יום שני, 14 בנובמבר 2011

גרביים שמחות




10 דברים שלא ידעתם על הגרביים שלי:

1. כיף לי כי יש לי גרביים שמחות.
2. כן, ככה קוראים להן והן המתנה הכי כייפית ושמחה שקיבלתי החורף הזה.
3. הגרביים השמחות עשו עליה משוודיה ממש לאחרונה.
4. הן נמכרות בלמעלה מ 40 מדינות ברחבי העולם.
5. יש מהן הרבה דוגמאות וצבעים, הן מגניבות ושייכות לז'אנר האהוב עליי ה"ניו רייב".
6. הגרביים השמחות נמכרות ב"קרוקס".
7. הכי חשוב זה שהן ממש מחממות ונעימות על הרגליים.
8. אני רוצה עוד גרביים שמחות!
9. גרביים שמחות זה נשמע מעפן, באנגלית זה הרבה יותר טוב: Happy Socks
10. אין לי באמת מה לכתוב כאן, אז אאחל חורף חם ונעים!

3 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

רצה לקנות - אני די פריקית של גרביים: קונה וקונה ומידי כמה שנים מוסרת/זורקת (הן אף פעם לא מתקלקלות אצלי). ממש שמחות, איזה יופי.יום מקסים!

Haboleshet אמר/ה...

מדליק! אהבתי מאוד :) באמת נורא "שמחות" הגרביים שלך !

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ציפי - גרביים זה אחד הדברים הכי כייפים שאפשר לקנות. אני תמיד נהנית לקנות זוג חדש וצבעוני (וגם לי יש הרבה!).

הבולשת - תודה רבה יקירה, הכי כיף להתפרע בבגדים התחתונים ובגרביים :)