יום ראשון, 18 במרץ 2012

אנשים טובים באמצע הדרך

מאוד קל לשבת בבית, לכתוב ולספר לכם על החיים שלי, על אירועים, מסעדות, שופינג ואיפור. נרקסיזם במיטבו כאשר לא עושים מעבר לזה. אחת לשנה יש הזדמנות לכולנו להיות טיפה יותר טובים, לתרום לעולם ולזכות במצווה.
יום מעשים טובים יחול ביום שלישי הקרוב ומצאתי כמה אירועים שיכולים לעניין אתכם.


בכיכר רבין בתל אביב יפעלו דוכני "נשים יוצרות" וימכרו אקססוריז, רקמה מסורתית, שטיחים ומזכרות. הזדמנות טובה לפרגן לנשים ולהפגין פמינזם וגם לתרום לעבודתם של יזמיות שמנסות להתפרנס מהכשרון שלהן.
כמו כן תוכלו להביא לכיכר מכשירי חשמל ישנים, חיות, שקיות ניילון ובגדים שאין לכם צורך בהם. תודו שיש לכם הרבה כאלה בארון, אז זאת ההזדמנות הטובה שלכם למחזר!

ברשת "הולנדיה" יצאו במבצע גיוס המוני למען הקהילה ובמהלכו כל מי שירכוש את המגש המפנק (שווה למי שאוהב לשתות ולאכול במיטה) באחת מחנויות הרשת, רשת "הולנדיה" תתרום 10 שקלים למען עמותת "אנוש" בשדרות. מחיר המגש עומד על 79 ש"ח (במקום 158) וזאת הזדמנות טובה לפנק את עצמכם או אנשים שאתם אוהבים במתנה!


לכל מי שרוצה להסתפר בזמן הקרוב - כנסו לפני זה לאתר של עמותת פ.ל.א, אותה עמותה שגם מעניקה לכן תספורת בחינם וגם הופכת את השיער שלכן לפיאה שתשמש בעתיד חולות סרטן בחינם.
זה האתר שלהם - עמותת פ.ל.א ויש שם כתובות למספרות שונות ברחבי הארץ שאצלם תוכלו להסתפר ולתרום את שערכן. הזדמנות טובה לקבל תספורת בחינם ולשמח חולות סרטן!

אלי בן זיקרי מייסד עמותת פ.ל.א במספרה בבית החולים קפלן

בכל הארץ יהיו עוד המון הזדמנויות לעשיית מעשים טובים ואת כולם תוכלו למצוא במפת המעשים הטובים באתר של רוח טובה: רוח טובה - מפת מעשים טובים.

אותי תוכלו למצוא ככל הנראה בכיכר רבין, איפה אמצא אתכם?
שרונה.

2 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה.לצערי לא אוכל היום להגיע לכיכר, אף על פי שאחרי בניית הבריכה שם אני רק רוצה לחזור ולצלם! הנה גם עיריית תא עשתה משהו טוב לאזרחיה! אני חושבת שזה מצוין יום כזה,אבל משתדלת לעשות דברים טובים גם בימיםרגילים. העמותה של הפאות היא דבר נפלא שצריך לתת לו יותר קול. יום טוב!

בלוג אופנה - Blonde Bleach אמר/ה...

תודה שעדכנת, לא ידעתי על הארוע הזה.

כל הכבוד!