יום שבת, 26 בספטמבר 2015

עדכוני שיער לשנה החדשה

כבר כמה שבועות שאני מתזכרת את עצמי לקבוע תור לספר. למען האמת אני חייבת לעשות זאת די בדחיפות. השיער שלי זקוק לעיצוב מחדש ולרענון קליל בכל הקשור לקצוות שלו. שיער זה נושא רגיש אצלי ואני מעדיפה להתחמק ממספרות ומספרים כל עוד אני יכולה, את ה-"עבודה" שאני יכולה לעשות בבית אני משתדלת לעשות על בסיס קבוע כדי לשמור על השיער חזק ובריא ובכך להגיע למספרה לעיתים פחות קרובות. התחזוקה בבית כוללת בין השאר שימוש בשמפו ובמרכך שמתאימים לשיערי, שימוש במסיכה טובה, הנחת סרום לאחר כל מקלחת ושימוש בחומרים איכותיים בכל הקשור לעיצוב הסופי שלו. הגיעו אל שולחני מספר מוצרי שיער חדשים שאת כולם ניסיתי ועל כולם אספר לכם בפוסט הבא:

הראשונים הם המוצרים מהסדרה החדשה של L'oreal Paris מסדרת אלביב שמשיקה סדרת טיפוח המיועדת לשיער יבש עד יבש מאוד עם פורמולה ייחודית המועשרת ב – 6 מיקרו שמנים. מוצרי אלביב כיכבו אצלי באמבטיה כשהייתי צעירה יותר והייתי מכורה לסדרה הצהובה (למי שטרם יצא להתנסות בסדרה הנ"ל – חובה!). שמחתי לקבל לידיי את המוצרים מהסדרה החדשה שהעניקו לשיער שלי מעט יותר רכות וברק תודות לשמנים המופלאים החבויים בו כמו שמן המופק מפרח הקמומיל, החמניה, הלוטוס, הפשתן, הורדים וה – TIARE. המוצרים בסדרה בעלי ניחוח מתקתק ונעים ותמצאו בה שמפו (24.90 שקלים), מרכך (24.90 שקלים) ומסכה להזנה אינטנסיבית (40.50 שקלים).
לסיום החפיפה אני מורחת על השיער 2-3 טיפות מהשמן של אלביב – Extraordinary Oil העשוי גם הוא משילוב תמציות הפרחים ויש לו סגולות הזנה לצבע שיער זוהר ולשיער רך כמשי. אני מחדירה אותו לשיער תוך כדי החלקת הידיים שלי לאורך השיער ומתעוררת למחרת עם שיער משיי למגע, תענוג של ממש.
את מוצרים אלביב של – L'oreal Paris ניתן להשיג ברשתות הפארם, המזון, ובפרפומריות נבחרות וחנויות פרטיות.


שוורצקוף פרופשיונל מבית קונצרן הנקל השיקו גם הם שלושה מוצרים חדשים לעיצוב השיער בסדרת OSIS+. מגוון המוצרים החדש כולל שמפו יבש, ספריי מלח לעיצוב פרוע וספריי לשיער מהדור החדש לאחיזה בינונית עם נוסחת ייבוש מיידי המאפשרת פיזור אחיד של הספריי על השיער. אני קיבלתי לנסות את ה – Osis Session Label  שמגיע כתרסיס בבקבוק גדול והוא מעניק לשיער שלי את הטאץ' האחרון בעיצוב השיער בימים שבהם אני בוחרת לעצב את השיער בצורה מעט יותר מסודרת (להבדיל מימים שבהם אני הולכת עם התלתלים הטבעיים והסוררים שלי). הוא מספק אחיזה איתנה אך גמישה לשיער ופיית ההתזה החדשה של התכשיר מוציאה כמות במינון הנכון ככה שהחומר מתפזר בצורה אחידה על פני השיער. קל מאוד להבריש איתו את השיער תודות לנוסחת הייבוש המידי שלו ועם זאת השיער עדיין שומר על עיצובו גם לאחר הברשתו. מחירו: 108 שקלים ל – 300 מ"ל וניתן להשיג אותו במספרות המובחרות בכל רחבי הארץ. לבירור נקודות מכירה ניתן להתקשר לטלפון מספר: 1800333322


