יום שישי, 10 ביוני 2011

טופ 5 - המרעננים הרשמיים של הקיץ

בגדי הים של ספידו – קולקציית בגדי הים של ספידו לקיץ 2011 בהחלט משובחת. אם נניח לרגע בצד את דגמי בגדי הים הקלאסיים, לשחיינים שבינינו, ראוי לציין את דגמי הביקיני המושלמים. גזרת התחתון מצוינת, וכך גם החלק העליון אותו ניתן למצוא עם ריפוד ותמיכה לבעלות החזה השופע או עם ריפוד קל בלבד.
את שלי בחרתי דווקא בצבע שחור קלאסי, אבל הנה דגם יפייפה שלא רואים על כך אחת. טווח המחירים נע בין 170-300 שקלים.


קולקציית האיפור Fresh מבית לוריאל – קולקציית האיפור החדשה מושלמת מכל הבחינות. אני לא יודעת מאיפה להתחיל מרוב שאני אוהבת אותה. הלקים מגיעים ב-5 גוונים משגעים, שאת כולם הייתי שמחה לאמץ (17.99 ש"ח בחודש יוני), הגלוסים מועשרים באלוורה ובויטמיני E ו-C ועמידים ל-6 שעות (49.99 ש"ח בחודש יוני) והצלליות בעלות הפיגמנט החזק, עמידות ל-24 שעות ובעלות מרקם ייחודי המתקבע על העפעף ולא זז משם (74.99 ש"ח).


תחליב לחות טיפולי אפטר סאן מבית ד"ר מלומד – מושלם לכל המשתזפות והמשתזפים למיניהם, שרוצים גם ליהנות מהשיזוף וגם לשמור עליו. התחליב מרגיע את העור לאחר החשיפה לשמש, מונע את קילוף העור ובכך מסייע לעור להישאר שזוף יותר. המוצר מכיל אנטיאוקסידנטים טבעיים ושאר חומרים פעילים כדוגמת תמצית קמומיל, אלוורה, מרווה, שמן שקדים ואבוקדו ושלל דברים טבעיים. ראוי וחשוב לציין שהוא לא נוסה על בעלי חיים. בקבוק של 250 מ"ל עולה 44.90 וניתן להשיג אותו בכל בתי המרקחת.

קרוקס – מי לא ראה לאחרונה את שלטי החוצות עם הפרוסמת לקרוקס "פשוט להתאהב", שירים יד? כנראה שאין אחד כזה, כי בחודש האחרון מתנוססים שלטים רבים ברחבי העיר ומחוצה לה. אני מודה שעד לעונת הקיץ הנוכחית, קרוקס הייתה נעל שסלדתי ממנה וכף רגלי מעולם לא דרכה בחנות. אבל בעקבות הקמפיין קפצתי לחנות הקרובה לביתי וגיליתי דגמים מפתיעים גם לבנים ובעיקר לבנות. נעלי בובה וסירה צבעוניות עם סוליה נוחה בלטו במיוחד בתחום הנשי. בתחום הגברי אהבתי מאוד את נעלי הבד האופנתיות וגם את הסניקרס הצבעוניות. המחירים נעים בין 199-400 שקלים.


שמפו טבע Fresh מבית שוורץ (ל-"הסטוק") – הפתעת השנה מבחינתי! הבקבוק הגדול, בעל כמות של לא פחות מליטר, אינו מכיל פרבנים ו-SLS ואינו נוסה על בעלי חיים. תחושת הניקיון שהוא מותיר אחרי השימוש בו לא משאירה מקום לספק בכלל. גם המחיר, 9.99 ש"ח נוח ביותר לארנק. ניתן להשיג את השמפו הזה ברשת חנויות "הסטוק".


שבת שלום לכולם,
שרונה.

5 תגובות:

Einat אמר/ה...

איפה ניתן להשיג את השמפו?

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

שכחתי לציין בפוסט (זה יתוקן מיד!)! למיטב ידיעתי השמפו נמכר רק ברשת חנויות "הסטוק", משם גם אני רכשתי את שלי.

Einat אמר/ה...

אני אהיה ספציפית יותר
האם את יודעת איפה יש סניף רצוי באזור תל אביב
לא הצלחתי למצוא אתר שלהם

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

עינת - אין להם סניפים בתל אביב לצערי הרב. הכי נגיש ונוח לי זה הסניף בפתח תקוה, אבל אני יודעת שיש להם כמה סניפים בירושלים, ועוד כמה בצפון ובדרום.
סורי שאני לא יכולה לעזור לך יותר מזה.

שבוע טוב!

LookinFab אמר/ה...

קרוקס מאוד איכזבו אותי העונה... עד שכבר היה מישהו שיכל להביא לי את נעלי הבובה עם החורים המעוגלים מחו"ל ב30 דולר במקום 300 שקל, הלכתי, מדדתי וזה ממש לא נוח!!! האמת שאף דגם מהקולקציה החדשה והצבעונית לא היה לי נוח. מעניין אם זו רק אני...