יום שבת, 14 במאי 2016

קולקציית אביב 2016 למותג CHARLES & KEITH + הזוכה בהגרלה!

ראשית, אני שמחה להכריז על הזוכה בהגרלת השרשרת המהממת של המותג Shicoo Jewelry!


איילת צימרמן,
ברכות!

המותג Shicco Jewlery מעניק לכולכן הנחה של 15% הנחה בחנות במרמלדה מרקט. כל מה שצריך לעשות זה להכניס את הקוד: off15% ולהנות מההטבה הנפלאה!


לכניסה לחנות האינטרנטית של המותג Shicoo Jewlery לחצו כאן


וכעת לקולקציית החדשה של CHARLES & KEITH!
כשנכנסתי לחנות המותג של CHARLES & KEITH בקניון איילון, העיינים שלי הוצפו במאות דגמי נעליים צבעוניות ולרגע חשבתי לעשות אחורה פנה ולעזוב את המקום. אני מסוג האנשים שיותר מידי דגמים יפים של בגדים, נעליים אקססוריז, מצליחים לבלבל אותם ולגרום להם לצאת בידיים רייקות. אבל אז התעשתתי וניגשתי קודם כל אל המדף האהוב עליי של קולקציית ה – Signature היוקרתית, עם דגמים מעוצבים במיוחד שהם פיסים בפני עצמם, עשויים עור משובח ועם דיטיילס מעניינים. ואז נתקלתי בזוג הנעליים האלו ונזכרתי לשם מה נכנסתי...


קולקציית האביב 2016 של CHARLES & KEITH הינה קולקציה אופנתית ועדכנית המבוססת על השראות נוסטלגיות עם קריצה להלך הרוח של תקופות בלתי נשכחות שהותירו את חותמן על האופנה של ימינו. הקולקציה משלבת בין מראה אדג'י ומחוספס למתיקות נשית, בין השפעות נוסטלגיות והיסטוריות לסגנונות מודרניים.
למעט הדגם הזה שאהבתי בקולקציית ה – Signature תמצאו בה עוד מספר דגמים של נעלי עקב לערב מעוטרות באבנים, נעלי סירה שטוחות עם דיטיילס מתכתיים בעקב ועוד.
בקולקצייה הרגילה והרחבה יותר של המותג, תמצאו את אופנת היומיום של שנות ה - 70 שזוכה פה לטאץ' מודרני, עם הקסם של פריטי וינטאג' שבאים לידי ביטוי במוקסינים, כפכפים עם אבזם, תיקים גדולים בעלי רצועות שרוך וארנקים מעוטרים בחור מנעול בגווני קאמל, צהוב חול, וורוד עתיק.
משחקי וידיאו ישנים היוו השראה לתיקי דוורים, לתיקי קופסה עם ידית עליונה, ולסנדלי פלטפורמה ססגוניים וסניקרס עם ובלי שרוכים, כמחווה לאופנה המתוקה המחזירה אותנו לזיכרונות הילדות.
לבסוף, אלמנטים מתחום האקרובטיקה והבלט יושמו בנעלי עקב flare, סנדלי וודג' עם חיתוכים זוויתיים, סנדלי עקב עם רצועה סביב הקרסול, נעלי בובה על עקב בגוון פנינה ונעלי עקב דק וגבוה, המשתלבים היטב עם תיקי נשיאה גדולים ותיקי קלאצ' בשילוב רצועות שרשרת, רצועה ארוכה ועוד.


עוד בקולקציית האביב: חגורות, משקפיים, צמידים, טבעות ושרשראות.

טווחי מחירים:
נעליים – 399.90 ₪ - 249.90 ₪
קולקציית Signature - החל מ- 349.90 ₪
תיקים וארנקים – 549.90 ₪ - 199.90 ₪
תכשיטים – החל מ- 99.90 ₪

ניתן להשיג את הקולקציה החדשה בחנויות הרשת CHARLES & KEITH הפזורות ברחבי הארץ. 

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: