יום חמישי, 27 באוקטובר 2016

קולקציית סתיו/חורף 2016-2017 של המותג Tommy Hilfiger

אין עונה שבה אני לא מתחדשת בפריט אחד לפחות של המותג האמריקאי האהוב עליי - Tommy Hilfiger. פריט אחד? האמת היא שהצלחתי להצחיק אפילו את עצמי. אולי יותר לכיוון ה – 5 פריטים, לפעמים גם יותר. וזה עוד לפני שדיברנו על הפריטים שאני קונה גם לבעל ולילד... אז כן, קוראים לי שרונה ואני מכורה למותג Tommy Hilfiger ומי שמכיר אותי טוב יותר שכשאני לובשת שמלה ממש מוצלחת, תיק או נעליים מאוד יפים, אין צורך לשאול אותי היכן רכשתי אותם מאחר והתשובה ידועה מראש.

לפני מספר שבועות הוזמנתי לפרזנטציה של המותג עם הקולקציה החדשה לסתיו ולחורף שכללה בתוכה את קולקציית הנשים וקולקציית הגברים. הקולקציה מחזירה אותנו בזמן לאבני היסוד שעליהן נבנה המותג – סגנון אמריקאי מובהק עם השראות מסגנונות הים והמלחים. "הקולקציות שלנו לסתיו 2016 חוגגות יוקרה לא מתאמצת בעבודת יד" אומר טומי הילפיגר.


הראשונה היא הקולקציה TH Collection ששואבת את ההשראה מפריטי מפתח קלאסיים, נצחיים ופריטי מורשת אהובים המקבלים מתאר חדש דרך פרשנות רעננה. הסגנונות נוצרו בהשראת האורות הבוהקים של העיר ניו יורק, כאשר בגדי מלחים הם פריטים בולטים בקולקציה כמו גם גזרות בהשראת שנות ה – 20, פריטים עם טוויסט צבאי ועוד. טווח המחירים לפריטים בקולקציה נע בין 899 שקלים ל – 4199 שקלים.

השניה היא קולקציית הקפסולה שעיצבה הדוגמנית ואייקון האופנה ג'יג'י חדיד, והיא גם אותה קולקציה שהוצגה במלואה בבכורה עולמית על המסלול בשבוע האופנה בניו יורק. הקולקציה מציעה בגדי קז'ואל, הנעלה ואקססוריז לנשים עם הפרשנות הייחודית של חדיד המשלבת את סגנון האמריקנה הידוע של הילפיגר. גם כאן מגיעים מוטיבים רבים מעולם הים, כמו פאטצ'ים של סמלי ים, כפתורים מוזהבים, רקמות ומאפייני מלחים הבאים לידי ביטוי בפריטים כמו: סריגי אוברסייז עבים, מכנסי ג'ינס עם קרעים, מעילי מלחים ועוד. טווח המחירים לפריטים בקולקציה נע בין 299 שקלים ל – 3599 שקלים.

השלישית היא קולקציית ה – DENIM ששואבת השראתה מהסמל האמריקאי ביותר, ניו יורק. תמצאו בה פריטים עם טוויסט רוקנרולי עם קריצה מעולם הים ובגדי העבודה בפריטים כמו: סריגים קלילים, חצאיות ג'ינס משופשפות בסגנון וינטאג', מעילי טרנץ' ועוד. טווח המחירים לפריטים בקולקציה נע בין 169 שקלים ל – 1990 שקלים.

האחרונה היא קולקציית Tommy Jeans שהיא קולקציית קפסולה המוצגת מזו העונה השניה והיא סובבת כולה סביב נוסטלגיה ומרכיבים אייקונים בשילוב של גזרות מעודכנות וחידוד מחדש. היא כוללת יסודות ג'ינס ואת הלוגו האייקוני של המותג לאורך כל הדרך. תמצאו בה: חולצות לוגו, סווטשרטים, מכנסיים, מעילי רוח, כובעים ועוד. טווח המחירים לפריטים בקולקציה נע בין 249 שקלים ל – 1299 שקלים.



מחלקת הגברים של המותג כוללת גם היא 4 קולקציית – Menswear, Tailored, Denim ו – Tommy Jeans בטווח מחירים שנע בין 169 שקלים ועד – 3190 שקלים. 


את הקולקציה החדשה תוכלו להשיג ברשת חנויות המותג בארץ ובחנות הדגל במתחם שרונה בתל אביב.

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: