יום רביעי, 25 באוגוסט 2010

סטיילינג להמונים

בחודשים האחרונים אני נתקלת יותר ויותר בבקשות עזרה מחברים ואנשים קרובים - בין אם זה חתנים שרוצים את חוות דעתי לגבי בחירת גזרת החליפה והצבעים, ובין אם זה חברות שמבקשות ממני שאסדר להן את ארון הבגדים ואזרוק משם פריטים שנס ליחם.
לפני חודש וחצי קיבלתי בקשה מיוחדת שהיה לי קשה לסרב לה מקובי, חבר לספסל הלימודים בבית ספר "רימון". לכבוד סיום ארבע שנות לימוד מייגעות וקשות, נערכה הופעת בוגרים מיוחדת בתיאטרון גבעתיים. אני, משיקולים שלי, החלטתי שלא להופיע. אבל קובי החליט ללכת על זה ובגדול!
הוא שכר צלם אישי שיבוא לתעד אותו, לקח זמרות ליווי, הרכיב להקת נגנים משובחת ואפילו שכר את שירותיי כסטייליסטית אישית!
נפגשנו בקניון איילון מטעמי נוחות, ונכנסו לזארה. ידעתי ששם אוכל להלביש אותו בלוק "רוקיסטי" מגניב, אך עם זאת טיפה מתחכם. היה לנו סכום מוקצב שהשתדלנו שלא לחרוג ממנו, וכמעט כך היה.
בחרתי לו ג'ינס אפרפר בגזרת סקיני, שישב עליו טוב, לא בסקיניות הדוקה, כך שזה נתן לו קצת מרחב תנועה. (בכל זאת זמר בהופעה צריך גם לזוז ולא רק להיות יפה).


אל הג'ינס הצטרפה טי שרט ורודה עם הדפס פרצוף אישה שהוסיפה קצת סקסיות, וג'קט מחויט אלגנטי שהיה במחיר מבצע מטורף, כך ששמחתי שנפל בחלקי להלביש את קובי בפריט שישמש אותו עוד שנים רבות לאחר מכן.




כשהגענו לקופה, קובי נזכר שאין לו נעליים מתאימות לאאוטפיט שנבחר בזה הרגע, אז חזרנו למחלקת הגברים והשלמנו את המראה עם סניקרס בגוון בורדו שהפתיעו מאוד גם במחיר וגם בנוחות.



קובי זכה ללא מעט תגובות טובות מאנשים על הלוק המעולה, וגילה לי בסוד ימים אח"כ, שהוא הרגיש טוב כל כך על הבמה וזה בעיקר בזכותי.


צילום: תום ברטוב.

שיהיה לכולם כמעט סופ"ש נהדר!
שרונה

9 תגובות:

לובה אמר/ה...

אחלה לוק, אוהבת את סגנון הקז'ואל סמרט על בחורים. הג'קט זו השקעה נבונה, הוא נראה ממש איכותי.

Noa Raviv אמר/ה...

נראה מעולה שרונה!
נשיקות

אנונימי אמר/ה...

אני דיי בטוחה שאני מכירה את הקובי הזה, ואם כן, אז ממש עשית פה מהפך לטובה :) בחירות מצויינות!

אנונימי אמר/ה...

טלי זה אכן אני :)
קובי- תודה

אנונימי אמר/ה...

מהמם מהמם מהמם! אני מתה על הסטייל הזה אצל גברים, רוקיסטי כזה עם טוויסט אלגנט

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

לובה - הג'קט באמת סופר סופר איכותי. המחיר שלו היה 800 שקלים לפני הנחת סוף העונה! הוא נקנה ב 199 שקלים בלבד, ככה שאני מאוד מרוצה מהעניין הספציפי הזה במיוחד.

נועה - תודה רבה מתוקה! נשיקות בחזרה.

טלי - קובי כתב לך שזה אכן הוא, ושעבדתם יחד. מגניב שאתם מכירים :)

מרינה - הרעיון היה באמת ליצור בדיוק לוק שכזה, בכל זאת - הופעת רוק, והיה חשוב לי הטוויסט הנוסף למראה הרוקיסטי.
שמחה שאהבת ושהצליח לי!

שרונה

Macabre Doll אמר/ה...

ביקור ראשון שלי אצלך, זו העבודה שלך?

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

macabre doll - זו לא העבודה שלי לצערי הרב. אולי יום אחד...

שרונה

Tal אמר/ה...

שרונה, נראה לי שיש לנו טעם דיי דומה D:
אחי תמיד רוצה שאבוא איתו לקניות בקניון ואעזור לו לבחור.
ההבדל הוא שאח שלי דיי עקשן בקטעים האלה וקשה לשכנע אותו לקנות או למדוד כלמיני דברים שהם קצת יותר אלגנטיים \ מסוגננים או איך שלא נקרא לזה, בקיצור משו שהוא קצת יותר מרגיל.
הג'קט ממש יפה ואלגנטי, לוק אירופאי.
סקיני זה תמיד טוב :)
החולצה נותנת צבע וטאצ' לכל העניין,
והסניקרס פשוטות זרוקות ומגניבות כאלה כמו שאמורות להיות D:
כל הכבוד ! : )

http://tal-is-in-the-mood.blogspot.com/