יום שלישי, 25 בנובמבר 2014

החולצה שסיקרנה אותי מתוך הקולקציה החדשה של אמריקן איגל

אתמול בתוכנית הבוקר של קשת ראיתי את עינת ארליך המקסימה לובשת את החולצה הזו בצירוף סקיני ג'ינס ותכשיטים מוזהבים עדינים. השיער שלה היה מתוח בקוקו והאיפור שלה היה עדין ופרשי למדי. היא נראתה כל כך יפה וביני לבין עצמי תהיתי: "מאיפה החולצה שלה"?



אז מסתבר שהחולצה המהממת שארליך לבשה, שהצבעים שלה כל כך החמיאו לה והפכו אותה לזוהרת עוד יותר, היא של המותג אמריקן איגל ומחירה 199 שקלים.
תמיד כשאח שלי היה חוזר מארה"ב הוא היה מביא לי ערימות של בגדים של המותג הזה. כן, גם חולצה בסגנון הזה הוא הביא לי לפני כמה שנים ומרוב שחרשתי עליה היא כבר די התבלתה.
הקטע הכייפי בסיפור הוא שמאז שאמריקן איגל פתחו את הסניפים שלהם גם בארץ, אני לא צריכה לבקש ממנו שיביא לי בגדים שלהם מארה"ב.
העונה, תוכלו למצוא בחנויות הרשת מגוון רחב של סריגים ופוטרים גם לנשים וגם לגברים, כאשר במחלקת הנשים המבחר הרחב של הסריגים מגיע גם בגזרה צמודה וגם בגזרת אוברסייז. קרדיגנים, סוודרים, סריגים מטאליים, סריגי קרושה וסריגי פאייטים חגיגיים שמגיעים כולם בקשת רחבה של צבעי חורף נעימים: בורדו, אדום, ירוק, כחול, בז' ואפור.


במחלקת הגברים תוכלו למצוא גם כן מבחר גדול ועשיר של סריגים לעונה החורפית וביניהם: קרדיגנים חלקים, סריגי בייסיק בעלי צווארון V או בעלי פתח עגול, סריגים עם רוכסן או כפתורים. הצבעוניות במחלקת הגברים חורפית ונעימה גם היא: כחול, אפור, ירוק, בורדו ועוד.



בשתי המחלקות יחכו לכם פוטרים מפנקים ומחממים שתמיד כיף ללבוש גם בבית וגם מחוצה לו (יש לי הרבה כאלו בארון), חולצות מכופתרות קלאסיות וחורפיות מבד אוקספורד עבה, חולצות פלנל משובצות, חולצות בייסיק בשלל צבעים חורפיים וג'ינסים כמובן.



הג'ינס הוא ללא ספק חלק בלתי נפרד מהמלתחה וגם העונה הקולקציה כוללת מגוון רחב של ג'ינסים בשלל גזרות ושטיפות ופריטי ג'ינס משלימים כמו חולצות וג'קטים.



טיפ קטן משלי: שווה לשים לב גם לקולקציה Aerie של המותג, שהיא קולקציית ההלבשה התחתונה שיש בה לא רק חזיות ותחתונים אלא גם פיג'מות מפנקות ובגדי בית יפים ונעימים.


מחירים לדוגמא:
חולצות T: החל מ- 69.90 ₪ 
פוטרים וסריגים: החל מ - 179.90 ₪
ג'ינסים: החל מ-  199.90 ₪
שמלות: החל מ- 199.90 ₪
מעילים: החל מ-  299.90 ₪

את כל הפריטים תוכלו למצוא ב – 26 חנויות אמריקן איגל הפזורות ברחבי הארץ.


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 


שיהיה המשך יום חורפי ומפנק,
שרונה.

אין תגובות: