יום שבת, 15 בינואר 2011

הקרמיה

יש לי מנהג קבוע לפני השינה, בעלי קורא לו "טקס המריחות". זה מתחיל בשטיפת פנים יסודית, קרם לילה וקרם עיניים. כשאני נכנסת למיטה אני מקנחת בקרם ידיים וקרם רגליים. כן, אני אוהבת להתמרח, אפשר לקרוא לי סוג של מכורה. אני בד"כ גם אוהבת את כל הריחות שיש, לא רגישה למשהו ספציפי (אני מכירה הרבה בנות שכן), ולא בררנית במיוחד. פשוט לא אוהבת להתפשר על איכות, זה כלל מספר אחד אצלי.
השבוע יצא לי לנסות ארבעה קרמים חדשים - לשלושה מהם אני נותנת ביג לייק, ולאחד קצת פחות.

קרם רגליים AXERA – קרם אינטנסיבי לכף הרגל, לטיפול בעור יבש מאוד. מדובר בטיפול חדשני לרגליים יבשות וסדוקות שפותח על ידי חברת התרופות הבינלאומית פריגו. הקרם מגיע בשפופרת של 75 מ"ל בתוך קופסא. הוא מבטיח ריכוך וגמישות העור, מניעת סדקים, העלאת רמת הלחות בעור ושיפור מרקמן, ועזרה בספיגת הזיעה ומניעת ריחות בכפות הרגליים (חשוב למי שנוטה לריח רע מכפות הרגליים, ולא חסר כאלה). הריח של הקרם מרגיש קצת יותר כמו "קרם טיפולי" ופחות כמו "קרם פינוק", אבל מדובר בריח נסבל בהחלט. המרקם חלק ונעים כמו גם המריחה. על האריזה ממליצים לגרוב גרביים אחרי המריחה וללכת לישון ככה, אז ניסיתי גם. כשקמתי בבוקר, הורדתי את הגרביים ומיששתי בסקרנות את כפות הרגליים, הרגשתי שאני נוגעת בקטיפה או במשהו דומה. כפות הרגליים היו חלקות ונעימות כמו שהרבה זמן לא היו. אז אמנם קשה לי להגיד האם הקרם באמת עוזר במניעת הסדקים ושיפור מרקמן (וזה רק כי אני משתמשת באופן קבוע בקרם רגליים, ולא מחכה למצב זוועות), אבל אין ספק שהוא נעים ומותיר את הרגל רכה וענוגה. ביג לייק!

מחיר: 79.90 שקלים בבתי מרקחת פרטיים וברשתות הפארם.

סדרת קרמי הגוף החדשה של קרמה – קרמה הוא מותג ידוע וותיק על מדפי הקוסמטיקה בארץ. הניסיון שלי עם הקרמים שלהם הוא רב שנים, כשהייתי נערה הייתי מכורה לזה בריח פסיפלורה. עם השנים נהניתי להחליף ולגוון לקרמים של חברות אחרות, בריחות שונים. על שולחני נחתו שני קרמים מהסדרה החדשה, האחד בריח לבנדר והשני בריח חמאת שיאה מועשר ב-25% לחות. הבקבוקים גדולים ומפרגנים – כ-500 מ"ל קרם בבקבוק עם משאבה. הקרם אמור להעניק לחות במשך כל היום ולהגן על העור מפני יובש ונזקי מזג אויר. הוא מועשר בויטמין E, חומרי לחות ותמציות טבעיות השומרות על בריאות וגמישות העור. אני תמיד מתמרחת אחרי האמבטיה, כשהעור עוד לח, כך הוא גם נספג טוב יותר. ריח הלבנדר נהדר, ממש, אפשר להשוות אותו בכיף לקרמים של "סבון של פעם" או "ללין" (כן, אני לא מתביישת לכתוב את זה באותה הנשימה), במחיר הוא זול משמעותית, הריח נשאר עד ליום המחרת והעור נותר רך ונעים. גם חמאת השיאה לא פחות טובה ועשירה טיפה יותר מהלבנדר. סך הכל קרמים פשוטים וטובים, במחיר שפוי.

