יום רביעי, 28 במרץ 2012

אפשר גם אחרת

חיבתי לבגדים יקרים היא ברורה וידועה לכל, אבל לא תמיד מתחשק לי להוציא חצי מהמשכורת על בגד שווה, לפעמים אני מחפשת אלטרנטיבות אחרות. שיטוטים ברחוב אלנבי בתל אביב, בד"כ מעלים בחכתי פריטים יפים במחיר מגוחך. כך מצאתי את עצמי גם הפעם, מתחדשת בשני פריטים אופנתיים ויפיפיים (תמונות בהמשך) באיכות טובה ובמחיר מצחיק. לחנות קוראים Miss N.R.G והיא ממוקמת ברחוב אלנבי 53 בתל אביב, כמעט על פינת שינקין. מצאתי שם המון בייסיקים יפים ואיכותיים, חולצות שיפון אופנתיות בצבעי גלידה, ג'ינסים קלאסיים ארוכים וקצרים בשלל מידות, ג'קטים קלילים לימי האביב, הדפסי קומופלאז', נקודות ופסים ואפילו אקססוריז מהממים! אני הרוסה על התיקים שיש שם וזוממת על אחד מהם. הקטע הכי טוב בכל הסיפור הוא שרוב הפריטים (למעט הג'ינסים) כמעט ולא עולים על סכום של 150 שקלים. הרוב הגדול אפילו נמוך מ 100 ש"ח וזאת סיבה טובה למסיבה.  
יצא לי לקפוץ לקניון שרונים יומיים אחרי שגיליתי את החנות באלנבי ואז גיליתי שגם שם יש להם סניף. כשנכנסתי לפייסבוק שלהם ראיתי שרוב הסניפים שלהם ממוקמים דווקא בקניונים ולא ברחובות ראשיים של ערים, ככה שזה יותר נגיש גם למי שלא יוצא לו להגיע לתל אביב וגם לבנות הפריפריה שקוראות בבלוג שלי.
ויש לכל הסיפור הזה ערך מוסף - כל הבגדים של Miss N.R.G הם תוצרת הארץ וזאת עוד סיבה טובה לפרגן לייצור המקומי שלנו.














כפי שכבר הזכרתי, יש להם פייסבוק פעיל ביותר ואפשר למצוא שם עוד המון פקשוטים ותמונות של הדגמים הנמכרים בחנות - שווה הצצה בהחלט.
אפרופו פייסבוק, ראיתי שהרבה מכם עדיין לא עשו לי לייק לפייסבוק של הבלוג, אז זאת ההזדמנות!



אני יצאתי לחופשת הפסח, מקווה שגם אתם בקרוב...
נשיקות.

6 תגובות:

Mirelle אמר/ה...

יש הבדל בין שיפון משי לבין שיפון סינטטי וחולצות סמי אווריריות מפוליאסטר דמוי משי לא ייכנסו אלי לארון גם אם חיי תלויים בכך. אפילו מהתמונות זה ממש לא נראה כמו תחליף לפריטים יקרים ואיכותיים.

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

זאת הסיבה, לדעתי, שהקולקציה של מארני נשארה על הקולבים. והיא רק נראתה סינטטית אבל היתה למעשה עשויה משי. על סמך מראה התמונות, מפתיע אותי שזה מיוצר בישראל.

למה אין תמונה שלך בבגדים שקנית? זה יכול לשפר את הרושם, את תמיד נראית אלגנטית.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

מיראל - התמונות אולי לא משקפות לחלוטין, אבל אני מצאתי שם המון פריטים יפים. מודה שאני פחות בררנית ממך במה שקשור לבדים ואין לי בעיה ללבוש כל דבר כמעט (בתנאי שיש לו ריח טוב והוא לא שורט/מעקץ).
חוץ מזה שהבייסיקים הם מכותנת ובזה אין מה לטעות.

שרונה - הכל כמעט מיוצר בישראל וגם אותי זה הפתיע בהחלט. בקרוב מאוד אעלה תמונות עם הפריטים ואוכיח לעולם שאפשר להראות מדהים גם עם בגדים לא יקרים ובדים סינטטיים (שוב, לא כולם).
אתמול אגב, לבשתי את השמלה (מפוליאסטר) שקניתי ב ASOS לחתונה של החברה שלי והרגשתי בה מאוד בנוח. היא נראתה כמו שמלה של מליון דולר ולפי המחמאות שקצרתי - שוב, לא צריך לקנות את ההכי יקר.

sefi אמר/ה...

הבגדים ניראים נחמדים בסך הכל ואין לי בעיה עם זה שהם מאלנבי, בתור מישהי שקנתה שנים בשוק בצלאל, אבל אני נגד בגדים זולים שקונים מהר ובכלל בעד לקנות כמה ש פחות.
אני בטוחה שאת תיראי מקסים כי את תמיד יודעת להראות מקסים ואני רוצה כבר לראות אותך במשהו צבעוני :)

EFRAT ITAH אמר/ה...

יש לי הרושם שזה קו שמיועד אך ורק לצעירות ו...רזות.
הרי עלייך הכל יפה!!!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ספי - אני גם בדעה הזאת, אבל כשחוסכים לתיק של ברברי, צריך לדעת מהיכן לקצץ. במקרה הזה אני חושבת שיש שם באמת מציאות שוות. אוטוטו התמונות!

אפרת - יש שם ממידה 0 ועד למידה 3-4 כך שיכול להתאים לשלל בנות בשלל מידות. בפייסבוק שלהם יש את כל הסניפים, שווה להציץ ולראות איפה יש סניף שקרוב אלייך. לכי למדוד, אין לך מה להפסיד!