יום ראשון, 26 בפברואר 2012

אין שמש גשם יש רק צל

בשבוע שעבר קפצתי לחנות "קרוקס" בדיזינגוף סנטר, כדי לקנות מתנת יום הולדת לאחיינית המתוקה שלי בת השנתיים. אחרי שהאחיין שלי קיבל ממני במתנה זוג נעלי קרוקס ליום ההולדת שלו, החלטתי שגם האחיינית תקבל. התלבטתי ארוכות בין כפכפי קיטי ורודים ומקושטים לנעלי בובה סגלגלים ומנצנצים, ולבסוף נבחרו זוג הקיטי המקסים הזה, שהוענקו לילדה במתנה. אמא שלה סיפרה לי שהיא לא הייתה מוכנה להוריד אותם כשהלכה לישון וביקשה להישאר איתם כל הלילה. אחרי שכנועים רבים, היא הסכימה להוריד אותם מהרגליים, אולם למחרת בבוקר נעלה אותם ישר.



אחרי שסיימתי לבחור למתוקית שלי את הנעליים היפות, הצצתי בנעלי הנשים. קרוקס עשו קפיצת מדרגה של ממש, הקולקציה התרחבה מאוד ואפשר למצוא המון דוגמאות לנעלי נוחות יפות ומעוצבות. קולקציית הקיץ החדשה בכלל הלכה רחוק לנעלי פלטפורמה לא רעים בכלל, מוקסינים בצבעי גלידה ופלאטס מגניבים למדי.
הופתעתי מאוד מהקולקציה החדשה וכל שנותר להגיד הוא שאפו לקרוקס שהולכים ומשתבחים (ומשתפרים) עם השנים. מחברה שהתחילה בכפכפי החורים המכוערים למדי, הם הפכו למותג נעליים מכובד עם יציאות אופנתיות.


ובהלימה לנושא הפוסט, קבלו את ה-שיר!


שבוע טוב ומבורך!
שרונה.

4 תגובות:

בלוג אופנה, איפור, טיפוח, לייף סטייל off-na אמר/ה...

מזל טוב לאחייניתך! בחירה מתוקה.
אני לא מחובבי הקרוקס אבל יש להם בהחלט יציאות יפות בצורת סנדלים -כבר בשנה שעברה היו סנדלים יפים עם עקבים, וגם נעלי סירה. נדלקתי על הנעליים בצבע מנטה...

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה.אני מאד אוהבת את הקרוקס האלה, גם לאחינית שלי יש כאלה. לי יש גם זוג משוגע ולקיץ קניתי שנה שעברה כפכף-סנדל על עקב, מאד יפה ונוח, כמו שרק קרוקס יודעים. שבוע טוב.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

היי ניבה - נעלי הסירה גם מאוד מאוד נוחות, יש לכמה מהמורות אצלי בבית הספר.

ציפי - איזה מגניב שגם לאחיינית שלך יש כאלה! את קנית לה? :) בכל מקרה, היו שם עוד כמה זוגות יפים, היה לי קשה לבחור.

דורה אמר/ה...

כפכפי ההלו קיטי מקסימים!! הלוואי ולא הייתי מתפדחת לנעול אותן בעצמי מאחר שהלו קיטי היא מחלה שלי. הבעיה היחידה עם קרוקס היא שצריך להקשיב טוב לתחזית מזג אויר בחורף, כי אי אפשר לנעול אותן בגשם.