סדרת מוצרים חדשה נוספת היא סדרת מוצרי השיער המקצועיים של נטורל פורמולה המכילים אמפולת שמנים משקמת. הסדרה נותנת טיפול ממוקד בשיער פגום במיוחד עם תוצאה של פי 3 בניה ושיקום השיער. במוצרים ישנם מיקרו אמפולות האוגרות את חומרי ההזנה והשיקום ושומרות עליהם טריים ואיכותיים עד לרגע החפיפה. ברגע החפיפה נפתחות האמפולות ומשחררות את החומרים הפעילים באופן יעיל וממוקד. האמפולות מכילות תערובת שמנים איכותיים של שמן היפופיאה, שמן בוראז' ושמן עץ התה. הם נטולי SLS ופרבנים ועשויים פורמולה עדינה המאפשרת שימוש בטוח לשיער שביר. בסדרה תמצאו: שמפו (29.90 שקלים ל – 400 מ"ל), מרכך (29.90 שקלים ל – 400 מ"ל), מסכה (39.90 שקלים ל – 350 מ"ל) וסרום (49.90 שקלים ל – 145 מ"ל) כאשר ההמלצה היא להחליף את המרכך במסכה פעמיים בשבוע ולמרוח סרום אמפולה בתום כל חפיפה על שיער לח או יבש. למוצרים יש ריח מאוד נעים, השמפו נותן תחושת ניקוי טובה לקרקפת והמסכה לשיער נותנת תמורה מאוד טובה למחיר. מדובר בסדרת מוצרים במחיר שווה לכל כיס באופן כללי כאשר האיכות נהדרת והתוצאות מורגשות.
ניתן להשיג את המוצרים בכל רשתות השיווק והפארם.



מותג הטיפוח Dove השיק גם הוא שתי מסכות חדשות לשיער: מסיכה לטיפוח והזנה ומסיכה לשיקום אינטנסיבי. הראשונה היא מסיכה טיפולית בעלת הרכב שמנים עדינים וקלים לטיפוח והזנת השיער. המסיכה מכילה שמן שקדים ושמן מינרלי הנספגים במהירות, מזינים לעומק את סיב השערה ומעניקים מראה בריא לשיער יבש ומקורזל. השניה היא מסיכה טיפולית המעניקה פתרון לשיקום עמוק של סיבי שיער פגום עם טכנולוגיית ה -Keratin Repair . המסיכה מעניקה מראה חזק ומבריק ומחזקת את סיב השערה, לשיער עד פי 10 עמיד יותר מפני שבירה. לשתיהן ריח עדין והן מגיעות בקופסא עגולה בכמות של 200 מ"ל ובמחיר של 27.90 ליחידה. מרככות את השיער ומשאירות אותו רך ונעים בדיוק כמו שהייתי מצפה ממסיכה לשיער. להשיג ברשתות הפארם והשיווק.


אחרון חביב הוא השמפו החדש של כיף בניחוח זוהר. הלוואי והייתי יכולה להעביר לכן דרך המחשב את הריח של השמפו הכייפי הזה (כשמו כן הוא) שכן בא לי לזלף אותו ישר על הלשון. משהו בין עוגת וניל לסוכריית תות יהיה התיאור המדויק ויותר מהכל, הוא מתאים לכל סוגי השיער ומגיע בבקבוק גדול של 750 מ"ל. כיף! כיף! כיף! 


הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

פוסט מעניין מאוד, ויש לי שאלה. יש מוצר,מבין המוזכרים בפוסט שעוזר להתיר קשרים חזקים בשיער? ממש שתי ציצות שיער גדולות נוצרו לי בשיער לאחרונה, והסדרה לשיקום שיער צבוע ופגום של פנטן לא עוזרת בכלל😞 אודה על המלצה של מוצר שיכול לעזור. תודה, שרונה!☺

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אנה - בגלל שאני לא סובלת מקשרים, אז קשה לי לענות על זה. המסיכות לשיער יותר "חזקות" בקטע של התרת קשרים זו של DOVE לשיקום אינטסיבי אולי תוכל לעזור לך אבל אל תתפסי אותי במילה כי אין לי נסיון עם זה כפי שכתבתי.