יום שלישי, 6 בינואר 2015

GOOD HAIR DAY

מכירים את זה? כבר הרבה זמן שלא היה לי אחד כזה, במיוחד לא כשאני לא עושה פנים. לפני כחודש החלטתי שאני נותנת לשיער שלי לנוח מעט מפעולות מאסיביות במספרה ולהתחיל ללכת איתו טבעי. ומה זה טבעי אצלי אתם שואלים? תלתלים.
להחלטה החדשה הצטרפו במקרה גם 2 מוצרים חדשים שעזרו לו להראות בדיוק כמו שאני רוצה.
מדובר בשמפו ובמרכך של MOROCCANOIL מסדרת הנפח החדשה – EXTRA VOLUME. המוצרים החדשים מהסדרה מיועדים ליצירת מראה שיער מוגבה ומלא נפח, הוא מרים את שורשי השיער בצורה שווה ואחידה ושומר על העיצוב לאורך זמן.
המוצרים של MOROCCANOIL ידועים בזכות שמן הארגן שנמצא בכל אחד מהם, שתפקידו להזין את השיער ואת הקרקפת, לחזק ולעבות את שורשי השיער ולשמור על שיער "רגוע" ולא מקורזל.

השמפו והמרכך מהסדרה החדשה מיועדים לשיער דק והם ללא סולפאט פוספט ופארבן. מאחר והפורמולה שלו מרוכזת מאוד, רצוי להתחיל את החפיפה בהחדרת כמות נדיבה של מים על השיער על מנת לקבל קצף עשיר. אני משאירה אותו על השיער כ – 3 דקות ולפעמים חוזרת על הפעולה בשנית כשבא לי ממש להשקיע ולהתפנק (אבל אין באמת צורך).
את המרכך אני מורחת על קצוות השיער בלבד וגם אותו אני משאירה כ – 3 דקות על השיער.
וכך נראה השיער שלי לאחר חפיפה וייבוש באויר (ללא מייבש שיער):


סוודר: NOLITA, ג'ינס: CASTRO

קיבלתי המון מחמאות על המראה החדש והטבעי, היו גם כאלה שרחרחו את השיער ושאלו אותי מה אני שמה עליו. צחקתי וסיפרתי להם שזה הריח של השמפו והמרכך שלי. אף פעם לא היו לי מוצרים לשיער שהריח שלהם נשאר על השיער יותר מ – 24 שעות, והנה הגיעו אליי אלה של MOROCCANOIL והפתיעו גם אותי! מדובר בריח ממכר, ראו הוזהרתם!

מחיר השמפו: 99 שקלים ל – 250 מ"ל, מחיר המרכך: 109 שקלים ל – 250 מ"ל.


השיער נשאר סופר רך ומאוד נעים גם אחרי הייבוש המלא, והוא מסתדר מעולה גם מבלי למרוח עליו חומרים אחרים כמו מוס, ג'ל מעצב או קרם לחות לשיער.

המוצרים של MOROCCANOIL נמכרים באופן בלעדי ע"י מספרות וניתן לברר היכן נמצאת המספרה הקרובה לביתך דרך האתר שלהם: moroccanoil או בטלפון: 03-9511086.


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 


שיהיה לכולם יום חמים ונעים,
שרונה.

5 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

וואוו!!! זה ככ יפה לך!!!! הכי יפה שהיה לך מתמיד!! פשוט נהדר! תמשיכי ככה!

דולורס והענבים אמר/ה...

הרבההה יותר יפה לך ככה!

EFRAT ITAH אמר/ה...

לא יודעתת בקשר לשמפו, לא יצא לי להתנסות אבל את פשוט מהממת <3

sefi אמר/ה...

את ניראת מהמם ואני חייבת לנסו תא תהשמפו הזה.
כל מה שניסיתי עד עכשיו עשה לי קרקפת יבשה. אוף.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

טנקס בנות, איזה כיף לקרוא שגם אתן חושבות שיפה לי ככה :) אני עוד צריכה להתרגל...