יום חמישי, 12 בינואר 2012

הקרמיה - החמישיה הפותחת לחודש ינואר


המדור החודשי שלי למוצרים חדשים וחדשניים בסקירה מפורטת והפעם - מוצרים מהשורה הראשונה! קבלו אותם...

מה? סדרת פנטן החדשה לשיער צבוע כוללת חמישה מוצרים המתאימים ל-3 שלבי טיפול וטיפוח של שיער צבוע: שלב הניקיון, שלב הרכות ושלב הטיפול האינטנסיבי, המתאים במיוחד לשיער צבוע. בין המוצרים בסדרה – שמפו, מרכך, מסכה, קרם לחות ו"סרום הפלא".
למה? כי "סרום הפלא" בהחלט עשה פלא לנסיינית שלנו (אישה בת 58) והעניק לה שיער חלק כמו משי; כי לשמפו יש ריח אלוהי; כי המרכך באמת ריכך את שיערה; כי המסכה והקרם היו גם הם טובים לא פחות.
כמה? שמפו ומרכך – 32 שקלים כל אחד ל-750 מ"ל; מסכה – 32 שקלים; "סרום הפלא" - 42 שקלים; מסכה – 32 שקלים.
איפה? בפארמים ובחנויות השונות ברחבי הארץ.
מה עוד? מבין כל חמשת המוצרים, בלט מעל כולם "סרום הפלא" הנפלא שגרם לנסיינית שלנו אושר ועונג רב.

 
מה? קרם יום מסדרת Wrinkle Correxion של חברת ROC מתוך סדרה הכוללת 4 מוצרים: קרם יום, קרם לילה, סרום וקרם עיניים. הסדרה נלחמת ב-3 הסיבות המרכזיות להיווצרות קמטים – האטת המטבוליזם בגוף, הפחתת ייצור הקולוגן וירידה באיכות האלסטין. בין המרכיבים של הנוסחה – רטינול, חומצה הילארונית וביו פפטידים.
למה? כי הנסיינית שלנו (אישה בת 55) דיווחה על מרקם עוד חלק ונעים יותר; כי הריח היה עדין ביותר; כי הקרם נמרח בקלילות ונספג במהירות.
כמה? 400 שקלים ל 40 מ"ל.
איפה? ברשתות הפארם ובנקודות נבחרות של המשביר לצרכן.
מה עוד? המוצר אמנם נועד לעור בוגר יותר אולם בשל קמטים ראשוניים שצצו אצלי לאחרונה הייתי חייבת לנסות גם. לא חשתי בשינוי גדול, אבל הקרם הרגיש מאוד מאוד נעים. הנסיינית לעומת זאת מדווחת על שיפור קל ביותר.



מה? מסקרה Volume Effet Faux Cils Shocking מבית איב סאן לורן. למרות השם הארוך והמסורבל מדובר באחת מהמסקרות הכי טובות שהשתמשתי בהן Ever. המסקרה היוקרתית מבטיחה להעניק אפקט דרמטי של ריסים מלאכותיים ונפח מיידי.
למה? כי אחרי ההיפנוז של לנקום הבנתי שיש עוד מסקרות טובות בעולם הזה; כי האריזה שלה מדהימה וכי היא באמת עושה ריסים יפיפיים, מופרדים ומודגשים מאוד.
כמה? 190 שקלים.
איפה? ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, אפריל וניו פארם.
מה עוד? התאהבתי, אבל באמת. נראה שזה עומד להיות רומן ארוך בינינו...
מה? הבושם KokoRico מבית ז'אן פול גוטיה יצא לאוויר העולם אחרי ציפייה ארוכה של לא פחות מ-16 שנים, השיק מעצב העל ז'אן פול גוטייה בושם חדש לגבר. הניחוח מורכב מעץ הארז, פאצ'ולי, ווטיבר, פולי קקאו ותאנה. הבושם נרקח בהשראת הגבר העוצמתי, המתוחכם והעכשווי שהולך עם האמת הפנימית שלו. הבושם מגיע בבקבוק מיוחד בצורת פסל של צדודית ראש גברי בפרופיל והבקבוק עצמו נמצא בתוך פחית "שימורים" אדומה.
למה? כי בקבוק כזה מיוחד לא ראיתי כבר המון זמן; כי הריח סופר-סופר גברי ואני מאוד אוהבת את זה.
כמה? 500 שקלים ל-100 מ"ל א.ד.ט. ו 360 שקלים ל 50 מ"ל א.ד.ט.
איפה? ברשתות הפארם ברחבי הארץ.
מה עוד? לרוץ ולקנות את הבושם עוד לפני שמריחים בכלל, רק הקופסא והבקבוק שווים את הכסף. אחרי שקונים, מומלץ להתיז וכמה שיותר.


