יום ראשון, 19 באוקטובר 2014

קלרינס דיי

לא להאמין שכבר עברה שנה מאז ה"קרלינס דיי" האחרון. הזמן ממש טס כשנהנים ומטפחים.
כשהבן שלי נולד לפני כחודשיים, לקחתי איתי בתיק הרחצה לשהות במלונית, דוגמית של סבון הגרגרים התפוזי לפנים של קלרינס – One Step Gentle Exfoliating Cleanser. הוא תפקד כסבון פנים לכל דבר ורחצתי איתו את הפנים בוקר וערב. מסתבר שבעלי שישן איתי גם הוא במלונית, השתמש לי בסקראב וגילה לי בסוד שהוא אוהב את המוצר הזה.
יש מוצרים שאנחנו חולקים יחד וכשהוא משבח בפניי מוצר כלשהו, אני יודעת שנעשתה כאן בחירה נכונה.
בימים האחרונים אני מוצאת את מדף התמרוקים שלי מעט לוקה בחסר. בראש ובראשונה אני זקוקה בדחיפות לסבון הגרגרים התפוזי כי הוא לא רק מנקה ביעילות את הפנים ומותיר אותו רך למגע, הוא גם בעל ניחוח תמציות ארומטיות תפוזיות מעוררות, שזה בדיוק מה שאני צריכה בתום לילה ללא שינה.



בנוסף, אחרי נסיון מוצלח עם הקונסילר – Instant Conceler החלטתי לרכוש אותו בגודל מלא.

את אלה ועוד אני מתכננת לרכוש ביום רביעי הקרוב, ה – 22.10.2014 ב"קלרינס דיי" שיערך בסניפי הסופר פארם השונים ברחבי הארץ. האירוע הזה הוא יום שלם של הטבות, הנחות ומתנות משמחות על שלל מוצרי המותג.

תוכלו למצוא בו את ההטבות הבאות:

  • עד 20% הנחה על מוצרי קלרינס הנמצאים במגוון.
  • על כל קניה מעל 250 שקלים מקבלים 50 שקלים במתנה.
  • על כל קניה מעל 349 שקלים מקבלים תיק קטן עם 3 מוצרים בגודל מיוחד במתנה.
  • ובנוסף: ניקוי בשלב אחד לכל סוגי העור 100 מ"ל במתנה.
  • על כל קניה מעל 599 שקלים מקבלים תיק יד אופנתי במתנה.

כמו כן, ינתנו מחירים מיוחדים על שלל מוצרים לאותו יום בלבד כמו למשל:

  • קרם עיניים מסדרת מולטי אינטנסיב ב – 299 שקלים בלבד במקום 470 שקלים. גילוי נאות: מדובר בקרם העיניים הקבוע שלי והוא נהדר!
  • קרם ידיים וציפורניים ב – 85 שקלים בלבד במקום 147 שקלים.
  • מסכת יופי בזק ב – 119 שקלים במקום 260 שקלים.
  • מסכת הידרה קוונץ' ב – 119 שקלים במקום 243 שקלים.
  • גרגרי פילינג לעור חלק ב – 119 שקלים במקום 233 שקלים.

לרגל החגיגות קיבלתי הביתה קיט מקסים עם מספר מוצרי איפור וטיפוח מוקטנים שאת חלקם אני מכירה כבר שנים רבות ומאוד אוהבת.
ביניהם הסתתר גם סבון הפילינג התפוזי שכתבתי לכן עליו, מסיר איפור עיניים אינסטנט שיש לו ריח אלוהי והוא אחד ממסירי האיפור הכי טובים שהשתמשתי בהם בחיי, שפתון רוז' אקלה שהוא שפתון האנטי אייג'ינג הראשון של קלרינס, מסקרה בי לונג בצבע שחור שמגיעה במיכל יפיפה והיא מסוג המסקרות שאני אוהבת לחזור אליהן כי היא עושה יופי של עבודה, ועוד מספר מוצרים.


שפתון רוז' אקלה בגוון מספר 05 - Pink Berry 


מימין לשמאל: צללית אומברה מינרל, קונסילר אינסנט קונסילר, שפתון רוז' אקלה.
למטה: מסקרה בי לונג.


כך נראה הקיט שתקבלו אם תרכשו ממגוון מוצרי קלרינס ב - 349 שקלים ביום רביעי:



אז אל תשכחו לרשום לעצמכם ביומן:
"קלרינס דיי", יום רביעי הקרוב ה - 22.10.2014, בסניפי סופר פארם ברחבי הארץ.

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 

שבוע טוב,
שרונה. 

אין תגובות: