יום רביעי, 8 באוקטובר 2014

אחרי החגים

כולנו אוהבים להבטיח לעצמנו הבטחות כמו: "אחרי החגים אני...", וה – "אחרי החגים" הזה עוד שניה כאן. מבלי לשים לב, אנחנו כבר בסתיו וזה זמן טוב למזער את נזקי השמש ושאר המרעין בישין שנדבקו אלינו בקיץ.

חוה זינגבוים השיקה ערכה חדשה וייחודית לאזור הצוואר והמחשוף, שנועד לטפל במספר בעיות שצצות באזורים האלה עם עליית הגיל וירידת הלחות בעור. את תחילת הטיפול עושים אצלה בקליניקה, ללא מיכשור וללא תופעות לוואי ואת ההמשך מביאים הביתה בדמות 2 מוצרים. הראשון הוא הסרום הפעיל – HYDRASMOOTH שנועד לשיפור קמטוטים ולטפל ביובש העור בצוואר והמחשוף. מספיקות ממנו 2 טיפות בכל לילה, על עור נקי ויבש. בשלב הבא מורחים באותו אזור כמות קטנה מהקרם – EXTREME CREAM שמשפר באופן דרמטי את מוצקות העור, גמישותו ורמת לחותו.
כל התהליך נמשך כשבוע או עד סיום בקבוקון הסרום. כשבקבוקון הסרום מסתיים, רצוי להמשיך בטיפול קבוע בקרם, כדי לשמור על התוצאה ולמקסם את יעילות המוצרים.


את המוצרים של חוה זינגבוים ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות רפואיות P.M.E  העובדות בשיטת חוה זינגבוים.


עור הפנים גם הוא ספג מכה קשה בקיץ ואני דבוקה בשבועות האחרונים למי הפנים של סבוקלם, שמרגיעים את העור ומסירים תאים מתים. מי הפנים מבצעים מעין פילינג עדין וגורמים לעור להראות רענן יותר ואחיד יותר. הם מכילים תמצית אלוה-ברבדנסיס ותמצית מלפפונים. אני אוהבת להשתמש בו בכל ערב, אחרי המקלחת כשמעליו מורחת בנדיבות קרם לחות שנספג הרבה יותר טוב אחרי שהפנים נוקו ביעילות.


 מחיר מי הפנים: 82 שקלים ל – 200 מ"ל וניתן להשיג אותו במחלקות הטבע של רשת סופר פארם ובבתי מרקחת פרטיים נבחרים.


אחרון חביב נועד לטפל בשיער והוא הגיע אליי בדיוק בזמן שבו השיער התחיל לנשור את אותה נשירה ידועה של אחרי הלידה. אם נוסיף לזה את עונת הסתיו הידועה גם היא כעונת הנשירה, נקבל קרקפת רגישה ביותר שזקוקה לטיפול אינטנסיבי.
פיטו פריז השיקו את המוצר "פיטופוליאן" המכיל 100% שמנים טהורים ומיצוי צמחים, הנועד לטפל בשיער ובקרקפת ולשקם אותו. הריח שלו עשיר בניחוח צמחי מעולה, שנשאר גם אחרי החפיפה ואפילו אחרי הפן! בין השאר תמצאו בו שמני רוזמרין, ברוש, אקליפטוס, מרווה ועוד.
אני מורחת אותו על הקרקפת כ – 20 דקות לפני החפיפה ומעסה את השיער היטב. לאחר מכן חופפת כרגיל והולכת למספרה להתפנפן.


מחיר: 105 שקלים ל – 25 מ"ל וניתן להשיג אותו ברשתות הפארם, בבתי המרקחת ובבתי הטבע. 


חג סוכות שמח ושמרו על עצמכם!
שרונה. 

אין תגובות: