יום שבת, 11 באפריל 2015

אמריקן איגל - אביב/קיץ 2015

בזמן שבחוץ הסופה בעיצומה, אני מרשה לעצמי לפנטז על קיץ, שמש ודקלים. הגשם הזה הגיע בהפתעה, באמצע האביב, אף אחד לא ציפה לו, אבל אני מבחינתי כבר פתחתי את העונה החמה ואת מסע הרכישות לקיץ הקרוב כבר התחלתי לפני מספר שבועות. בין אלפי הקולקציות החדשות שיוצאות החוצה אני זוכה לסקר כאן בבלוג את זו של אמריקן איגל. למי שלא מכיר מדובר ברשת אופנה אמריקאית שמתאפיינת בסגנון קז'ואלי-עירוני. הקולקציה העונה לוקחת אותנו למסע דרכים אמריקאי, החל ממדבריות טקסס וסנטה פה ועד למקסיקו עם השראות אתניות ונגיעות של קלאסיקה אמריקאית. 
בקולקציית הנשים ניתן למצוא מגוון לוקים בטרנדים הלוהטים של העונה כמו: טרנד הבוהו שיק - מראה היפי מתוחכם, בצבעוניות של לבן, קרם סגול וארגמן, בשילוב פרינטים פרחוניים ומוטיביים אתניים של רקמות ופרנזים.
טרנד נוסף בקולקציית זו הוא מוטיב הדה גרדה בטוויסט עדכני ואביבי, המעניק מראה פסטיבלי בחולצות, חצאיות, שמלות, עליוניות, קימונו ואקססוריז. העונה מושקת קולקציית חולצות SOFT & SEXY T ובתוכה חולצות מבד ויסקוזה רך, נעים וקל משקל בגזרה רחבה. קו השמלות הורחב והעונה ניתן למצוא שמלות במגוון רחב של גזרות: אוברסייז, מקסי, סווינג ומיני, בדפוסים אביביים ובבדים קלילים ונעימים. 
הקולקציה כוללת גם כ - 10 גזרות של ג'ינסים שונים, בשטיפות כהות ובמגוון שטיפות בהירות עם קרעים ושפשופים, גם באורך קצר וגם באורך ארוך. 



טווח המחירים:
חולצות T: החל מ - 59.90 שקלים
חולצות אריג: החל מ - 29.90 שקלים
ג'ינסים: 199-229.90 שקלים
מכנסיים קצרים: החל מ - 79.90 שקלים
שמלות וחצאיות: החל מ - 99.90 שקלים 


מותג ההלבשה התחתונה ארי (AERIE) מבית אמריקן איגל מציג העונה קולקציית קיץ שמחה במיוחד, בצבעוניות עשירה, עם חזיות באיכות ונוחות בלתי מתפשרת ובמגוון רחב של גזרות שונות ברמות פוש אפ משתנות, כך שכל אחת יכולה למצוא את החזייה המתאימה. את קולקציית החזיות משלימים תחתונים בהמון גזרות ובמחיר משתלם של 4 זוגות ב - 100 שקלים. 
קולקציית הלבשת הבית עשויה מבדים נעימים וקלילים ובה תמצאו מגוון חולצות וגופיות רכות לשינה, בוקסרים קצרים וטוניקות מבד ג'רסי. 


טווח מחירים:
חזיות: עד 149.90 שקלים
תחתונים: 4 ב - 99.90 שקלים.
בוקסרים ומכנסי פיג'מה: החל מ - 89.90 שקלים
חולצות וגופיות: החל מ - 69.90 שקלים

את אמריקן איגל ניתן להשיג ב - 30 חנויות הרשת ברחבי הארץ, ואת המותג ארי ניתן להשיג בחנויות אמריקן איגל ובחנויות המותג ארי בקניון עזריאלי תל אביב, קניון לב חדרה, קניון גרנד חיפה, קניון השרון בנתניה ובגרנד קניון באר שבע. 

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

שבוע טוב לכולם,
שרונה. 

אין תגובות: