יום ראשון, 13 בפברואר 2011

לפנק לפנק לפנק

"נפש בריאה בגוף בריא" היא סיסמא שמלווה אותי לאורך כל החודש האחרון. תשאלו למה?
חלקכם יודעים (וחלקכם גם לא) שעברתי שינוי מהותי בחיי בחודש הזה, שינוי שבא לידי ביטוי בעיקר בכך שהחלטתי לדאוג לעצמי ו"לקחת את עצמי בידיים".
מה זה אומר? שיניתי את התזונה שלי ב-180 מעלות, התחלתי לשתות מיצים סחוטים (בעיקר מיץ גזר, גזר-תפוח, תפוח וגזר-סלק) לפחות 3 פעמים בשבוע, נרשמתי ליוגה ומזה חודש שאני הולכת אחת לשבוע לאימון בן שעה וחצי. יש עוד כמה עניינים על הפרק אבל אני לא אלאה אתכם. כחלק מהמהפך, מצאתי את עצמי השבוע מתפנקת ומקבלת פינוקים שונים ושווים במיוחד. זה התחיל במסאז' שווה בספא "טיים אאוט" במלון הסוויטות כפר המכבייה. הגעתי לשם באמצע היום של אחד מימי אמצע השבוע, לבד לגמרי. הלבד הזה הוא חלק מ"תוכנית ההבראה" שלי.
המסאז' שקיבלתי מידי המעסה (המשובח!) דיוויד נקרא "הפוגת עסקים", ומיועד במקור לאנשי ונשות עסקים להמרצת יום העסקים. הטיפול התמקד בעיקר בגב-צוואר-כתפיים וארך 50 דקות, דקות של אושר גדול. בברושור שקיבלתי רשום שהטיפול מביא לסילוק המלחים, חומצות החלב והפסולת המצטברת ברקמות השונות וסילוק גם באמצעות כלי הדם למערכת ההפרשה. נשמע טוב, לא?
המחיר של התענוג הזה הוא 250 שקלים והוא כולל בתוכו מנת "מוזלי", עוגיות גרנולה וחליטות תה.

בספא כמו בספא - חייבים ללבוש חלוק!

מתחם הרגיעה והג'קוזי


כמה רגעי אושר קטנים של אחרי המסאג'

בהמשך השבוע הוזמנתי לאירוע חגיגות העשור של המותג "כיסים". למי שלא יודע, "כיסים" הינו מותג של תיקים וארנקים, בבעלותן של יעל רוזן בן שחר ואורלי כהן-אלורו. השתיים מעצבות יחד תיקים המשדרים נשיות עכשווית, חזקה וחושנית בשילוב אסתטיקה ומקוריות. רוב התיקים מיוצרים מעור איכותי תוצרת ספרד ואיטליה, והשאר מבדים טבעיים וחומרים סינתטיים חדשניים. כל אלה נתפרים כאן בארץ ונמכרים בחנויות המותג ברחוב החשמל בתל אביב וברחוב אוסישקין ברמת השרון ובחנויות נבחרות אחרות בארץ ובחו"ל. ואם כבר מדברים על חו"ל, אז את התיקים של כיסים ראינו לאחרונה על המרקע ב"גוסיפ גירל" ולפני שלוש שנים על שרה ג'סיקה פרקר בסרט "סקס והעיר הגדולה 1". כבוד גדול ביותר ללא ספק!
אז איפה הפינוק בחלק הזה? הנה:

זה התיק שקיבלתי במתנה מ"כיסים"



ואלה הם עוד כמה תיקים שהייתי שמחה לקבל במתנה...


אם לשרה ג'סיקה פרקר זה טוב, זה טוב גם בשבילי.

סוף השבוע הגיע, ומה יותר מפנק מלפתוח את שישי בארוחת בוקר נפלאה ב"דלאל" בנוה צדק עם אהובי?
דלאל פצחו בתחילת החודש בפסטיבל קינוחים, כאשר בתפריט קינוחים כמו: סורבה יוגורט זאהר, חבושים לוהטים, קאסולה פירות חורפי, קרם לימון אפוי, פודינג עוגת שוקולד ועוד.
כשאני הולכת למסעדות אני בד"כ באה יותר בשביל הקינוחים ופחות בשביל האוכל עצמו. גם הפעם חיכיתי לסוף עוד לפני שהתחיל, אלא שההתחלה – עם קוראסון במילוי סלמון, ביצים עלומות ורוטב הולנדייז, הייתה טעימה ביותר! כנראה היה זה הקוראסון הכי טוב שאכלתי בחיי (ולא, אני לא מגזימה). בעלי לקח ארוחת בוקר קלאסית שכללה חביתה מקושקשת, סלט ירקות, סלסלת לחמים ומאפים (הבריוש היה מרטיט לבבות), גבינות ופלטת מעדנים שהייתה מפנקת ומשביעה.
הדובדבן שבקצפת הגיע כצפוי בגזרת הקינוחים. אני לקחתי את החבושים הלוהטים, שאכן הגיעו לוהטים בליווי 2 אצבעות בישקוטי וריזוטו מתוק.


והבעל לקח סורבה יוגורט זאהר עם שערות חלבה מעל וכדורי קדאיף קראנצ'יים ביותר.

התמונות לקוחות מכאן

עוד תמונות מפסטיבל הקינוחים תוכלו למצוא בבלוג המקסים של טלי שיפר.

יצאנו משם שבעים ומחוייכים.
בכלל, השבוע האחרון היה מפנק ומחויך במיוחד.
לחיי שבועות נפלאים שכאלה!
שרונה.



11 תגובות:

danra אמר/ה...

כל הכבוד שרונה!
הלוואי שאלמד ממך משהו ואתאפס על עצמי גם.
אני כל פעם גם מתכננת ללכת לספא ומשום מה זה לא יוצא.
אין ספק שזה איפוס נדרש.
ארוחת בוקר בדלאל זה מפנק, הכי אני אוהבת שם את השקשוקה חצילים, משהו בסט.
מאחלת לך עוד הרבה שבועות כאלה :-)

ציפי לוין אמר/ה...

שרונה בוקר טוב.קודם כל-בהצלחה עם התהליך! נהדר שהחלטת להעשות שינוי לטובה, את תרגישי מהר מאד את השינוי ואת הכיף שהגוף משדר. הקינוחים נראים נפלא, לדלאל היה תמיד את הכישרון!

אנונימי אמר/ה...

בובה פוסט מצויין! עשית לי ממש אבל ממש חשק למסאז' הזה! יש מצב שאני מתייצבת שם עוד השבוע!
משהו קטן... כתבת ששמי "טלי פישר" אבל שני "שיפר" (טעות נפוצה אגב... לא ברור לי למה). ושוב, כל כך שמחתי שבאתם ונהיניתם!! XO

אנונימי אמר/ה...

גם אני רוצה !!!

Avital אמר/ה...

היי שרונה.
כל הכבוד לך על השינוי צריך הרבה משמעת עצמית בשביל ליישם ולעמוד בזה, הלוואי עליי. כל מה שכתבת נשמע נהדר, בדלאל עוד לא יצא לי לאכול אחרי התיאורים שלך נראה לי שאני אהיה חייבת :)

שבוע מצוין
אביטל

LookinFab אמר/ה...

הכל נשמע נ-ה-ד-ר!! להתפנק זה חשוב :)

היה כיף לפגוש אותך! מקווה שנתראה בקרוב!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

danra - בפעם הבאה שאני בדלאל אני אנסה את השקשוקה, עשית לי חשק!
ובהצלחה עם עניין הספא, עדכני אותי כשזה יצא לפועל :) שתדעי לך שזה ממש ממש כיף ללכת ככה סתם לבד, באמצע היום לספא. יש בזה משהו מאוד משחרר.

ציפי לוין - כבר עכשיו כשאני סביב החודש ימים בתהליך השינוי, אני מרגישה הרבה הרבה יותר מבעבר. הגוף שלי באמת אומר לי תודה, ועוד ימשיך להגיד הרבה!

טלי - תיקנתי ואני כל כך מתנצלת!!! עדכני אותי בעניין הספא וספרי לי אם הלכת ואיך היה. אין ספק שאם תלכי, את תהני בטירוף.

LILI LOFT - אני את הרומן שלי עם דלאל רק מתחילה, כל פסטיבל הקינוחים הזה (עד סוף החודש) שווה ומגרה בטירוף. עד שאני לא אטעם משאר הקינוחים אני לא ארגע!

LookinFab - תודה רבה יקירתי, להתפנק זה ה-דבר!!!

נשיקות לכולכן,
שרונה.

espadrille154 אמר/ה...

הבלוג שלך פשוט כיף! :)



http://espadrille154.blogspot.com/

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

espadeille154 - תודה רבה לכן על המחמאה!!! :)

Lena אמר/ה...

כל הכבוד!!! גם אני צריכה לעשות שינויים כאלה...

Style-Pursuit אמר/ה...

The bag selection is amazing! :)

x