יום שני, 19 בדצמבר 2011

לא ידעתי מה לבחור

חיבתי לתכשיטים הולכת וגדלה מיום ליום. החשיבות של האקססוריז והתכשיטים בפרט הולכת ומתעצמת אצלי מרגע לרגע. עד לפני שנה הבטחתי לעצמי שכל תכשיט שאענוד יהיה עשוי זהב, כסף או יהלומים. אז נכון שמאז שהתחתנתי הגדלתי את כמות התכשיטים היקרים על המדף ועם זאת הרגשתי שמשהו חסר. התכשיטים המרשימים באמת נמצאים או בה.שטרן (והמחיר בהתאם) או דווקא אצל מעצבות צעירות ותוססות עם הרבה מעוף ודמיון.
התכשיטנית אורית דייך למותג Ordway.design הפנתה את תשומת ליבי במייל לתכשיטים שהיא יוצרת במו ידיה.
תמונה אחר תמונה נפלתי שדודה לרגליה. חיש מהר קבענו פגישה והיא חשפה בפני בבית קפה שכונתי וקטן, שקית מלאה בתכשיטים מיוחדים ביותר, כאלה שממש לא רואים בכל יום. 
אני חייבת להודות שזה מרגש אותי לגלות כשרונות שכאלה כל פעם מחדש. הלוואי ואני הייתי יכולה להידבק בעצמי בכשרון כה גדול ליצור תכשיטים יפיפיים שכאלה.
בכל מקרה, אורית נתנה לי לבחור את אחת מהשרשראות שלה במתנה והיה לי מאוד קשה, הכל היה כל כך יפה! בסוף הלכתי על משהו עדין יותר משולב באבני קריסטל, שיתאים לי פיקס לכמה אווטפיטים שווים שמחכים לי בארון.
מה דעתכן?





חולצה: S.wear


טווח המחירים נע על הסקאלה שבין 290 ל 500 שקלים, אלטרנטיבה נהדרת למי שרוצה לענוד תכשיטים שעדיין אין לכל אחת (ע"ע ליאת גינזבורג, למשל).
ניתן להשיג את כל השרשראות אצל אורית, זה הפייסבוק שלה: Ordway.design וכאן גם תוכלו לראות את כל הדגמים ואפילו להזמין דגם קיים בצבעים חדשים. אוטוטו יש גם מכירת סילבסטר עם הרבה הפתעות ועוד כמה מעצבים! את כל הפרטים תוכלו למצוא בעמוד של המכירה בפייסבוק.


המשך שבוע נהדר וחג אורים שמח!


5 תגובות:

יעל אוריאלי אמר/ה...

בחירה טובה:-) שרשרת מקסימה וכובשת.:-) כמוך!

blossom button אמר/ה...

השרשרת מקסימה,אהבתי מאוד את השילוב בין הקריסטלים לשרשרת המחוספסת

אנונימי אמר/ה...

לדעתי גס מדי ואפילו קצת מכוער. בדר"כ דווקא יש לך טעם טוב. סורי

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה.בחירה מאד טובה לטעמי. השרשרת מקסימה ומתאימה להרבה מצבים.אני הולכת להציץ למרכולת של הבחורה.יום טוב.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

תודה על המחמאות בנות!

ולמר או גברת אנונימי - על טעם וריח...