יום שבת, 24 באוקטובר 2015

MIU MIU משיקים בושם (חדש) וראשון!

הבושם החדש שנולד למותג האיטלקי הרגיש לי קצת כמו הולדת תינוק. קשה לתאר במילים את הבילד אפ הגדול שנבנה לקראתו והנה, בתום ציפיה של מספר חודשים, אני אוחזת בידי את האוצר החדש.


הבקבוק המדהים הוא יצירת אומנות של ממש, בדיוק כמו הבגדים והתיקים של המותג. הגוון התכול של גוף הבקבוק, המחורץ במעויינים סימטריים, מזכיר את התיקים האייקונים של המותג. צוואר הבקבוק צבוע לבן ועליו מעוטרות אותיות המותג MIU MIU בצבע זהב אלגנטי. הזהב ממשיך עד לקצות הבקבוק ונחתם בפקק אדום ועגול.

 
הבקבוק מלא הניגודים מזכיר במדויק את ניחוח הבושם שבו תמצאו שילובי תווים מפתיעים כמו: יסמין טהור, ורדים, שמן פטצ'ולי, פלפל אנגלי ועץ. הוא מזכיר לי ריחות של פעם, עדינות ואלגנטיות, קוקטיות וסטייל. ניחוח בלתי ניתן להסבר ובלתי ניתן לקטלוג. הוא יתאים לאשה שרוצה להמם את הסובבים אותה, גם במה שהיא לובשת וגם בריח שעוטף אותה ובשובל שהיא מותירה אחריה. 


את הקמפיין של הניחוח החדש נבחרה להוביל הדוגמנית-שחקנית הצרפתייה סטייסי מרטין. הצלם המוערך סטיבן מייזל, העומד מאחורי קמפיין הפרסום המלהיב לבושם, הוא גם זה שאחראי לתמונה המדהימה אותה ניתן לראות בימים האחרונים בכל רחבי הארץ. התמונה מדיפה ניחוח סיקסטיז מובהק, מרטין נראית במלוא הדרה, לבושה בצבעים בגווני הבושם, עינייה משוחות אייליינר שחור בולט ושיערה הברונטי מהפנט אותי לחלוטין. אני כל כך אוהבת את הפרסומת הזאת, כמעט כמו שאני אוהבת את הבושם החדש. 


הבושם הראשון של MIU MIU נמכר ברשתות הפארם במחיר של 440 שקלים ל - 50 מ"ל ו - 590 שקלים ל - 100 מ"ל. 

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:


נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: