יום ראשון, 8 בינואר 2017

האיפור המינרלי של GAYA

בעולם כבר עברו מזמן לאיפור מינרלי, טבעי ונטול כימיקלים. עוד בביקור הקודם שלי בארה"ב, לפני כשנה וחצי, היה קשה להתעלם מכמות האנשים שהציפו את חנויות האיפור המינרלי, שם כבר הבינו מזמן שאפשר להתאפר במוצרים איכותיים ובמקביל גם לשמור על העור ולהגן עליו.

מותג האיפור GAYA פיתח גם הוא מוצרי איפור עם מספר מרכיבים טבעיים:
  • אבן מיקה, המופקת מסלע שעובר תהליך טחינה, עמידה בחום, מרגיעה אדמומיות, מגינה מפני השמש ובעלת ברק טבעי.
  • טיטניום דו חמצני, חסם שמש טבעי המספק שכבת הגנה ואיננו אוטם את הנקבוביות.
  • תחמוצת אבץ, מינרלי טבעי מחזיר אור, בעל סגולות אנטי דלקתיות, מזין ומרפא את העור. סופג את הלחות העודפת, מונע גירויים והיווצרות פצעי אקנה.
  • תחמוצת ברזל, תחמוצת בעלת יכולת צביעה טבעית המשמשת כבסיס לצבעוניות הפיגמנטים העשירה. מקנה לעור ברק טבעי ועמידות לאורך זמן.


אני קיבלתי להתנסות ב - 3 ממוצרי הדגל של החברה שהם: מייק אפ מינרלי, סומק מינרלי וצללית מינרלית.

המייק אפ המינרלי מגלם 4 מוצרים ב – 1: מייק אפ, פודרה, קונסילר ומסנן קרינה טבעי. הוא מגיע במרקם אבקתי קטיפתי וקליל ומקנה לעור מראה טבעי. עבורי הכיסוי עדין מידי בשביל לתפקד כמייק אפ ולכן ייעדתי אותו לשימוש יומיומי כפודרה מנטרלת ברק. אהבתי את התחושה על העור ואת המראה שהוא הקנה לו אך נתקלתי בקושי להוציא את האבקה מהמיכל (החורים קטנים מידי לטעמי) ולכן פתחתי את המכסה השקוף כדי להצליח להוציא כמות משמעותית יותר של חומר. המייק אפ מגיע ב – 10 גוונים שונים וניתן לערבוב בחנויות הרשת להתאמת הגוון המושלם.

מחירה: 174 שקלים ל – 9 ג'.

הסומק המינרלי גם הוא מגיע במרקם אבקתי והוא בעל פיגמנט מרוכז ביותר ומרקם קטיפתי המיועד להדגשה ולפיסול הלחיים. הוא עמיד על העור ומחזיק מעמד למשך שעות ארוכות. מגיע ב – 4 גוונים כאשר זה שאני קיבלתי לנסות הוא הגוון B4 בעל מראה טבעי המעניק ללחיים זוהר ומראה קורן. מחירו: 124 שקלים ל – 9 ג'.

אחרונה ומוצלחת ביותר היא הצללית המינרלית המגיעה גם היא, איך לא, במרקם אבקתי וגם היא בעלות פיגמנט עשיר ועמידות גבוהה. ניתן להשתמש בצלליות באופן רטוב או יבש, לערבב עם ליפגלוס שקוף או לערבב עם מעט מים על מנת לייצר אייליינר בצבעים מרהיבים. היתרון בצלליות שלGAYA  הוא שגם מי שהיא בעלת עיניים רגישות (ואני מכירה לא מעט כאלה לצערי) או מרכיבה עדשות מגע, יכולה להנות מהצלליות ללא חשש. הצלליות מגיעות ב – 26 גוונים שונים כאשר הגוון אותו אני קיבלתי לנסות הוא הגוון SH25 בעל צבע נחושתי מרהיב. מחירה: 79 שקלים ל – 2.5 ג'.

אל כל המוצרים נלוו מברשות תואמות ייעודיות לכל מוצר, העשויות שיער סינטטי באיכות גבוהה וישפרו את אופן מריחת המוצרים על הפנים. העיצוב הארגונומי של כולן מקל על השימוש ומעניק תוצאות מרהיבות.


את המוצרים של GAYA ניתן להשיג בחנויות הרשת הארץ ובאתר: www.gayacosmetics.co.il

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: