יום שלישי, 4 באוקטובר 2016

אצבעות של פסנתרנית בתוך תיק לבן

זה נשמע כמו שם של ספר איכותי או סרט זר, אבל אלה החיים שלי והפעם גם עם תמונות. ראש השנה נגמר הערב והשנה העברית החדשה מתחילה לה רשמית. יש כל כך הרבה דברים שאני רוצה לאחל לעצמי רק שאני לא יודעת מאיפה להתחיל. השתדלתי ללבוש רק בגדים לבנים בשלושת ימי החג, ניסיתי לשמוח, באמת שהתאמצתי ולהתפלל כמה שיותר כדי שכל החלומות שלי וכל משאלות הלב שלי יתגשמו. שלא תטעו, לא היו שם רק תפילות אלא גם הרבה משפחה וארוחות וביקור אחד קצרצר של אחי הגדול, שהגיע לארץ לשישה ימים הישר מקליפורניה. כל הביקורים האלה אצל שתי המשפחות כללו כמויות של סחיבות של תיקים, ואני החלטתי להתייעל ולקחת איתי רק את תיק הקלאץ' הקומפקטי של Charles & Keith מקולקציית הסתיו החדשה. הוא השתלב יפה עם כל האאוטפיטים הלבנים שהחלפתי במהלך ימי החג והצליח להכיל בתוכו את האייפון שלי, המפתחות, ביטוח הרכב וכרטיסי האשראי. אל דאגה... בתיק של מיכאל דחפתי עוד כמה פריטים שלי – כי מי יכולה בלי משקפי שמש, ליפסטיק, גלוס, סוכריות ומראה?


את השמלה הלבנה שבתמונות רכשתי לפני כמה שנים ב – GAP ולדעתי היא גם הספיקה להופיע בבלוג בעבר. היא שימשה אותי המון בשנה האחרונה, לטקסים שונים בבית הספר וכשהתחשק לי "לזרוק" על עצמי משהו שגם יראה טוב.


את השרשרת הצבעונית רכשתי בנסיעה הקודמת שלי למיאמי ברשת תכשיטים מקומית שנקראת: Charming Charlie וצמיד הזהב עם האבן הכחולה הוא מתנה שקיבלתי בערב החג מחברה של אמא שלי. אכן מתנה שווה ומושקעת שיותר משמחתי לקבל. הוא הגיע אליי בדיוק בזמן שבו התלבטתי ביני לבין עצמי היכן אני יכולה לרכוש לעצמי צמיד או שרשרת עם ערך מוסף. ומה זה ערך מוסף אתם שואלים? משהו שהוא מעבר לאופנה, אלא יותר בכיוון של השגחה עליונה ושהוא לא חוט אדום... 

השגחה, תפילות או אמונות תפלות, זה לא באמת משנה, אני מאחלת לכל קוראי וקוראות הבלוג שלי שנה טובה, מתוקה ומלאה בהתחלות חדשות ויפות לפחות כמו הפוסט הזה :) 

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

תגובה 1:

ציפי לוין אמר/ה...

יפה שלי, השימלה מקסימה, ובכלל לבן זה צבע שגם אני השנה מאד התחברתי אליו. לקלילות שבו מצד אחד, ולחגיגיות שהוא משרה מהצד השני. התיק מאד יפה, הקלאצ'ים האלה מעולים, ובעצם זה שיש לך את התיק של מיכאל זה פשוט יעילות!מאחלת לך שתגשימי כמה שיותר משאלות בשנה החדשה, שתמשיכי להוציא לפועל את הכישורים שלך, ובריאות עד אין קץ!!