יום רביעי, 22 ביולי 2015

מייק אפים חדשים

קיץ וחם והלחות הזאת של יולי – אוגוסט לא באמת עוצרת בעדי להתאפר באופן מלא כמו שאני רגילה כבר שנים. מה זה איפור מלא? שכבת פריימר, מייק אפ, קונסילר, טוש הארה, פודרה, צלליות, אייליינר ותמשיכו לבד... כפי שאתם מבינים, אני מכורה לאיפור ולא משנה לי אם זה חורף או קיץ. למעשה, גם לא באמת אמור להיות לי משנה כי ההמלצה היא כן לכסות את הפנים בשכבת הגנה כלשהי, שכן מדובר בשכבה שמונעת מהפיח והלכלוך להדבק לעור ובכך מגנה ושומרת עליו.
על כל פנים, קיבלתי לנסות שני מייק אפים חדשים, האחד הוא מייק אפ נוזלי, כפי שאני נוהגת להשתמש בשנים האחרונות והשני הוא מייק אפ נוזלי שמגיע בצורה קצת אחרת ומיד תבינו במה מדובר.

מימין: MIRACLE CUSHION של לנקום, משמאל: Everlastin Foundtation של קלרינס

המייק אפ החדש לנקום – MIRACLE CUSHION הוא באמת קסם של ממש ומדובר בחידוש אמיתי בתחום הזה. במבט ראשון הוא נראה בדיוק כמו מייק אפ קומפקט רגיל, אבל כשפותחים אותו הוא מכיל מייקאפ נוזלי המועבר דרך הכרית המיוחדת שמצורפת אליו. הכרית היא בעצם אפליקטור מחליק המתאים במיוחד לשימוש עם הפורמולה של המייק אפ. לוחצים אותו מספר פעמים על הכרית המיוחדת של המייק אפ ומורחים ישירות על העור. אפשר לבחור בין כיסוי קליל (סטייל BB או CC) לבין כיסוי מעט יותר גבוה על ידי שימוש נוסף בחומר.


המראה שנוצר טבעי ויפה, העור נראה חלק והנקבוביות שדי בולטות אצלי בעור הפנים, מעט התעדנו בזכות המייק אפ. ההרגשה המיידית שמתקבלת על העור בעת המריחה היא תחושה מאוד רעננה וקרירה.
אחד היתרונות הגדולים שלו הוא העובדה שהוא קומפקטי וניתן לשאת אותו בתיק די בקלילות, דבר שקשה לעשות לרוב כשמדובר במייק אפ נוזלי. יתרון נוסף הוא מקדם ההגנה 23SPF שנמצא בתוכו, שזה משהו שאני משתדלת להקפיד עליו כשמדובר במייק אפ שאני משתמשת בו באופן יומיומי. המייק אפ של לנקום הוכנס אל התיק האישי שלי והוא משמש אותי המון לצורך תיקונים ורענון האיפור, בימים שבהם אני נמצאת שעות ארוכות מחוץ לבית.


הוא מוצע ב – 4 גוונים בלבד ונמכר במחיר של 235 שקלים (ל – 14 גרם) בנקודות המכירה של סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות הנבחרות.


המייק אפ הבא גם הוא מגיע הישר מפריז והוא שייך למותג CLARINS. המייק אפ הזה נוצר במיוחד לכבוד הקיץ, מאחר והצורך במוצרים חזקים ועמידים גדל. מדובר באותה נוסחה של המייק אפ המוכר של CLARINS העונה לשם: Everlasting רק שהפעם הפורמולה שלו משופרת עוד יותר ויש בה כמה יתרונות בולטים: היא מעניקה לעור רמה גבוהה של לחות, מרגיעה אותו ומעניקה לו כיסוי מלא ומושלם של עד 18 שעות ללא חשש מתחושת כבדות.
לפורמולה החדשה התווספו שני מרכיבים מעניינים ביותר: אבקת במבוק, הידועה ביכולתה למנוע הברקה בעור הפנים, ו – קינואה אורגנית, המסייעת לשמור על גמישות העור.


המראה שנוצר מאוד אחיד ונקי, העור הוחלק והכיסוי היה גבוה ועמיד. אני תמיד נוהגת להשתמש מעל בפודרה כך שקשה לי לאמוד את נושא מניעת ההברקה. מה שבטוח זה שהוא נשאר מקובע לאורך כל היום ולא חשתי צורך לבצע תיקונים. הוא נכנס אל תיק האיפור שבבית שלי ואני נהנית להשתמש בו בימים ארוכים שבהם אני יודעת שלא יהיה לי זמן לחדש את האיפור, לא ברכב ולא בסוף היום כשאני קופצת הביתה לשעה קלה וממנו יוצאת שוב לבילוי קליל עם חברות.


הוא מוצע ב – 5 גוונים ונמכר במחיר של 276 שקלים (ל – 30 מ"ל) בלעדית ברשת הסופר פארם.

ובכן, יש לי שני מייק אפים חדשים ומעולים, של שני מותגי קוסמטיקה יוקרתיים שאני כבר שנים מאוד אוהבת את המוצרים שלהם. אם תשאלו אותי בתגובות מה יותר טוב לטעמי (ואין לי ספק שהשאלה הזאת תגיע, אז אחסוך לכן אותה מראש) אני חושבת ששניהם מעולים, פשוט כל אחד מתפקד אצלי מעט אחרת. איך תדעו במה לבחור כשתגיעו לפארם? אני מציעה שתנסו את שניהם, תרחרחו את המוצר (כי ריח נעים זה משהו שמאוד קריטי לי כשמדובר במוצר ש"הולך איתי" על הפנים לאורך כל היום), ותנסו לבחון מה נותן לכן את הכיסוי המדויק שאתן צריכות.

לעוד שאלות, אני בהחלט כאן בתגובות!

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 


2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

איזה יופי של פוסט המלווה בצילומי פרחים יפים! המייקאפים מאוד מסקרנים, והשאלה שלי היא לגבי כל אחד-האם הם מתאימים לעור שמן עם פצעונים? מה רשום על גבי הקופסא?

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אנה - לא רשום על הקופסא אם הם מתאימים לעור שמן עם פצעונים, רשום פשוט את סוגי העור ואני בתור בעלת עור מעורב-שמן יכולה להגיד לך שבשילוב עם פודרה הם נותנים כיסוי טוב ואין הברקת יתר.