מה? CNR בשמי מזלות, 12 בשמים לנשים ו-12 בשמים לגברים, מבוססים על ניחוחות המותאמים למאפייני המזלות השונים. בכל אחד מהבשמים מרכיבים המשקפים את אישיותו של בן המזל. אני למשל, בת מזל סרטן ובבושם שלי מרכיבים כמו: פרח האיריס, פרח השיטה ותפוח ירוק. נשמע טעים, הא?
למה? כי כיף לדעת שיש לך בושם מיוחד שהותאם במיוחד בשבילך; כי עוד יותר כיף לדעת שבשם מאוד מפורסם ומכובד מצרפת (אוליביה פונה) חיפש, מצא ורקח את כל הריחות של כל הבשמים המיוחדים האלה; כי מדובר בסדרה של 24 בשמים (12 לאישה ו-12 לגבר) וגם אם הריח של המזל שלך פחות לטעמך, תמיד אפשר לבחור את ה"אופק" (שזה למעשה מזל אחר...).
כמה? מחיר השקה מיוחד של 299 שקלים ל-50 מ"ל א.ד.פ. לאישה ו-100 מ"ל א.ד.ט. לגבר (במקום 449).
איפה? את הבשמים ניתן להשיג רק ברשת כל פרפיום, או בחנויות הרשת או דרך האתר: www.callperfume.co.il
מה עוד? בשמי המזלות יכולים להיות מתנה נפלאה לכל אדם אהוב. אני מודה שאם מישהו היה קונה לי בושם שכזה, הייתי חושבת שזאת מתנה מאוד מקורית ומגניבה. ועוד דבר, אוליביה פונה, הבשם הצרפתי שרקח את כל הקולקציה הנהדרת הוא אדם מרתק אותו פגשתי בהשקה החגיגית של בשמי המותג. למדתי בזכותו המון דברים שלא ידעתי קודם הקשורים לתחום הבישום. 


איזה מוצר עשה לכם את החודש?
סופ"ש מכורבל וחמים,
שרונה.

7 תגובות:

EFRAT ITAH אמר/ה...

לכל אחד מהמוצרים שהצגת מגיע כבוד משלו, אם כי את קוקוריקו טרם הרחתי.

sefi אמר/ה...

כשסיפרת לי על בשמי המזלות קצת הייתי סקפטית, אבל זה ניראה מאוד חמוד.
איך הבושם עם המזל שלך? חבל שאי אפשר להריח דרך הבלוג. סופ״ש נעים!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אפרת - אם אפך אוהב גם ניחוחות גבריים, לא כדאי לפספס את יצירת המופת החדשה של גוטייה. אני באופן כללי אוהבת את כל הבשמים שלו (גם לנשים וגם לגברים).

ספי - גם אני חשבתי כמוך, בכלל... כל מה שקשור לאסטרולוגיה לא ממש מדבר אליי. בכל מקרה, הבושם שלי מזכיר מאוד את הסגנון של הבשמים של לאוקסיטן. היו גם בשמים של מזלות אחרים שהריחו כמו דברים אחרים (אחד מבשמי הגברים למשל, ממש הריח כמו "דוידוף" לגבר).
בקיצור, סדרה מצויינת בעייני! הקונספט מגניב.

Mirelle אמר/ה...

עשית לי חשק לנסות את המסקרה של YSL. האריזה נראת מגניבה מאוד :)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

מיראל - ממליצה בחום! היא באמת ממש מצויינת, אני מאוד נהנת ממנה כמו שכבר הרבה זמן לא נהנתי ממסקרה. בטח יש עליה גם כל מיני מבצעים לקראת יום האהבה...

אנונימי אמר/ה...

ניסיתי את כל מוצרי הסדרה החדשה ולהפתעתי,כל המוצרים במיוחד סרום הפלא הפכו את השיער לחלק מאוד,מרוב התלהבות גם ביתי, בת ה7 רצתה לנסות את המוצרים וגם השיערה שלה הפך לחלק ומבריק.
למרות שניסיתי במשך השנים הרבה מוצרים כולל כאלו שאפשר לרכוש רק במספרות יוקרה,הפעם הופתעתי לטובה והגעתי למסקנה שגם מוצרים שנמכרים ברשתות השיווק במחירים הוגנים יכולים להניב תוצאות שעולות הרבה מעבר למצופה.
אני ממליצה בחום!!!!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אנונימי - תודה על התגובה. כיף לדעת שגם את אהבת!