יום רביעי, 7 בדצמבר 2011

מה בתיק

רוב ימי חיי, התיק האישי שלי היה משהו מפלצתי ובתוכו כל דבר שרק אפשר. לקראת החורף הנוכחי החלטתי לנפות מהתיק מוצרים מיותרים ולהשאיר רק את אלה שאני ממש לא יכולה בלעדיהם.


אז כמובן שיש את הדברים הבנאליים כמו צעיף שחור קלאסי לכל מקרה, האייפון המהמם שלי (שבלעדיו חיי אינם חיים), ארנק העור של טומי הילפיגר שקניתי בטיול האחרון בחו"ל והוא כל כך יפה שבא לי לחבק אותו לעולם, משקפי השמש החדשות שלי שאני מאוד מאוד אוהבת ויומן ירוק, קטן וחתיך.


חוץ מהדברים הבנאליים, אחד המוצרים שהציל את השפתיים שלי בחורף האחרון הוא שפתון חמאת שיאה של סבוקלם, וזה אחרי שכל מי שראה אותי לאחרונה קלט שמשהו לא טוב עובר על השפתיים שלי. השפתון הזה פשוט החייה לי את השפתיים, הוא טיפה שומני אבל נספג מהר יחסית והוא בעיקר הדבר שהשפתיים שלי הכי זקוקים לו החורף.


ואם כבר בשפתיים עסקינן, אני משתדלת לטפטף כמה טיפות צבע בכמה שיותר הזדמנויות (זה לאחר שהגעתי למסקנה הקשה שאני מטפחת את כל הפנים בכל הזדמנות, למעט השפתיים) וגלגל הגלוסים המקסים של OFRA בהחלט עונה על הצפיות. הוא קטן ולא תופס הרבה מקום בתיק, אבל יש לו 6 גוונים והוא בעיקר טעימי ועושה שפתי דובדבן.


אחת ה"בעיות" היותר גדולות שלי היא העובדה שאני נמצאת מחוץ לבית משעות הבוקר המוקדמות עד שעות הערב המאוחרות. עם כל הכבוד לבושם החביב שלי (212 VIP, למדתי לאהוב אותו), הוא לא ממש מחזיק עליי עד שעות הערב. בעלי קיבל לפני מספר שנים את בקבוקון ה TRAVALO דרך חברה לעבודה (שנתנה לו לנסות את המוצר, עוד לפני שהושק בכלל) וגם אני פינטזתי על אחד כזה. אפשר להגיד שסוף סוף גם לי יש TRAVALO, עם הבושם שלי, תמיד איתי ותמיד עליי. ממליצה בחום, זה ממש כיף וממש מפנק להתרענן באמצע היום! אגב, ניתן להשיג  אותו רק ב Call Perfume או בטלפון מספר: 1800771771.


ואחרון חביב, קרם ידיים חמאת שיאה של לאוקסיטן (כי חמאת שיאה זה מה שהעור של כולנו צריך בחורף הזה), קטן ומתוק, מלחח בטירוף, הריח משגע ונראה לי שאין יותר צורך להוסיף מילים על קרמי הידיים של לאוקסיטן. 


התיק המושלג שנראה גם בפוסט הזה נרכש ב OLD NAVY בניו יורק. 


אז מה אתן נושאות איתכן בתיק באופן קבוע? ומה המוצרים המיוחדים שהכנסתם לתיק לאחרונה עם פרוץ הקור?


שתפו אותי,
שרונה.

8 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

טישו :)

ניבה אמר/ה...

לי תמיד יש מראה קטנה, מגבון או שניים באריזת אלומיניום (כאלה שמחלקים במסעדות), ארנקון לכסף קטן וכל השאר כמו אצלך פחות או יותר. התלהבתי מגלגל הגלוסים :)

רוקמת חלומות אמר/ה...

בדיוק קניתי לראשונה קרם ידיים של ל'אוקסיטן לפני שבוע, לא זול אבל מעולה!
גם אני כמוך מסתובבת עם תיק שבו המון דברים, ומידי פעם מחליטה לעשות סדר, אבל שבוע לאחר מכן הוא שוב מלא.
:-)
אהבתי את הפוסט !

standing ovation אמר/ה...

תמיד אני אוהבת פוסטים של מה בתיק!

blossom button אמר/ה...

גם אני כמו סטנדינג אוביישן אוהבת פוסטים של מה בתיק...הארנק של טומי פשוט הורס! אהבתי אהבתי אהבתי.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

איזה כיף שכולן אוהבות את הפוסט! ובכלל כיף שאתן אוהבות את הארנק שלי, גם אני אותו ומקווה שהוא יהיה מלא תמיד בהרבה מזומנים :)

ציפי לוין אמר/ה...

אז: תיק איפור קטן של מאק עם אודם עמיד שלהם וגלוס לאודם.מראה קטנה, קונסילר של מאק ושל לנקום, פתירה-הכי חשוב בעולם!, פלסטרים, מגבונים, מפתחות-בית, עבודה,אוטו,תיק לתעודות, ארנק מקסים שקניתי במיסיס של פוסיל,משקפי שמש ונרתיק,מסתיקים,סיכות לראש.....אוף, לא פלא שהוא ככ כבד!!!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

טו-אוב ציפי! את ממש דואגת להכל, הא?