מחיר: 25-30 שקלים בפארמים השונים, סופרמרקטים וכו'.

קרם פנים טיפולי לעור הפנים Sebo מבית AHAVA וטבע – מדובר בקרם מתוך סדרת מוצרים חדשה של אהבה וטבע. הסדרת החדשה היא של מוצרי דרמו-קוסמטיקה המסייעת לטיפול במגוון בעיות עור. עור הפנים שלי טיפה בעייתי, במיוחד בחורף כשאני נוטה להתקלפויות שונות ושאר מרעין בישין. היו לי המון ציפיות מהקרם הזה, בעיקר שיעזור במניעת אותם קילופים מעצבנים שגרמו לפרצוף שלי להראות כמו דג מקושקש. במשך שבוע שלם מרחתי אותו, בוקר וערב, והקילופים – עדיין שם. ניסיתי לחשוב מה אני עושה לא טוב, אז קירצפתי חזק יותר עם סבון, ניקיתי עם מי פנים ולקינוח פירגנתי לעור במנה יפה מהקרם, ועדיין – הקילופים לא נעלמו. אני מודה שהתאכזבתי, כי סדרת המוצרים הזאת דווקא נראתה לי מאוד איכותית ומבטיחה. ייאמר לזכות שהסדרה החדשה אינה מכילה סטרואידים, בישום, פרבנים ו-SLS והיא כולה היפואלרגנית. יש לי תחושה כי הרומן שלי עם הסדרה עדיין לא נגמר ושבקרוב אנסה שוב. אני בהחלט רוצה לתת צ'אנס נוסף למה שאמור להיות איכותי ויעיל. עוד בסדרה הנ"ל: קרם טיפולי לעור המפרקים, קרם גוף טיפולי לעור וקרם טיפולי לכף הרגל.

מחיר: 75.00 שקלים ברשתות השיווק והפארם ובבתי המרקחת.

שבוע נהדר ומטופח לכולם,
שרונה.

17 תגובות:

PASSIONISTA אמר/ה...

welcome back שרונה! התגעגעתי לבלוג!עשית לי חשק על הקרמים של קרמה!

Julia אמר/ה...

אני מזמן מחפשת קרם גוף לא יקר לעור יבש, יש לך המלצות?

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

תמר - תודה רבה מתוקה שלי! הקרמים של קרמה ראויים לצ'אנס. אני ממש ממליצה.

Julia - לכי על זה של קרמה בריח חמאת שיאה, הוא קרם שכל אחת יכולה להתחבר לריח שלו, והוא די עשיר בשביל ללחח את הגוף כהלכה בחורף. המחיר שלו גם שפוי וסביר!

שרונה
photo.fashion.passion

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
Tea Joeli אמר/ה...

love the blog and the posts as well:)

www.thebrunetteworld.com

xxx

אנונימי אמר/ה...

איזה כיף שיש אנשים כמוך שמנסים בודקים ומדווחים :)
אני בהחלט אנסה את הקרם לרגליים, ובהחלט בהחלט אנסה את הקרם לוונדר של קרמה!
תודה תודה ושיהיה שבוע נפלא!!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

Tea Joeli - Thank you very much for your compliments and welcome to my blog.

Tali Schiffer - העונג כולו שלי, והאמת שבאמת היה עונג כי כמו שכתבתי אני נורא אוהבת להתמרח! נסי וחזרי לדווח כאן, אני סקרנית אם תאהבי כמוני.
שבוע נהדר!

שרונה
photo.fashion.passion

Avital אמר/ה...

תודה על ההמלצות, בתור אחת שגם מאוד אוהבת להתמרח(למרות שלאחרונה אני מתעצלת)תרשי לי להמליץ לך על מוצרים מעולים לטיפוח עור הפנים והגוף.
http://global.burtsbees.com/
המוצרים שלהם מבוססים על דבש ועוד מרכיבים טבעיים.אני מזמינה את המוצרים שלהם מ-http://www.target.com/s?keywords=burt's+bees&searchNodeID=1038576|1287991011&ref=sr_bx_1_1&x=8&y=14 שם הם נמכרים בזול יחסית.
אני מכורה למוצרים שלהם ובטוחה שגם את לא תתאכזבי.

