יום חמישי, 20 במאי 2010

סקס והעיר הגדולה 2

כן כן, הסרט השני במספר עומד לצאת בארץ ממש בקרוב, וזו סיבה מספיק טובה כדי להקדיש לו פוסט שלם עם תמונות מהממות שבחרתי בקפידה מתוך הסרט.
סקס והעיר הגדולה ליווה כמעט דור שלם של בנות בכל העולם, שחיות ונושמות אופנה ואת העיר הגדולה. כן, גם אני הייתי רוצה לחיות במנהטן ושתהיה לי חנות נעליים של ג'ימי ג'ו או מנולו בלניקס מתחת לבית, או את מגנוליה בייקרי לשעות הצורך המפנקות (האמת שבקטע הזה, יש בארץ כמה חנויות חדשות בתחום, אז בכל זאת ניכר קצת שיפור).



בגלל השילוב המופלא של חצאית נפוחה (לבשתי אחת כזאת פעם, לפני 10 שנים לחתונה של אחותי) עם טי-שירט ספורטיבית של דיור, שרק על שרה ג'סיקה פרקר (קארי) ייראה נפלא.



בגלל שגם לילדות קטנות מגיע להתלבש יפה, ולהתאים את הנעל לסרט על הראש (ולשמלה של אמא). לילי הקטנה בהחלט ילדה סוכר!



בגלל הכובע של סינת'יה ניקסון (מירנדה), שנראה כבר על כמה מבנות ארצנו, ולדעתי מחמיא מאוד לאקלים ולאופנה של הארץ. בקרוב גם אצלי.



בגלל החגורה הדקה מעור הנחש. יש לי אחת כזאת דומה, והיא פריט שאני מאוד אוהבת. וגם בגלל שרשרת מגן הדוד שעל צווארה של קריסטין דיוויס (שארלוט). אז מי אמר שלהיות יהודי זה לא באופנה?



בגלל הצבע ההורס של השמלה העוד יותר הורסת, בגזרה שתיראה עליי בול. הייתי מאמצת גם בצבע לבן כשמלת כלה.



דווקא בגלל החליפה הורודה של שארלוט, שיושבת בול, מחמיאה גם לנשים עם אגן טיפה רחבה ופשוט משווה מראה מתוק ונשי.


 

בגלל הסרט שעל ראשה של קארי, שזוהה כטרנד החם של הקיץ, ומשווה מראה מרענן וקליל.



בגלל שאי אפשר להתעלם מהנוכחות של כריס נות' (מיסטר ביג) לעולם, החליפות שלו תמיד ממיסות אותי מחדש. כאן בייחוד נשביתי בקסמו של הפפיון השחור הקטן והפשוט.


כל התמונות לקוחות מכאן

יום נפלא וצבעוני לכולם,
שרונה.

8 תגובות:

לירז אמר/ה...

תמונות יפות בהחלט. אני מחכה לצאת הסרט בקוצר רוח... סופ"ש מקסים!

Revital אמר/ה...

על אף בעובדה שהסרט הראשון היה מבחינתי אכזבה מרבה (סרט בנות טיפוסי משנות ה-80 בערך),אני מתה שיגיע כבר השני. אין...קשה בלי קארי בחיים. כמה אפשר כבר לראות שידורים חוזרים?? טוב..אפשר הרבה, אבל עדיין.

בזמן שהתבוננתי בתמונות, עלתה בי מחשבה- התמונה השנייה (נדמה לי) שבה נראית שארלוט עם הבת שלה- הן לבושות סתם ככה ברחוב בשמלות ארוע או שיש איזו סיבה הגיונית מאחורי העניין?

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

לירז - כיף לדעת שיש עוד בנות שחולקות את הציפיה יחד איתי! דווחי לי אם את הולכת במקרה לפני :)

רויטל - אני מודה שבסרט הראשון היו הרבה בעיות והעלילה הייתה קצת מוזרה, אבל עדיין הצלחתי להנות מהשיקיות ומהקטעים הקטנים שריגשו ולחלחו את עייני. יש לי הרגשה שמבחינת עלילה, סקס והעיר הגדולה 2 לא הולך להיות טוב יותר מהסרט הראשון, אבל מבחינת בגדים.. אני חושבת שמצפות הפתעות מעולות!
לגבי השמלה של שארלוט ולילי, לדעתי הן הולכות לארוע מסויים, אם אני לא טועה אולי לחתונה של סטנפורד (חברה ההומו של קארי), אבל זה סתם ניחוש פרוע. מעניין אם צדקתי!

שרונה

Julia אמר/ה...

רק לפני מספר חודשים ראיתי את הסדרה הנפלאה הזאת מהתחלה עד הסוף אחרי שהורדתי את כל הפרקים אלי למחשב,ופשוט התאהבתי, איןצורך להגיד שהסטייל של קארי פשוט מושלם בעיני-אקלקטי, מטורף ופשוט מגניב!!!
כשראיתי לראשונה את הטריילר בקולנוע האוטפיט הראשון שתפס את עיני היה כמובן הראשון אצלך בפוסט, ממש אהבתי!
מחכה כבר לסרט,לא הכי בגלל העלילה יותר מתוך סקרנות לראות את כל הבגדים :)))

יוליה

http://juliasstrikeapose.blogspot.com/

CORAL אמר/ה...

אין על סקס והעיר ! מחכה בקוצר רוח !
אין יותר כיף מלראות סרט ותוך כדי לא להפסיק להתפעל מהאאוטפיטים שהבנות לובשות. כמובן שרובם הם לא דבריםשאני ילך איתם אבל בכל זאת ..

אנונימי אמר/ה...

חח אני אגיד לך את האמת, אני רואה סרטים כאלה לא בגלל העלילה או המשחק המרשים, אלא בגלל המלבושים המהממים שלהן, ובגלל שרה ג'סיקה, שמלבישים אותה בדברים הכי הזויים והיא נראית סופר מהמם, פשוט אני נהנית לראות את זה...

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ג'וליה - גם אני יותר מהכל מחכה לסרט בגלל הבגדים. קארי ברדשאו בהחלט יודעת להתלבש, גם בסדרה וגם במציאות :)

Addictade to fashion - זה נכון, עם רוב הדברים שמראים בסדרה/סרט, אי אפשר ללכת כאן בארץ ביום יום, אבל עדיין נחמד ונעים לפנטז..

מרינה - בהחלט כיף לשטוף את העיניים בבגדים יפים ובשרה ג'סיקה פרקר היפיפיה!!

שרונה

בלוג אופנה - Blonde Bleach אמר/ה...

מחכה לסרט בכליון עיניים!