יום שלישי, 18 בנובמבר 2014

ל'אוקסיטן מציגה: חמאות השיאה החדשות

אם יש מוצר שמזוהה יותר עם מותג הטיפוח הצרפתי – ל'אוקסיטן, סביר להניח שמדובר בחמאות השיאה המפורסמות שלה.
המסע המופלא אל המרכיב הפלאי חמאת השיאה מתחיל אי שם בשנות ה – 80 כאשר מייסד המותג אוליבייה באסון, ביקר בדרום אפריקה ושם נגלה אליו המראה של נשות המקום קוטפות את פרי עץ השיאה ומשתמשות בו לצורך הגנה על העור שלהן ושל ילדיהן.
באסון החליט להשתמש במרכיב חמאת השיאה גם במוצרי החברה שלו ומאז מדובר בסיפור הצלחה. קו מוצרי חמאת השיאה של ל'אוקסיטן הוא כיום הקו הנמכר ביותר של המותג וכולל מגוון רחב של מוצרים לטיפוח עור הפנים, מוצרי טיפוח לגוף ומוצרים לשיער.


לקראת עונת החורף השיקה החברה את ה – Ultra Soft Cream , קרם רך ועדין במיוחד המגיע ב – 3 ריחות משכרים: ניחוח חמצמץ של לימון מרענן, ניחוח ורד עדין וניחוח זר פרחי וניל חורפי.
הקרם בעל פורמולה עשירה המכילה 10% חמאת שיאה, נספגת בקלות ומותירה את העור מוגן מפני היובש החורפי ובעל ריח טוב כל כך...


בסדרת חמאת השיאה תוכלו למצוא גם שמן גוף בריכוז של 5% חמאת שיאה שמתאים גם לגוף וגם לשיער ומומלץ למרוח אותו על עור לח לאחר האמבטיה. אני מכירה מספר אנשים שללא ספק יעדיפו שמן על פני קרם אבל זה לחלוטין עניין של טעם והעדפה למרקם.



במהלך הביקור שלי בסניף המותג בשרונה קיבלתי הצצה אל הספא החלומי של ל'אוקסיטן. טרם זכיתי להתפנק בו אבל שמעתי עליו כל כך הרבה דברים טובים שאני ממש משתוקקת להעביר בו זמן איכות ורוגע. אני ממש מקווה שזה יקרה בקרוב...



את ליין מוצרי חמאת השיאה החדשים של ל'אוקסיטן ניתן להשיג בחנויות הרשת הפזורות ברחבי הארץ.


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 


שיהיה יום נעים עם בשורות טובות ומרגיעות,
שרונה. 

אין תגובות: