יום חמישי, 28 ביולי 2011

בלרינה שחור לבן

את טרנד חצאית הפליסה אימצתי עוד לפני שהייתה כל כך אופנתית. ככה אני, לפעמים אני קונה דברים טרנדיים ולפעמים אני קונה דברים כי הם יפים בעייני ולא כי הם באופנה. את חצאית הפליסה קניתי לפני שנים רבות (אולי 7? אבל מי סופר..) והיא אחת החצאיות הכי מקסימות שיש לי בארון. הבטנה הקצרה אל מול בד התחרה בגזרת הפליסה יוצרות קונטרסט משגע ורומנטי, ויחד עם בגד הגוף הלבן שציוותתי לה, צמיד הפנינים וקלאץ' הסאטן הפכתי אותה לרומנטית עוד יותר. כשכל אלה השתלבו בתמונות שחור-לבן בכלל הרגשתי כמו רקדנית בלט...










בגד גוף - Anti-Flirt, חצאית: Cala, קלאץ': אקססורייז, נעליים: Nine West, צמיד פנינים: רויאלטי.

ליל מנוחה וכמעט סוף שבוע נעים לכולם!
שרונה.

7 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

שרונה בוקר טוב.מתוקה ביותר החצאית, ממש רקדנית! אני מצטערת שלא קניתי לניצן חצאית טוטו בגאפ במנהטן.אבי טען שהיא מגוחכת ואני נכנעתי למחשבה האוילית! היום אקנה אם אראה.

danra אמר/ה...

חצאית מדליקה!
בהחלט לוק של רקדנית בלט :)
אהבתי את הצמיד.

LookinFab אמר/ה...

חצאית חמודה! נחמד שיש פריטים כאלה שתמיד באופנה :)

Avital אמר/ה...

את נראית כמו רקדנית בלט! מקסים!

אביטל

Danielle אמר/ה...

החצאית היא אחת היפות שראיתי. בהחלט בלרינה!!

סופ"ש נעים :)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ציפי - תבדקי באמת אם יש בגאפ בארץ, ולדעתי יש בעוד כל מיני חנויות (לא זוכרת איפה ראיתי, יש מצב טוב שבקאלה יש גם כל מיני דברים בסגנון).

דנרה - תודה רבה! הצמיד הוא מתנה שקניתי לעצמי לחתונה, ענדתי אותו יחד עם השמלה שלי והוא כל כך יפה (ויקר) שאני ממעטת ללכת איתו.

LookinFab - תודה רבה מותק! :)

אביטל - תודה רבה!!

Dan -E - תודה רבה חמודה, וברוכה הבאה לבלוג שלי

מותגי אופנה אמר/ה...

חודשי הקיץ והסתיו הם חודשים בהחלט שונים משאר העולם,וכך זה גם מתבטא בעולם האופנה שאומר שבחודשים הללו יהיה טרנד שונה במדינה שלנו כאשר מכניסים את הקיץ ואת הסתיו לחבילה אחת בלבד.