יום שלישי, 7 ביולי 2015

שינויים בשיער

כשהייתי נערה נהגתי לצבוע את השיער. עברתי בין שלל גוונים וצבעים עד שהבנתי שטבעי זה הכי הכי. אז הפסקתי עם הצבעים וחזרתי לנטורל אבל אין ספק שמדובר במצב זמני בהחלט שכן השערות הלבנות כבר מתחילות לבצבץ להן ויחד איתן גם משפטים סטייל: "הזדקנתי", "אני כבר לא מה שהייתי פעם" ועוד...

שניה לפני שעליתי על הטיסה לארה"ב (לא מאמינה שעברו רק שלושה שבועות מאז, זה מרגיש כבר כל כך רחוק ממני) הוזמנתי למספרה של רפאל אברמוב ברמת השרון כדי להכיר את צבעי השיער החדשים של "וולה פרופשיונלס" שהשיקו את הסדרה החדשה שמפחיתה את הסיכוי לפיתוח תגובה אלרגית – Innosense from Koleston Perfect. הצבעים החדשים מכילים את מולקולת ME+ האחראית על הפחתת התגובה האלרגית כאשר מדובר בבשורה מהפכנית שכן נשים אשר מעולם לא צבעו את שיערן וצובעות לראשונה עם Innosense – לא יפתחו תגובה אלרגית כלל. כמובן שאיכות הצבעים נשמרת והתוצאה שמתקבלת על השיער עשירה, עמידה ובעלת כיסוי מושלם.
מאוד רציתי לנסות את הצבעים החדשים אך משהו בי עצר ואמר שלעשות שינוי בשיער שניה לפני שאני עולה על טיסה זה לא רעיון כל כך טוב. תשאלו אותי בדיעבד? ממש ממש התחרטתי. אז איך אני יודעת שמדובר בצבע ממש טוב? חברה בהשקה הפקידה את ראשה בידיהם של הצוות הנאמן של רפאל אברמוב, ויצאה משם עם צבע מושלם ושיער מסודר למשעי! 
ומה אני בחרתי לעשות במספרה? אז "קצקצתי" קצת את השיער, ממש בקטנה (קצוות ועוד קצת...) והתפנפנתי לי בכיף. יצאתי עם פריזורה חדשה והורסת והבטחה לשוב לבקר שוב במספרה הנפלאה הזאת ואולי הפעם לנסות גם את הצבעים החדשים של "וולה פרופשיונלס", כי איך שחזרתי מחו"ל גיליתי עוד כמה שיערות לבנות.

סלפי עם הפריזורה החדשה 

עופר טורג'מן, מנהל ההדרכה של "וולה פרופשיונלס" צייד אותי בשלושה מוצרים של המותג כדי שיעזרו לשיער שלי להמשיך להראות טוב כמו שהוא נראה (כי חוץ מהשיערות הלבנות שמציקות לי, הוא די בריא בסה"כ). הראשון הוא שמפו מסדרתBalance Scalp  שנועד לאזון את עור הקרקפת, השני הוא מסכה לשיער מסדרת Luxe Oil אותה אני מכירה כבר כמה חודשים ומאוד מאוד אוהבת, והשלישי הוא ה – Balance Scalp Energy Serum שהוא מאוד אינטנסיבי ומרוכז ומיועד לטיפול בשיער חלש ודליל.


לסיום, כמה דברים שחשוב שתדעו:
KOLESTON PERFECT INNOSENSE קטף את המקום הראשון בקטגוריית בחירת מעצבי השיער בתחרות stylist choice award, אשר התקיימה במרץ 2015. הסדרה קיימת ב-22 גוונים החל מבלונד וברונט מתוחכמים ועד לשחור ואדום נועזים, המותירים את השיער עם צבע חזק ומלא חיים.
טכנולוגיית ME+ נבדקה ואושרה על-ידי רופאי עור ומומחי מובילים בתחום האימונולוגיה והרעילות. המותג קיבל את חותם האיכות מהמרכז האירופי הבלתי-תלוי לחקר אלרגיות (ECARF).


ניתן להשיג את צבעי השיער החדשים אצל מעצבי השיער המובילים בישראל כאשר INNOSENSE הינו שירות צבע פרמיום ומחירו משתנה בין מעצבי השיער השונים.


הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: