיתוף פעולה מדובר ואולי עוד לא, אז אני כאן בשביל לספר לכם! כבוד גדול למקומית שלנו – שירה ברזילי, הלא היא: קוקטית, שנבחרה לשתף פעולה עם רשת האופנה העולמית H&M. למי שלא מכיר את ברזילי, מדובר במאיירת אופנה סופר כשרונית שמתחזקת גם בלוג אופנה והיא כל כולה כחול לבן.
בקמפיין המקורי ויוצא הדופן, מתחברת קוקטית (הדמות הפאשניסטה אותה יצרה ברזילי) לאג'נדה הירוקה של H&M ולובשת פריטי דנים שונים מקולקציית Conscious Denim החדשה. את הקולקציה הירוקה של המותג אני באופן אישי מאוד אוהבת ואני תמיד מוצאת בה פריטים מיוחדים ומתוחכמים שכיף ללבוש, בייחוד לאור הידיעה שמדובר בפריטי לבוש ידידותיים לסביבה.
במסגרת הקמפיין הפכה ברזילי את קוקטית לפרזנטורית מקומית שמדגמנת בישראל את הקולקציה ומקדמת את מסר הקיימות החשוב של H&M, במטרה להעלות את המודעות הסביבתית בקרב הפאשניסטות.
דמותה של קוקטית תופיע בחלון הראווה ובמחלקות הדנים של סניפי הרשת בארץ ובאלמנטים נוספים שילוו את הקמפיין הקריאטיבי.


הלהיבו אותי במיוחד הקעקועים הזמניים שנוצרו במסגרת שיתוף הפעולה ואפילו בעלי היקר נטול הקעקועים, שאל אם הוא יכול "לגנוב" לי קעקוע אחד או שניים לצורך נסיון ופאן.

פריטים מתוך שיתוף הפעולה 

ומה בקולקציה?
הקולקציה שתושק בכל העולם מתחילת אוקטובר, מתאפיינת בסגנון נקי עם גזרות עדכניות ומשתמשת לא רק בחומרים מתחשבים יותר בסביבה, אלא גם בתהליך ייצור מתחשב יותר.
הפעם לקחה הרשת את נושא הקיימות באופנה צעד קדימה וטיפלה לא רק בבדים מהם עשויים הפריטים, אלא בתהליך ייצור קפדני, תוך כדי חיסכון אדיר של מים ואנרגיה במהלך השטיפות של מוצרי הג'ינס השונים.
הקולקציה כוללת פריטים לנשים, גברים ותינוקות ותוצג בכל הארץ. 


הקולקציה כאמור תגיע לארץ ב - 6 לאוקטובר שזה ממש לא עוד הרבה זמן, וכל שנותר לנו לעשות זה לספור את הימים ולהתפלל שמזג האויר ישתפר ויהפוך לנעים כדי שתהיה הצדקה "לעלות" על ג'ינס. 

חג שמח!
שרונה. 

אין תגובות: