יום רביעי, 18 במאי 2016

סדרות מוצרים חדשות על המדף

למעלה  מחודשיים עברו מאז הפוסט האחרון של "חדש על המדף" ולפני שאעלה אחד כזה (ממש בקרוב, אל דאגה), רציתי לספר לכם על סדרות המוצרים החדשות שהגיעו למדפים ממש זה עתה!

סדרת MARSHMALLOW FAIRY מבית BODY SHOP

סדרת הילדות החדשה "פיית המרשמלו" הינה סדרה ייחודית וחדשנית בתחומה, שפתוחה במשך כ – 5 שנים על ידי הרשת בשיתוף המעבדות של ד"ר פישר. היא כוללת בתוכה 7 מוצרים המטפחים ומטפלים כאחד ומבוססים על תמצית שורש פרח המרשמלו, המוכר לכולנו מחיי היומיום כממתק ורוד-לבן מתקתק וטעים. הסדרה כוללת את המוצרים הבאים: בושם EDT באריזה מנצנצת וקסומה (69 שקלים ל – 50 מ"ל), שמפו + מרכך אל דמע (29 שקלים ל – 250 מ"ל), תחליב גוף (35 שקלים ל – 250 מ"ל), תחליב גוף מנצנצץ (39 שקלים ל – 250 מ"ל) ומוס רחצה (35 שקלים ל – 250 מ"ל). תמצית המרשמלו ידועה בהיותה מרככת את העור, מזינה אותו מעשירה אותו בלחות והסדרה כולה נטולת פראבנים ו – SLS.


את מוצרי הסדרה ניתן להשיג בסניפי רשת BODY SHOP ובאתר: www.bodyshop.co.il


סדרת נקה 7 KIDS + סדרת השמפו והמרכך בנראות חדשה

הראשונים הם סדרת מוצרי הטיפוח נקה 7 KIDS המותאמת במיוחד לעורם העדין והרגיש של הילדים. הם מגיעים במהדורה מיוחדת עם דמויות המיניונים על האריזות וניתן למצוא בסדרה: אל סבון עשיר בלחות, שמפו, מרכך ו – 2 ב – 1 שמפו + מרכך המכילים כולם רוזמרין לשמירה על ראש נקי. המוצרים בסדרה הינם היפו אלרגניים, נטולי פראבנים, עברו מבחנים קלינים דרמטולוגיים ומתאימים גם לבעלי עור רגיש.
לרגל ההשקה המוצרים בסדרה ימכרו במהלך חודש מאי במחיר של 10 שקלים בלבד לתכולה של 750 מ"ל. ניתן להשיג את המוצרים ברשתות השיווק ברחבי הארץ.


סדרת השמפו והמרכך האהובים מבית נקה 7 יצאו בנראות חדשה ובפורמולה משופרת, המועשרת בתמציות צמחים להענקת טיפוח יומיומי בכל חפיפה. בין מוצרי הסדרה תמצאו: שמפו ומרכך לשיער רגיל עשירים בזרעי פשתן, שמפו ומרכך לשיער יבש עשירים בחמאת שיאה, שמפו ומרכך לשיער צבוע עשירים בשמן ארגן מרוקאי ושמפו ומרכך לשיער מתולתל העשירים בפירות יער. כל המוצרים של נקה 7 לא נוסו על בעלי חיים והם מגיעים בתכולה של 750 מ"ל. לרגל ההשקה סדרת המשפו והמרכך ימכרו במחיר של 10 שקלים בלבד וניתן להשיג אותם ברשתות השיווק והפארם.



סדרת ACTIVE BLOCK ULTIMATE מבית Crema Men

מותג הטיפוח לגבר השיק שני דאודורנטים בג'ל ובספריי, מסדרת הטיפוח החדשה, עם רכיב האקטיב בלוק המעניק הגנה מירבית של 24 שעות ומיועדת לגבר האקטיבי. הנוסחה מונעת ריחות זיעה לשעות ארוכות ומעניקה הגנה אקטיבית בנטרול ריחות גוף. הדאודורנטים מהסדרה מעניקים תחושת רעננות וניקיון לאורך היום והם מוצרים משלימים לג'ל הרחצה המהפכני מתוך סדרה האקטיב בלוק.


מחיר לדאודורנט ג'ל / ספריי: 15 שקלים לתכולה של 70 מ"ל, ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק ברחבי הארץ. 

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:


נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: