יום שלישי, 28 באפריל 2015

היכרות עם האיפור של יוסי ביטון

כשהזמינו אותי לחנות האיפור של יוסי ביטון בקניון גבעתיים שמחתי מאוד שכן זהו מותג שטרם יצא לי להכיר את מוצריו ואת האידיאולוגיה שמאחוריו. אז לקחתי את המצלמה והלכתי להתפנק בחנות החדשה והמהממת שנפתחה ממש לא מזמן בקניון. שיר לוגסי מנהלת הסניף קיבלה אותי בחמימות כה נפלאה, פינקה אותי באספרסו ונתנה לי הסבר קצר על המותג. כבר 20 שנים שיוסי ביטון מאפר בכל המדיות השונות ולפני כ – 10 שנים גם החליט לפתוח את בית הספר למקצועות האיפור. כ – 8 שנים לאחר מכן השיק את סדרת האיפור היוקרתית שלו B COSMIC שאיתם מאפרים היום לא מעט מהמאפרים המובחרים בארץ. המוצרים נמכרים בחנויות הרשת, אצל קוסמטיקאיות נבחרות ובחנות האון ליין. מבחר המוצרים והגוונים ממש עצום ומיד אספר לכם על המוצר בהם אני התנסיתי.

הגעתי לחנות נטולת איפור, דבר שלא קורה כמעט שכן לא תתפסו אותי לא מאופרת מחוץ לבית.


שיר המאפרת מרחה לי קרם לחות ופריימר מדהים של המותג על כל הפנים והתחילה לעבוד על העיניים עם צלליות EM10 ו – EBR3 ולגבות השתמשה באבקת פיגמנט לגבות EYB02.


את ההמשך היא ביצעה על בסיס האיפור המורפולוגי והשתמשה במייקאפ מזין NF7 לעצם הלחי, קונסילר מזין NC3 לעיניים, ו – מייקאפ מזין נוזלי FC01. ככה זה נראה שניה לפני שהיא התחילה לטשטש הכל...


לסיום, הפנים פודרו בפודרה HD, הריסים נמשחו במסקרה ווליום והשפתיים עוטרו בליפ קליק 03. המסקרה היא אחד ממוצרי הדגל של החברה וכבר הרבה זמן שלא ראיתי את הריסים שלי כל כך יפים וארוכים. ולמראה הסופי:

חולצת משי: H&M

ריבוי התמונות מעיד על העובדה שהתאהבתי במראה. הלוק הסופי נראה מאוד טבעי ומאוד "אני". האיפור לא הרגיש כבד על הפנים כמו שלפעמים מרגישים עם איפור מלא והעמידות שלו הייתה מדהימה שכן הוא לא זז במשך כל היום החם.

הסטנדים הצבעוניים משכו את עייני כל כך שהייתי חייבת לצלם גם אותם. האיפור נראה כמו ממתקים של ממש, פשוט מתחשק את הכל! 


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

תגובה 1:

Ginger Style אמר/ה...

ואוו, העור באחרי נראה מדהים! אני בלוגרית גרועה ועוד לא ניסיתי את המותג, אבל אשמח לקפוץ עם יצא לי :)