מריחה נעימה
אביטל.

Unknown אמר/ה...

קניתי לי אחד לניסיון, לתת צ'אנס למשהו אחר כל הזמן רק ויקטוריה סיקרט נראה לי עבר זמנה..
המרקם שלו מאוד נעים

תודה על ההמלצות החמות

מיכל

http://matryoshkachic.blogspot.com

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

Lili loft - האמת שאני מכירה את החברה הזאת! מוכרים ערכות שלמות שלה בדווין ריד בניו יורק :) הבאלם שלהם לשפתיים מעולה! תודה שהזכרת לי את החברה המעולה הזאת, אני מיד מבקשת מגיסי להביא לי באלם חדש. עשית לי חשק!

Michal - זה תמיד כיף לנסות משהו חדש. אני אוהבת לגוון, יש לי 6 קרמי גוף פתוחים במלאי ואחרי כל מקלחת אני מגוונת לי כל פעם בריח אחר.

סופ"ש מקסים,
שרונה.
photo.fashion.passion

ריי אמר/ה...

כולי קנאה, הלוואי ולא הייתי מתעצלת להתמרח לפני השינה... אולי הייתי מפסיקה להלקות את עצמי על זה... יש לי עשרות קרמים שעומדים בסבלנות רבה בארון לשווא, פעם בכמה זמן אני מחליטה שהיום סופסוף אני אתחיל להקפיד ואז אחרי חודש נזכרת למרוח שוב קרם גוף:)

sefi אמר/ה...

האמת היא שהתמרחות לפני השינה שמורה אצלי בדרך כלל לימים שבהם יש לי כח. אני מורחת קרם גוף, קרם פנים וקרם עיניים.
בימים שאין לי כח, אני מורחת רק קרם פנים.
פה בניו-יורק קניתי חמאת גוף של בודי שופ, הדבר היחיד שמציל אותי מפגעי מזג האוויר הנורא הזה.
נשיקות.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ריי - שתדעי לך שאף פעם לא מאוחר מידי להתחיל, זה רק עניין של הרגל. בהתחלה זה קצת מתיש אבל בשלב מסויים זה הופך לחלק ממך ואני כותבת זאת מנסיון!

Sefi - אני כל כך מכירה את עניין הכוחות (או יותר נכון: חוסר הכוחות), אבל מכריחה את עצמי כל לילה מחדש להנות מזה. באיזה ריח קנית את חמאת הגוף? הייתה לי אחת כזו שלהם בריח פפאיה ואני זוכרת אותה לחיוב. עשית לי חשק למוצרים שלהם עכשיו...

שרונה
Photo.Fashion.Passion

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה.להתמרח לפני השינה נורא קשה לי.קרם פנים אחרי המקלחת הלילית זה מובן מאליו, אבל כל השאר לוקח לי את זמן ההתכרבלות! יש לי קרם גוף נורא נעים של ללין, וכשההשרעה נוחתת אני מורחת.ודווקא קרם רגליים נחוץ לי, אבל גרביים במיטה, לא מסוגלת....תהני מהקרמים, שבוע נפלא!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ציפי לוין - עניין הגרביים במיטה היה חד פעמי רק לצורך נסיון הקרם הספציפי הזה. אני בד"כ מורידה את הגרביים כשאני הולכת לישון (אלא אם כן נורא נורא קר לי, וזה קורה מידי פעם בחורפים).
אני מעדיפה לתת 5 דקות להתמרחות על חשבון ההתכרבלות, ואז אני ישנה כמו נסיכה :)

שרונה
Photo.Fashion.Passion

קורל אמר/ה...

בהצלחה

אנונימי אמר/ה...

שרונה זה מהמם....תמשיכי לעדכן אותנו