יום חמישי, 15 במרץ 2012

תחילת העונה הממושקפת

זה קורה וזה מגיע - השמש מתחילה לצאת לה ויחד איתה הוצאנו את משקפי השמש מהתיק. למען האמת, השמש היא לא באמת סיבה, הרבה פעמים אני מוצאת עצמי שולפת גם בחורף את אחד מיני רבים ממשקפי השמש שיש לי בתיק. מי שרגיל להרכיב משקפי שמש באופן קבוע, ירגיש שהוא חייב אותם גם סתם עם אור רגיל. בשבילי משקפי שמש הם הרבה מעבר לאביזר אופנתי. מי שמכיר אותי מקרוב יודע כמה חשובה לי הבריאות, בייחוד בקיץ. אני מקפידה על מריחת קרם הגנה לכל האיברים החשופים לשמש, נמנעת מחשיפה ממושכת, שותה הרבה מים, משתמשת בבדים בהירים וקלים וגם מרכיבה משקפי שמש לצורך הגנה על העיניים העדינות.
אבל אני אפסיק להיות זקיינל'ה לכמה דקות ואשתף אתכם במספר תמונות של משקפי שמש מקולקציות חדשות לשנת 2012. כולם ללא יוצא מן הכלל משקפיים ממותגים ויקרים, של חברות ידועות ואיכותיות. רוב הזוגות עשויות עבודות יד ובשיטת ה"הזרקה" הידועה, זו שיוצרת לנו מעין פסי שכבות במסגרת של המשקפיים.      
שימו לב למכנה המשותף (והחתולי) של רוב הזוגות שאהבתי. חבל שדווקא הדגמים האלה הכי פחות מתאימים למבנה הפנים שלי.

מימין לשמאל: מיסוני - 1223 ש"ח, מוסקינו - 1223 ש"ח

אנדי וולף, ימין -  2499 ש"ח, שמאל - 1749 ש"ח


 ג'יל סנדר, 1148 ש"ח

נינה ריצ'י, ימין - 1749 ש"ח, שמאל - 1460

פנדי, 1243 ש"ח

פנדי, 1899 ש"ח

דיאן פון פירסטנברג: ימין - 973 ש"ח, שמאל - 1298 ש"ח

וראו את הצמיד בפרסומת של דיאן פון פירסטנברג. גם אני ענדתי בדיוק כזה בהשקה של H.stern במדבר, זוכרות? יש לי טעם טוב כנראה...



את כל המשקפיים תוכלו למצוא ברשת החנויות Icon, ב-5 סניפים שונים ברחבי הארץ ובאתר האינטרנט שלהם

שמרו על עצמכם ועל העיניים שלכם, זה הרבה יותר חשוב ממה שנדמה לכם.
שבת שלום,
שרונה.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

איזה צביטה בלב זה לקרוא את הפוסט הזה ובמקביל לראות את הגשם הזועף מהחלון... זה לא שאני לא אוהבת חורף, אבל הוא קצת נמאס לא?

בכל אופן עשה גם צביטה בלב לראות את המחירים של המשקפיים... אבל מה שבטוח בהחלט יש לך טעם טוב!

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה.עכשיו קר נורא.....גשם ורוח ושום משקפי שמש לא יביאו את האור! שבוע הבא אמרו שכבר תהייה שמש אז תהייה סיבה טובה למשקפיים. אני כמוך מאד מחשיבה בריאות והגנות ומגיל צעיר מאד היו לי משקפי שמש ותמיד טובות ואמיתיות. אף לא בחמישים שח מהשוק. אני מפחדת שבזולות אין עדשות מסננות וזה מה שחשוב. אני לא מסוגלת להחליף את הסוג שלי, פרדה מלפני שנתיים, אז אני מחוץ לשוק הזה...לפחות בזה! סופ"ש חם ונעים.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אנונימי - כשכתבתי את הפוסט הייתה שמש. למעשה, היום בבוקר יצאתי עם בגדים דקים, משקפי שמש וכובע. לא אוהבת את כל החורף הזה שצץ בחזרה פתאום! אני בעד להשקיע במשקף טוב, אחד כזה שמחזיק לכמה שנים. משקפיים כאלה מחזירים את ההשקעה בביג טיים!

ציפי - קראי מה כתבתי תגובה אחת מעל... ממש לא מרוצה מהשינויים האלה במזג האויר. מקווה מאוד שבשבוע הבא תחזור השמש. אפילו קניתי לכבוד ספריי הגנה מהשמש היום. בכל מקרה, משקפיים איכותיים שקונים מחליפים רק כל כמה שנים. אם את רק עם שנתיים עם הפנדי שלך, יש לך עוד שנה לפחות :)