יום ראשון, 21 בפברואר 2010

יוצאות לדרך - עכשיו מהצד שלי



לפני שבועיים קיבלתי מייל מפתיע מחברה של חבר טוב. היא כתבה לי שהיא מאד רוצה לפתוח בלוג אופנה, ושבשביל לעשות את זה היא צריכה צילומים טובים, אז הם (היא ובן זוגה) חשבו עלי. וכדי להפוך את זה למעניין יותר, היא הציעה לי שנהיה שותפות, היא תכתוב על אופנה ותדאג לבגדים, אני אכתוב על צילום וכמובן אצלם, וביחד נוסיף פן אמנותי לעניין.



זה הגיע בטיימינג מעולה, ללא ספק. ממש לא מזמן סיימתי קורס צילום שלישי, ואני כמהה לפעילויות שידחפו ויאתגרו אותי לצלם. וחוץ מזה, יום לפני כן הבחור החליט שאנחנו לא מתאימים וחתך, והשאיר אותי עם לב סדוק וריקנות גדולה. הרעיון של שרונה קסם לי עוד לפני שסיימתי לקרוא את המייל שלה.


שרונה ואני מכירות כבר כמה שנים. בשנה א' באוניברסיטה (לפני כמעט 6 שנים) הכרתי את אסף, ודי מהר נהיינו חברים מאד מאד טובים. בשנה ב' היינו ממש בלתי נפרדים, ולקראת סוף השנה הוא פגש את שרונה. מאז הם ביחד. בשנה לאחר מכן אסף חיפש שותף חדש ואני חיפשתי דירה, והשילוב היה מתבקש. היינו שותפים שנתיים, ובמהלך הזמן הזה התחברתי גם עם שרונה. הייתי מספרת לה על הבחורים השונים שהיו נכנסים ויוצאים מחיי, והיא היתה מייעצת לי ומשתפת אותי בדברים שעברו עליה. ותמיד-תמיד אהבתי להראות לה בגדים חדשים או נעליים שרכשתי, כי היא תמיד היתה מפרגנת לי, וידעתי שאם שרונה חושבת שזה יפה אז אני במצב טוב.


אז זהו. אנחנו יוצאות לדרך, ביחד. בתקווה שנתמיד, שיקראו אותנו, ובעיקר שנהנה מההרפתקה המשותפת שלנו.


הצילום הראשון שאני מעלה לכאן הוא חלק מפרוייקט שצילמתי בקורס הצילום האחרון בו השתתפתי. הפרוייקט הורכב מ-11 צילומים של פלורנטין, ברגעים שקטים ודוממים - בימי שישי אחה"צ. כשהבאתי את הצילומים לשיעור היו אנשים שאמרו שמה שמצולם בצילומים שלי לא דומה לפלורנטין שיש להם בראש - שכונה רועשת, שוקקת חיים ועמוסה. אבל מה שניסיתי ללכוד בצילומים שלי היה השלווה שאני מרגישה כאן. בסופו של דבר הסדרה שהצגתי בתערוכה הראתה אווירה מעט שונה ממה שתכננתי, אבל אלו בכל זאת הרגעים האהובים עלי בשכונה הזאת. הצילום שאני מעלה כאן הוא הצילום האהוב עלי מהסדרה.


מקווה שתהנו, תמר.

6 תגובות:

גלית אמר/ה...

הי גרושקא,

כל הכבוד על היוזמה והביצוע, שיהיה מלא בהצלחה לשתיכן,מבטיחה לקרוא! (רק תזכירו לי מדי פעם כי אני שוכחת לעקוב...)
גלית

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

תודה גלית! :)
איזה כייף לקבל תגובות כאלה...
מקווה שתהני בהמשך!

נעלולה אמר/ה...

לכו על זה! שיתוף הפעולה ביניכן נראה מסקרן ויש לכן כבר כמה קוראים קבועים :) רק תתמידו.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

תודה רבה לך נעלולה!
שמחה שאת כאן,
אל דאגה, פוסטים חדשים עוד השבוע.
יש למה לצפות!
חג שמח,
שרונה

MORE4ME אמר/ה...

גם עבורי פלורנטין היא בעיקר שכונה שלווה. כשחוזרים ברגל אחרי הסיבובים ביום שישי ונכנסים לשכונה מרחוב הקישון הכול שלו ורגוע, מרגישים בשקט הזה שעוד רגע נכנסת השבת

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

זה בהחלט הרגע והמיקום האהובים עלי בשכונה :)אני שמחה שהצלחתי להעביר את זה בצילום הזה.
מקווה שתהני גם משאר הצילומים!
תמר