יום שני, 23 בינואר 2017

פוליש וקס לעור הפנים

הקמטים שצצו להם במצח ובין הגבות מטרידים מאוד את מנוחתי. אני תוהה האם מדובר בכאלה שצצו בגלל הגיל או כאלה שקשורים דווקא בעובדה שמאז שאני אמא יש לי הרבה יותר דאגות, דאגות מהסוג שגם עזרו לשערות הלבנות לצמוח בהמוניהן.
אני מקפידה על שגרת טיפוח יומיומית קבועה שכוללת ניקוי ולחות וכזו של יום שבת שכוללת פילינג ניקוי ומסכה לטיהור והחדרת לחויות, ובעיקר - מקווה לטוב. אני מאמינה שבעזרת שגרה נכונה, טיפול נכון והתאמת המוצרים הנכונים לעור הפנים ניתן להתגבר על הרבה מהתופעות המעיקות שמטרידות את מנוחתנו, ובעיקר על זו הקשורה בקמטים. 


SABON השיקו לאחרונה את הפילינג החדש שלהם העשוי אבקת פנינים, המיועד לשימוש יומיומי (אני משתמשת בו 3 פעמים בשבוע) ומתאים לכל סוגי העור. הוא נטול SLS ופארבנים ועשוי גרגרים זעירים במרקם אבקתי המורכבים מחומרים פעילים שנלקחו מאם הפנינה. משולבים בו גרגירי זרעי אפרסק ואצות מיקרו מהים הצפוני אשר נמסות במים. הוא מועשר בוויטמין E ובנוגדי חמצון רבי עוצמה. השימוש באם הפנינה כחומר הפעיל בפורמולה מעניק הגנה, גמישות ורכות גבוהה יותר של העור וכמו כן הוא מסייע בהאטת תהליך הזדקנות העור. הניחוח הממכר שלו מורגש מהשניה הראשונה שהוא מוצא מהקופסא ועל הפנים הוא אפילו מתחזק עוד יותר. נעים לעסות את הפנים איתו והוא נותן לעור תחושת ניקיון אמיתית של ממש.


מחירו: 109 שקלים ל – 100 מ"ל, להשיג בחנויות רשת SABON או באתר: www.sabon.co.il


CHRISTINA השיקו את הסרום Absolutely Smooth המיועד לטיפול בבעיות קמטים חיצוניות ולשיפור מראה העור בצורה מיידית. הוא מכיל בתוכו פוליסיליקון המטפל בקמטוטים ומעניק אפקט מילוי מיידי לקווים עדינים ללא השארת עקבות קרם ובכך יוצר אשליה של עור אשר מטבעו חלק ורך כמשי. יש בו מרכיבים מרגיעים המעניקים תחושת נינוחות ותערובת ויטמינים כמו: ויטמין A המעודד את חידוש העור ושומר על גמישותו, ויטמין E להגנה מפני רדיקלים חופשיים, ויטמין C העוזר להגברת ייצור סיבי הקולגן והאלסטין וקומפלקס ויטמין B. התחושה שלו על העור נותנת הרגשה של מתיחה אמיתית וגם אותם קמטוטים זעירים הצליחו להטשטש מעט. אני מוצאת את המוצר הזה כפתרון מעולה למי שרוצה לטפל בבעיית הקמטים הראשונית מבלי להתחיל בזריקות מילוי למיניהן.


מחירו: 280 שקלים ל – 30 מ"ל, להשיג אצל הקוסמטיקאיות ברחבי הארץ. לבירור ניתן להתקשר לטלפון מספר: 1800-816-816


YONKA משלימים את הטיפול עם קרם היום Elastine Jour בעל 91 חומצות אמינו חיוניות המסייעות להחליק קמטים וקמטוטים ולהשיב לעור את הגמישות הטבעית שלו. הוא מלחח את העור בנדיבות, מזין ומגן עליו ומכיל בתוכו פפטיד אלסטין, פפטיד חלב, חמאת קריטה, סרין, הידרוקסי פרולין, וויטמין A, C ו – E. כולם גם יחד מסייעים בטיפול העיקש כנגד הקמטים ונלחמים גם בכתמי הפיגמנטציה של עור הפנים, בעיגולים השחורים באזור העיניים, בפצעונים ובעור היבש שאף נותן אותותיות עוד יותר בעונה הקרה. תוכלו לשלב עם קרם היום גם את קרם הלילה – Elastine Nuit לצורך טיפול משלים לעור הפנים ולמלחמה בקמטים.


מחירו: 399 שקלים ל – 50 מ"ל, להשיג בבתי מלון, ספא, ומכוני יופי ואצל הקוסמטיקאיות המוסמכות המשווקות YONKA. לבירור נקודות המכירה ניתן להתקשר למשרדי החברה: 09-7456220


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: