יום שלישי, 13 באוקטובר 2015

הפגת מתחים

אם יש משהו שעוזר לי להרגע מהמתח שעובר עליי בשל האירועים הבטחוניים, זאת אמבטיה ארוכה ומפנקת שבסופה סשן מריחות קרמים ארוך. לא רק קרמי פנים, סרומים ודומיהם, אלא גם קרם גוף שירגיע ויעטוף את העור בלחות ובניחוח נעים. אני מכורה לקרמי הגוף של ל'אוקסיטן והאף שלי זוכר בעל פה את רוב הריחות בקטגוריה. קרם גוף שאני מאוד אוהבת הוא זה בריח הורדים, שגם מגיע בבקבוק מהמם עם פקק מוזהב בחלקו העליון. לא מדובר בקרם חדש שיצא לאחרונה, אלא באחד ותיק שמיוצר כבר שנים ארוכות ובכל זאת בחרתי לתת לו במה בבלוג כי בימים אלה הוא אחד מהדברים שמצליחים לגרום לי קצת הנאה, וזה לא פחות חשוב. 



הוא נספג במהירות הבזק והריח שלו ממכר. ורדים הם לא רק הפרחים שאני הכי אוהבת אלא גם ריח שאני מוכנה שילך איתי לאורך כל היום. קרם הגוף בניחוח הורדים משאיר את העור עם הניחוח הנפלא שלו לאורך שעות ארוכות וזאת עוד סיבה לכך שאני מאוד אוהבת אותו. 



הקרם עולה 140 שקלים ל - 250 מ"ל ובאתר אפשר למצוא עוד ריחות נפלאים של קרם גוף מבית המותג ל'אוקסיטן. אני ממליצה במיוחד על ניחוח השקד, תה ירוק ודובדבן. 




הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:


שמרו על עצמכם שם בחוץ ונסו להשאר שפויים.
נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: