יום שבת, 10 במרץ 2012

הכי נשי שיש

מי שמכיר אותי יודע שאני קונטרול פריק, אני לא נוהגת לשתות אלכוהול רק כדי "להישאר עם הרגליים על הקרקע". תמיד רוצה להיות הכי ליידי שיש, הכי מפוקסת ומפוכחת. השנה, יום האישה סימל בשבילי בדיוק את ההיפך.
תרבות השתייה שייכת לרוב לעולם הגברי. לכבוד יום האישה הבינלאומי רקחו בחברת הייבוא והפצת המשקאות "הסקוטית" ערב נשי רווי באלכוהול תחת הכותרת "סטיילינג ומשקאות – הכי נשי שיש".
במסגרת האירוע זכיתי לכמות רצינית של טעימות אלכוהול. התחלנו עם קוקטייל קאווה בחיזוק קסו קסו לצד נשנושי ירקות לריפוד הבטן. לאחר מכן עלינו כל הנשים היפות לחדר הטעימות, שם הוצפנו במיני קוקטיילים נשיים וטעימים. מזל שלא הייתי צריכה לנהוג אחרי, כי זה היה פשוט בלתי אפשרי.
טעמנו קוקטיילים כמו קוסמופוליטן (הנדוש, אבל טעים), וודקה קרנברי בחיזוק שוופס בטעם פטל, ורמוט עם אנטיקה פורמולה בליווי קליפות תפוז ועוד שלל קוקטיילים טעימים למדי גם למי שאינו חובב אלכוהול, כמוני.


משקה הקוסמופוליטן המפורסם, המוכר בעיקר בזכות הסדרה הנשית "סקס והעיר הגדולה"

חוסל על ידי בשלוק אחד - מרטיני ביאנקו מחוזק באנטיקה פורמולה

הליקרים של Evan Williams, יקרים וטעימים

מזל שהייתה איתי חברתי הטובה שירי, שעזרה לי לחסל את הכוסות ולצחוק כמו שלא צחקתי הרבה זמן.


בהמשך הערב עלתה הסטייליסטית שיר הורוביץ שסיפרה לנו, בליווי מצגות יפות, על הקשר בין אלכוהול לסטיילינג. היא לא חידשה לי הרבה אבל זה תמיד נעים וכיף לראות בגדים יפים בליווי של אלכוהול משובח.


אחרי הערב הזה הבנתי שלא תמיד אנחנו צריכות להיות במקום הזה המתגונן, גם לנו מותר להשתחרר, גם לנו מותר לשתות ובעיקר ליהנות. אם אלכוהול ותרבות השתייה נחשבים כמשהו גברי, הגיע הזמן לשנות ולהפוך את המגמה. אישה שלבושה היטב ומחוזקת בקוקטייל מאלכוהול איכותי נחשבת בעיני לאישה סקסית, שווה וחזקה, אחת כזאת שלא שמה על העולם. הגיע הזמן שנשתחרר...

שתו ותהנו! 
שבוע טוב,
שרונה.

4 תגובות:

נגה אמר/ה...

אני מסכימה איתך לחלוטין, אלכוהול בעיני הוא דבר סקסי (כל עוד הוא לא מלווה בהתנהגות פאתטית וילדותית או בחיבוק האסלה), ואותם החוקים שעובדים על אופנה עובדים גם על אלכוהול- כל בגד יכול לעבוד, הכל תלוי בזמן, במקום ובהקשר. והכי חשוב- כל עוד שהוא במידה. אלכוהול בעיני הוא משהו מענג ומשלים מצויין של חוויות שונות, בין אם זו ארוחה רומנטית או מסיבה. בתור ברמנית (וגם בלוגרית אופנה) אני יכולה להגיד לך שמבחינת אלכוהול אני מוכנה לטעום כמעט הכל (וכך גם מבחינת בגדים), וזה הופך את העולם שלי לצבעוני ומעניין הרבה יותר.
אני שמחה שהערב הזה פתח לך כיוונים חדשים, הוא נשמע כייפי לגמרי!
נשיקות.

Oksana אמר/ה...

זה נראה טעים יאמיייי

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה.נראה ממש טוב! אני מאד אוהבת, באתי מבית עם אבא שמתמחה בזה. אני שותה ליקרים בלי שום בעיה ורק מיין, לצערי מסתחררת מהר מידי.. תמשיכי להינות, ככה צריך!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

נגה - כתבת כל כך מדויק ונכון שממש בא לי לצטט אותך בתוך הפוסט. לא ידעתי שאת ברמנית! איזה מגניב לך! אני חייבת להתוודות שנורא רציתי להיות ברמנית, אבל בגלל שקצת קשה לי עם אלכוהול (עם חלקו האמת, לא עם הכל) אז נראה לי שהשילוב לא ילך טוב ביחד.

אוקסנה - זה אכן טעים מאוווווד!

ציפי - גם אני משום מה מסתחררת יותר מהר מיין אדום מאשר כל הקוקטיילים ששתיתי כאן. יש לי במקרר כמה משקאות "קלים" יחסית כמו CHOYA, אייריש קרים ופינה קולדה, אני בעיקר משתמשת בהם לאפיה ולקינוחים.